Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dødninghode på barneklær?!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-07, 12:03   #101
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er forskjell på hodeskaller også da.

Disse syns jeg er harry som fy:


Denne syns jeg er dødskul:


Finnes de på barneklær!

:grøss:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:03   #102
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Eller denne, den smiler til og med:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:04   #103
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg foretrekker dødningehoder fremfor ekle nussepusse bamser og gakkgakker på babyklær.

Jeg gjør også det på et vis - men helst vil jeg ha ensfargede klær (evt striper) til gutten...Han har stort sett bare bomullsgensere uten mønster og bukser han...

EloideDetails-dødnigehodet synes jeg er ok, det ser jo mest tullete ut...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:07   #104
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.



(Den med Che på hadde jeg dog ikke brukt på babyen)

Prinsen bør jo helt klart få seg en bauCHE-skjorte...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:09   #105
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Prinsen bør jo helt klart få seg en bauCHE-skjorte...

Har han ikke det allerede?

Er forøvrig helt enig i at barneklær bør være ensfargede. Eventuelt stripete.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:11   #106
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Hannah`s 17.mai antrekk:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:43   #107
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Liker egentlig nøytrale klær best, men kan skjønne at noen faller for litt humoristiske trykk. Hodeskaller kan være så mangt, hadde nok ikke kjøpt det selv, men kan se at noen t-skjorter kan være litt kule.

Disney og superhelter liker jeg ikke noe særlig.

Tror flere har et poeng med at det handler om hva vi forbinder med motivene. Kamuflasje forbinder jeg med jakt og friluftsliv, ikke krig. Men siden jeg ikke synes mønstret er særlig pent, kjøper jeg det ikke til lillegutt.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:49   #108
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.092
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Helt skrekkelig, jeg kjøper ingenting sånt og han får ikke bruke det hvis han får det heller.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:52   #109
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Tror flere har et poeng med at det handler om hva vi forbinder med motivene. Kamuflasje forbinder jeg med jakt og friluftsliv, ikke krig.

Nemlig.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:59   #110
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Har han ikke det allerede?

Nei, det er jo en skam! *finner che-skjorte sporenstreks* - Eller, det er kanskje ille å bruke et "politisk" symbol på en 2åring *

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 13:01   #111
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Jentungen min har en del klær med dødningehoder på. Me like.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 13:02   #112
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, hvor finner dere dem? :Lyst på:

Har du sjekket denne siden?

darksideclothing.com

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 13:05   #113
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Har du sjekket denne siden?

darksideclothing.com

Jeg tror jeg elsker deg. :bruker opp alle skattepengene:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 13:07   #114
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Go for it! Jeg har mye fra den siden!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 13:11   #115
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nei, det er jo en skam! *finner che-skjorte sporenstreks* - Eller, det er kanskje ille å bruke et "politisk" symbol på en 2åring *

Che er nå langt mer enn et politisk symbol; han har en god del liv på samvittigheten. Fatter ikke at m an engang vurderer å sette hans trykk på verken seg selv eller barn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 13:12   #116
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Go for it! Jeg har mye fra den siden!

De 50-tallstoppene var jo bare helt rå!

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 13:14   #117
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har mye fra den siden!

Hvorfor overrasker ikke det meg?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 13:37   #118
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg foretrekker dødningehoder fremfor ekle nussepusse bamser og gakkgakker på babyklær.



Men nå har både jeg og spesiellt sambo en rocka stil. Jeg kan ikke fordra babyklær med masse rosa og blonder.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 14:39   #119
LinKa
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

.........


Sist redigert av LinKa : 18-11-08 kl 20:42.
  Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 15:05   #120
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Jeg slet litt før det første dødninghodeplagget kom i hus her, husker jeg - og MK var vel fire før det skjedde (på en utrolig skjønn Fablefanten-genser). Nå har han vel fått et par t-skjorter til, fra Astrid Lindgrens verden og Dyreparken... Jeg har alltid jaktet på fargesterke klær uten trykk på, og bare irritert meg over alle hyllene og stativene fulle av superhelter og annen støy i barneklærbutikkene.

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no