Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen som laster ned iOS7?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-13, 09:32   #101
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Lastet den ned i går. Så rart at dere synes den ser billig ut - jeg synes den ble litt classy. Liker den kjempegodt.

Enig.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 10:51   #102
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Jeg noterer meg uketallsapper og kalender +.

Varslingsmenyen har sjarmert meg fullstendig i senk. "I morgen formiddag ser det ut som om du er ledig, første avtale kl. 12:00"

Så høflig!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 14:32   #103
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Misliker den nye grafikken og voice over er grusom. Stemmen er fæl og har talefeil så det holder

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 15:09   #104
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Jeg syns den er litt dårlig tilpasset dårlig syn, også irriterer det meg at klokka i kontrollsenteret går til nedtelling og ikke alarm, som jeg vil tro er det de fleste bruker mest.

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Venner meg sikkert til det. Men jeg likte å se HELE mnd, og under opplegget for den aktuelle dagen. Nå er det enten eller?
Om jeg ser hele mnd - så ser jeg ikke dagens oppgaver. Om jeg vil se dagens oppgaver, ser jeg ikke hele mnd

Du bare trykker på månedsnavnet så får du opp hele måneden. Derifra kan du trykket på årstallet så får du opp hele året.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 15:19   #105
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Gleder meg til jeg gidder å oppdatere!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 16:02   #106
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Jeg er helt enig med Nessie ang kalenderen.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 19:09   #107
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

her er også en fin oversikt over nye finesser med iOS7:

http://www.independent.co.uk/life-st...e-8826187.html

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 19:22   #108
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns den er litt dårlig tilpasset dårlig syn, også irriterer det meg at klokka i kontrollsenteret går til nedtelling og ikke alarm, som jeg vil tro er det de fleste bruker mest.
Du bare trykker på månedsnavnet så får du opp hele måneden. Derifra kan du trykket på årstallet så får du opp hele året.

Vet. Men ikke hele mnd OG dagens hendelser under.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 22:11   #109
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.075
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg noterer meg uketallsapper og kalender +.

Varslingsmenyen har sjarmert meg fullstendig i senk. "I morgen formiddag ser det ut som om du er ledig, første avtale kl. 12:00"

Så høflig!

Men er det noen uketallsapp som legger seg inn i den vanlige kalenderen?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 22:34   #110
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.473
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Instagram er blitt rart etter updaten. Liksom ikke tilpasset skjermen. Jeg har en Iphone 4. Noen andre som har opplevd dette?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 08:48   #111
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Hvor finner jeg igjen søkefunksjonen?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 08:53   #112
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Har oppdatert min Ipad mini. Liker det jeg ser.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 09:03   #113
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.637
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvor finner jeg igjen søkefunksjonen?

Pek på midten av startskjermen og dra nedover.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 09:41   #114
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Vet. Men ikke hele mnd OG dagens hendelser under.

Gjorde du det før da? Mener å huske at jeg bare så en firkant der det var en aktivitet lagt inn.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 21:26   #115
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.942
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Moi?

Jeg synes det er grusomt. La det til nedlastning i går da jeg la meg og våknet til alienmobil ... Det vokse helt sikkert på meg, men akkurat nå angrer jeg som en hund på at jeg oppdaterte.

I KNOW!!! Jeg gremmes!!!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 21:32   #116
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.942
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Nå har jeg prøvd å bruke det også. Satans dritt! Jeg hater Apple! Jeg vil skilles!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 21:44   #117
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.907
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Jeg fikk en visning av appene, liksom logo nederst og første side på App på visning. Hvordan gjorde jeg det?

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 21:47   #118
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg fikk en visning av appene, liksom logo nederst og første side på App på visning. Hvordan gjorde jeg det?

Du dobbeltrykket på hjemknappen. Tar du tak i den førstesiden og fører fingeren opp, så "dreper" du appen, dvs. stopper den fra å gå i bakgrunnen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 21:47   #119
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.907
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg fikk en visning av appene, liksom logo nederst og første side på App på visning. Hvordan gjorde jeg det?

Svar: Double press the home button.

Takk Lisa! Og Adrienne, så svar etter post.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-13, 17:29   #120
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Gjorde du det før da? Mener å huske at jeg bare så en firkant der det var en aktivitet lagt inn.

Gjorde det før ja. Da så man hele mnd. Og under sto dagens hendelser.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no