Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Når fotball tar overhånd på livet

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-12, 14:08   #101
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når fotball tar overhånd på livet

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg blir rørt av å lese om at du blir så rørt av fotball jeg.

Og det er kanskje litt rart? Men som ekte Høddjente som faktisk huske Hødd-Vålerenga i pøsregn i 1981 og dei siste åra har brukt annakvar søndag i ruskevær stort sett på Høddvoll, så er det berre så stort. Så ufattelig stort. Og rørende.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 14:36   #102
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.961
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når fotball tar overhånd på livet

Gratulerer Hødd!

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 15:57   #103
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.158
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når fotball tar overhånd på livet

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og det er kanskje litt rart? Men som ekte Høddjente som faktisk huske Hødd-Vålerenga i pøsregn i 1981 og dei siste åra har brukt annakvar søndag i ruskevær stort sett på Høddvoll, så er det berre så stort. Så ufattelig stort. Og rørende.

Det var rørende for meg også, faktisk, som stort sett nøyer meg med å åpne stuevinduet annenhver søndag for å høre om de vinner eller taper. : bor like ved:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 17:34   #104
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.895
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når fotball tar overhånd på livet

Det er noe med fotball, altså. Med unntak av slike dustesupportere som de som truet egne spillere i går, så er jo fotball samhold og glede og lokalpartiotisme og sånn. Vi har familiesesongbilletter til vårt lag, og det ver stas på stadion. Store og små, gamle og unge, kvinner og menn som heier, hojer, synger, jubler og tilogmed griner noen ganger.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 13:01   #105
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når fotball tar overhånd på livet

I dag spiste eg lunsj sammen med kollegaen min kommunikasjonssjefen og ho fortelle at Høddspelarane kjem klokka 12.30 for å få sett filmen vi har laga. Lunsjen er ferdig litt over 12 og eg MÅ jo nesten gå tilbake til kontoret. Så ser eg dei kjem ned bakken og på vei inn. Eg får faktisk litt hjerteklapp. (Herregud, dei er 22 år og ser ut som gudar!) Eg somlar avgårde og hentar en ekstra kopp kaffi og svinge kjekt rundt hjørnet. Der står dei på rekke og rad. Og eg klare ikkje la vere, ser på kapteinen, ønsker lykke til og seie at eg gler meg. Smile, rødme og går videre. I det eg går høyre eg kommunikasjonssjefen seie; "Tussa er vår største supporter her" Og eg veit at dei ser etter meg og tenker "Helsike at eg ikkje har på ei finare olabukse!"

Det er ei veke til avreise!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 14:26   #106
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når fotball tar overhånd på livet

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

I dag spiste eg lunsj sammen med kollegaen min kommunikasjonssjefen og ho fortelle at Høddspelarane kjem klokka 12.30 for å få sett filmen vi har laga. Lunsjen er ferdig litt over 12 og eg MÅ jo nesten gå tilbake til kontoret. Så ser eg dei kjem ned bakken og på vei inn. Eg får faktisk litt hjerteklapp. (Herregud, dei er 22 år og ser ut som gudar!) Eg somlar avgårde og hentar en ekstra kopp kaffi og svinge kjekt rundt hjørnet. Der står dei på rekke og rad. Og eg klare ikkje la vere, ser på kapteinen, ønsker lykke til og seie at eg gler meg. Smile, rødme og går videre. I det eg går høyre eg kommunikasjonssjefen seie; "Tussa er vår største supporter her" Og eg veit at dei ser etter meg og tenker "Helsike at eg ikkje har på ei finare olabukse!"

Det er ei veke til avreise!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 14:27   #107
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.329
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når fotball tar overhånd på livet

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 20:10   #108
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.948
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når fotball tar overhånd på livet

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no