Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Schau og "Dødssyndene" på TV2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-07, 22:31   #101
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Og dette er vel litt av grunnen til at disse syndene ikke er anbefalt - vi blir ikke så gode mennesker av det rett og slett. Det kan jo virke som Schau har merket det.

Helt enig. Igjen så må jeg si at jeg lurer på hvordan han egentlig har det med seg selv. Han mangler fullstendig respekt for egen kropp. Da sykepleier spurte ham, før operasjonen, om han drakk så svarte han at han drakk hver dag. Jeg håper det var tull, men han burde jo svare riktig..... Det hele er ganske trist...og jeg lurer på hvor det ender..

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:35   #102
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.165
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Det som er kult med dette programmet er at han faktisk klarer å sjokkere mange. Det skal ganske mye til nå til dags, vi er jo så avslepne. Det var andre tider på 80-tallet når man dro Twisted Sister inn til domstolen i USA for å forsvare seg, de lagde jo djevelmusikk må vite (med kreppa hår og glam!).

Jeg liker at Kristoffer klarer å sjokkere, for jeg vet jo at det er akkurat det han prøver på. Selv syns jeg det er litt sånn guffen-ekkelt-fasinerende, men jeg anser meg ikke som noen stor fan.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:37   #103
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Helt seriøst Nabbe. Hva mener du om programmet til Schau?

Har ikke sett det, fordi vi har ikke TV2.

Det jeg ser, ut fra det jeg leser, er at jeg ikke ville likt programmet, men det er fordi jeg generelt ikke har sansen for Schau i det hele tatt. Jeg liker ikke den typen humor, bare.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:37   #104
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg er ikke overrasket over Sitron, og syns igrunnen admin burde reagere snart.

Admin svarte to innlegg før deg, og moderator Tinetoff har sagt sitt flere ganger i tråden.

Det er ikke ok å slenge dritt pr prikk uansett hvor provosert man er. Hverken for å provosere, eller for å si stygge ting.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:38   #105
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Jeg synes hele gutten er ekkel,- særlig etter forfall-stuntet og andre stunt.

Har tatt opp "Dødssyndene", men vet ærlig talt ikke om jeg orker å se det.......orker ikke bli kvalm, rett og slett..........................

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:39   #106
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Mannen er rålekker, men jeg kan ikke si det samme om det han driver med. Synes han drar dette for langt.
Lurer som Jessica hvor dette skal ende ?

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:40   #107
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Schau mista meg definitivt etter "Fuck for forest" stuntet. Nå orker jeg rett og slett ikke å se ham på tv mer, jeg skrur over når han dukker opp. Ergo; jeg har ikke tenkt til å følge med på serien det snakkes om i denne tråden.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:41   #108
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Jeg for min del har ikke sett programmet, men ut i fra det jeg har lest, så synes jeg det virker veldig trist og usmakelig (som i at jeg ikke synes noe om slik underholdning).

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:42   #109
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Admin svarte to innlegg før deg, og moderator Tinetoff har sagt sitt flere ganger i tråden.

Det er ikke ok å slenge dritt pr prikk uansett hvor provosert man er. Hverken for å provosere, eller for å si stygge ting.

Jeg tenker på litt andre reaksjoner, jeg da. Syns endel har vært rimelig grovt. Som dette.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:44   #110
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Jeg syns det er skremmende hvor langt tv-stasjoner kan gå for å lage underholdning. Tenker på ekstreme realityprogrammer blant annet. Det virker som at det ikke er grenser lenger.

Takke meg til uskyldig humor som "Tre raske menn" og "Mr. Bean". Der går det ikke utover noen andre.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:53   #111
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg tenker på litt andre reaksjoner, jeg da. Syns endel har vært rimelig grovt. Som dette.

Kan du ikke heller skrive det du mener, heller enn å antyde ting.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:57   #112
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Mener du at det er greit å ha sex mot betaling generellt eller bare om det skjer på TV?

Hvis en norsk prostituert var blitt innleid til samme oppdrag og fått betaling fra produksjonsselskapet, hadde det da også vært uproblematisk?

Har du noen gang sett sexsener på tv/film?? Eller er du en av dem som styrer unna alt som har med sex på tape å gjøre?
Blir vell omtrendt det samme..

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:58   #113
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Syns schau er dritmorsom!
å at programmet hans går ut over andre er noe forbanna tull!! Tror ikke noen blir tvunget til å være med....

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 23:01   #114
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Kan du ikke heller skrive det du mener, heller enn å antyde ting.

Teskje: jeg syns ikke vi skal ha mennesker som oppfører seg på denne måten på et så flott forum. På bakgrunn av gjentatte saker med Sitron. Nå er jeg klar over at mange av dere har tatt henne til sitt bryst og syns hun er rasende festlig, men det syns altså ikke jeg.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 23:01   #115
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.165
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Magica..

Jeg klarer ikke helt å se det sjokkerende i dette.
Jeg ser kun det motbydelige og det er noe helt annet. Fra Schau forventer jeg ikke noe særlig og derfor sjokkerer han meg heller ikke. Hadde det vært andre som hadde laget det samme hadde jeg kanskje blitt sjokkert, men Schau har på mange måter brukt opp seg selv i det å sjokkere og jeg føler derfor han kun spiller på avsky ikke på sjokk.

På samme måte blir jeg ikke sjokkert over Carl I Hagen når han snakket om dasking av barn, men jeg reagerte med avsky. Hadde andre personer som jeg hadde mer tillit til sagt det samme kunne jeg ha reagert med sjokk.

Jeg skjønner rett og slett ikke helt hva du mener. Jeg syns det virker klart at mange finner programmet sjokkerende, eller motbydelig eller avskyelig.

Jeg syns fremdeles det er underholdende at han klarer å sjokkere.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 23:02   #116
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Jeg syns ikke du er så festlig heller. Faktisk ganske kjedelig.

Admin; kan ikke vi ha regler mot kjedelige personer her? Pliiiiis!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 23:04   #117
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.316
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er jo interessant å lese om norske kvinner som finner en mann som putter tissen sin inni fisker og som forfaller i utstillingsvindu tiltrekkende.

Han er jo mer enn bare et par handlinger, vel? Jeg har i alle fall ingen problemer med å se skillet.

Jeg fikk dessverre ikke med meg programmet, men jeg syns han er morsom. Jeg klarer ikke la være å le, på samme måte som med gutta fra Jackass.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 23:05   #118
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Jackass? De er ju überkjedelige.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 23:08   #119
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.316
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jackass? De er ju überkjedelige.

Jeg ler og ler av de gutta.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 23:09   #120
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Har du sett Sanches gutta sin Roadmovie?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no