Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-11, 13:20   #101
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg har et par på vennelista som legger ut sånne skikkelig kosemoseschmose-alt-er-bra-og-vi-er-så-lykkelige-meldinger. Hjerter, roser, dårlig formulerte dikt med rævva grammatikk. Full pakke.
Det reflekterer ikke virkeligheten for å si det slik.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 22:50   #102
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg har et par på vennelista som legger ut sånne skikkelig kosemoseschmose-alt-er-bra-og-vi-er-så-lykkelige-meldinger. Hjerter, roser, dårlig formulerte dikt med rævva grammatikk. Full pakke.
Det reflekterer ikke virkeligheten for å si det slik.

Har en slektning som gjør det samme. Forholdet skranter skikkelig..... (Så når folk skriver dette ofte nok, så innbiller jeg meg at her skranter det)

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 19-01-11, 08:12   #103
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

"Tiden er dyrebar. Når du gir noen tiden din, gir du dem en del av livet ditt. Tid er derfor den største gaven du kan gi en annen...
♥ Ha en fantastisk fin lørdag, alle sammen..! ♥"


__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 19-01-11, 09:03   #104
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.845
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Et par stykker har jeg dog irritert meg litt over, og de har jeg fjernet fra oppdateringslista mi. Veldig pjaktisk.

Det er jo det schjenniale med FB. Jeg ønsker meg den funksjonen IRL. :drømmer:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 19-01-11, 09:14   #105
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Har en slektning som gjør det samme. Forholdet skranter skikkelig..... (Så når folk skriver dette ofte nok, så innbiller jeg meg at her skranter det)

Der er jeg og, skrytestatuser om drømmeforhold rett før helvete ble kjent.

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Det er jo det schjenniale med FB. Jeg ønsker meg den funksjonen IRL. :drømmer:

Ahh, det hadde vært noe. Har forresten nettopp blokkert en som oppdaterte statusen hver 3 minutt for så å like sine egne statuser og gjerne kommentere selv om hvor godt h*n likte dem

__________________
Kahlan er ikke aktiv  
Gammel 19-01-11, 09:26   #106
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg blir også nysgjerrig på hva som er godkjente statusoppdateringer.
Jeg irriterer meg kun over massekopierte meldinger, utover det blir jeg sjelden irritert.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 19-01-11, 10:12   #107
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.931
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har en uvane med å legge inn lyrics fra en eller annen låt, og så tror jeg alle skjønner hvilken låt det er og derfor nøyaktig hva jeg mener. Slår stort sett feil.

Der har du meg også! Eller jeg forventer ikke at alle skal skjønne hvilken låt, men jeg legger ut sitater fra hva jeg leser, hører på og generelt tabber eller andre ting jeg måtte bedrive, men ikke detaljer og ofte ironisk som sikkert ikke alle tar.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 19-01-11, 10:46   #108
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg irriterer meg kun over massekopierte meldinger, utover det blir jeg sjelden irritert.

Her har du meg også.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 19-01-11, 11:03   #109
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.347
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Der har du meg også! Eller jeg forventer ikke at alle skal skjønne hvilken låt, men jeg legger ut sitater fra hva jeg leser, hører på og generelt tabber eller andre ting jeg måtte bedrive, men ikke detaljer og ofte ironisk som sikkert ikke alle tar.


Oh, ja, ironi er skummelt. Her om dagen holdt jeg på å legge inn en "elsker å måtte forholde meg til UDI. Virkelig.", men innså at det kunne slått veldig feil ut.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 19-01-11, 12:25   #110
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.931
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Oh, ja, ironi er skummelt. Her om dagen holdt jeg på å legge inn en "elsker å måtte forholde meg til UDI. Virkelig.", men innså at det kunne slått veldig feil ut.



Mange statuser jeg har skrevet, men ikke postet, ja.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 19-01-11, 18:29   #111
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Har en slektning som gjør det samme. Forholdet skranter skikkelig..... (Så når folk skriver dette ofte nok, så innbiller jeg meg at her skranter det)

Samme tenker jeg. Jeg har ei på vennelista som ALLTID skriver om kjæresten sin (aldri barna, jobben eller andre trivialiteter) meldinger som "Jeg har verdens beste kjæreste" , "snille mannen min", "Jeg elsker NN" osv. Jeg tenker da at man leter etter bekreftelser på andre steder enn fra den fantastiske kjæresten/mannen.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Gammel 19-01-11, 19:09   #112
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Note to self: Slutte å være så plagsomt offentlig forelsket.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 19-01-11, 19:11   #113
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Næsj. Bare ikke send meldinger som er fem sider lange og handler om hvor rævva kjæresten din er til oppgitt venninne som ikke lenger gidder høre samtidig .

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 20-01-11, 21:22   #114
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne dukket opp i dag hos en bekjent:
"Mat tar syv sekunder fra munnen til magen. Et menneskes hårstrå kan bære 3 kg. Lengden av penis er tre ganger tommelens lengde. Lårbensknokkelen er like hard som betong. Kvinners hjerter slår raskere enn menns. Kvinner blunker dobbelt så ofte som menn. Vi bruker 300 muskler kun for å holde balansen når vi står oppreist. Kvinner har nå lest hele teksten. Menn ser fortsatt på tommelen sin "

Humret litt av den... mest fordi jeg også begynte å tenke litt på tommler...!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 20-01-11, 21:46   #115
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne uken er visst spesialpedagogik-uke. Jeg ante ikke at dette fantes en gang. Alt man lærer på Facebook.

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 20-01-11, 21:50   #116
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Denne uken er visst spesialpedagogik-uke. Jeg ante ikke at dette fantes en gang. Alt man lærer på Facebook.

Har sett den...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 20-01-11, 21:50   #117
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg blir bare irritert av sånne feilopplysnings-statuser.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 20-01-11, 22:12   #118
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.127
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Denne uken er visst spesialpedagogik-uke. Jeg ante ikke at dette fantes en gang. Alt man lærer på Facebook.

Ja, jeg grublet litt på den. Som spesialpedagog, så synes jeg det er dårlig gjort at ingen har fortalt meg at jeg har uka denne uka.

007 er ikke aktiv  
Gammel 20-01-11, 22:26   #119
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Hva er de greiene med øl og champagne som dukker opp i annenhver status nå?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 20-01-11, 22:29   #120
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hva er de greiene med øl og champagne som dukker opp i annenhver status nå?

Lurte også på det. Har sett både hvitvin, redbull og tequila ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no