Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finansdepartementet har eksplodert!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-11, 17:19   #101
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.864
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg sitter her med min 12- og 10-åring, nettopp for å være sikker på at jeg selv kan forklare dem grundig hva som skjer. De fleste får det vel med seg på et vis uansett.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:21   #102
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg sitter her med min 12- og 10-åring, nettopp for å være sikker på at jeg selv kan forklare dem grundig hva som skjer. De fleste får det vel med seg på et vis uansett.

Det tenker jeg også, dette er jo noe som kommer til å bli snakket om lenge og overalt.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:22   #103
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Svogeren min har blitt skadd, men heldigvis skal det ikke være alvorlig - glass i ansiktet, tror jeg. Dette er jo fullstendig uvirkelig!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:24   #104
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Svogeren min har blitt skadd, men heldigvis skal det ikke være alvorlig - glass i ansiktet, tror jeg. Dette er jo fullstendig uvirkelig!

Jeg vil tro at dette uansett var en traumatisk opplevelse for alle som var i området.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:24   #105
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Dette er helt sykt!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:24   #106
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg sitter her med min 12- og 10-åring, nettopp for å være sikker på at jeg selv kan forklare dem grundig hva som skjer. De fleste får det vel med seg på et vis uansett.

Det er noe annet synes jeg. Med små barn mente jeg barn i barnehagealder typisk, som man ikke kan forklare så mye til, men som vil oppfatte frykten og gruen i bilder og stemmer.

Fakse er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:24   #107
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.081
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Irma: han skulle sørge for at beskjeden kom fram til redaksjonen -han var helt enig med oss.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:25   #108
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Flott, Snippa.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:26   #109
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg finner ikke ord.Dette er forferdelig.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:27   #110
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Har helt gåsehud her jeg sitter! Jobbet i et av nabohusene til VG tidligere.

Har utrolig mange venner og bekjente som jobber i området og jeg får frysninger av å se hus jeg har vært inn og ut av i møter i mange år se ut som en bydel i Beirut.

Blir lett å drive valgkamp med fokus på miljø, toleranse og internasjonal solidaritet nå...Som en tidligere kollega av meg fra partiet sa: "Ja, nå blir det vesentlig å snakke om trikken".

Takk og lov for fellesferie, men allikevel er det ikke tvil om at mange blir berørt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:28   #111
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Det er helt forferdelig. Men jeg er på en måte ikke overrasket, når det skjer i Stockholm og andre steder, så hvorfor ikke Oslo.

Vi var der i går, hadde en turist i Oslo dag og kjørte Thomaståget, fortalte hvor Norges sjef jobbet. Sitter og har helt vondt i magen nå, tenker på alle som var der i dag. Og vi har snakket litt med henne om hva som har skjedd. Vil mye heller at hun hør det fra oss enn at hun hører det uten at vi er der og kan forklare.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:29   #112
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg sitter her med min 12- og 10-åring, nettopp for å være sikker på at jeg selv kan forklare dem grundig hva som skjer. De fleste får det vel med seg på et vis uansett.

Barneombudet pleier å ha "talepunkter" for barn. Men infosjefen til barneombudet er på ferie, så jeg vet ikke.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:31   #113
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Husk å skru av TV og radio om dere har små barn i nærheten da. Dette er tøffe saker for små ører og øye!

Vi følger det hele på nett, og har forklart hvorfor vi er litt oppskjørtete. Vi har ikke på TV og radio, slik at vi kan forklare seksåringen ordentlig hva som har skjedd, uten alle konspirasjonsteoriene og de ubekreftede opplysningene som svirrer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:32   #114
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.081
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

..og nå begynner FB statusene til frp'erne på vennelista mi å poppe opp med rasistiske utsagn, stopp i bistand og humanitært arbeid og mer artig rasistisk oppgulp. Trist.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:33   #115
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Herregud, dette er skremmende.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:34   #116
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Uff, så utrolig skremmende og ekkelt! Man har jo måttet regne med at noe sånt skjedde her en gang også, men det blir likevel så voldsomt når det kommer så nært. Jeg kjenner at jeg er glad jeg ikke skal ut og fly og det er nesten så jeg er litt skeptisk til å dra på ferie om en drøy uke.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:35   #117
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

..og nå begynner FB statusene til frp'erne på vennelista mi å poppe opp med rasistiske utsagn, stopp i bistand og humanitært arbeid og mer artig rasistisk oppgulp. Trist.

De hadde jeg slettet tvert, både fra FB og livet ellers. Det er så billig å dra veksel på noe slikt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:35   #118
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg skal fly på mandag. Til Oslo.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:35   #119
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Hva? Jeg fikk akkurat sms fra min mor og har kommet meg på nett. Dette var ille nyheter.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 17:36   #120
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.000
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

..og nå begynner FB statusene til frp'erne på vennelista mi å poppe opp med rasistiske utsagn, stopp i bistand og humanitært arbeid og mer artig rasistisk oppgulp. Trist.



Kanskje du skal svare dem med denne, som en kollega av meg nettopp la ut.

Sitat:

Jeg håper mine landsmenn tar seg en bolle med suppe før de begynner å spre gædd om våre nye landsmenn etter dagens tragiske hendelser i Oslo. Dette er for jævlig, måtte eventuelle skyldige bli tatt. Men bare eventuelt skyldige, ikke dem som måtte likne på dem som er slemme. Uavhengig av hår- og hudfarge eller hva de tror på

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no