Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ambulanse nektet å ta med seg voldsoffer (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 12:42   #101
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Til opplysning er det ikke ambulansepersonellet som bestemmer om de skal rykke ut på oppdrag. Det er sykepleierne på AMK som rekvirerer ambulanser i Norges land.

Jeg er klar over det. Som du ser skrev jeg at jeg ringte etter ambulanse, jeg sa ikke at jeg ringte til ambulansepersonell. Beklager hvis det var uklart.
At endel ambulansepersonell og politi tenker sitt om visse adresser, hendelser og etnisiteter involvert står jeg ved. Og det gjør nok også endel sykepleiere på AMK også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 12:49   #102
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg er klar over det. Som du ser skrev jeg at jeg ringte etter ambulanse, jeg sa ikke at jeg ringte til ambulansepersonell.
At endel ambulansepersonell og politi tenker sitt om visse adresser, hendelser og etnisiteter involvert står jeg ved. Og det gjør nok også endel sykepleiere på AMK også.

Hvis så var, uttrykkte du deg ekstremt klønete, glitter.

Og så klart tenker man sitt om enkelte adresser. Så klart er enkelte adresser markert på en sånn måte at ambulansepersonellet skal være obs når de går inn. Dette har med egensikkerhet og ikke med fordommer å gjøre. Man vet rett og slett at enkelte miljø er belastet, og det tar man hensyn til.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 13:55   #103
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvis så var, uttrykkte du deg ekstremt klønete, glitter.

Jaja, jeg får nok begynne å si "ringt til AMK for å be dem rekvirere en ambulanse" enn å si "ringt ambulanse".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:00   #104
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Jeg har direktenummer til isbilen. Kanskje noen har det til ambulansen. :viktig:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 18:26   #105
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har direktenummer til isbilen. Kanskje noen har det til ambulansen. :viktig:

Ja

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 18:28   #106
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har direktenummer til isbilen. Kanskje noen har det til ambulansen. :viktig:

Jeg har!


Sist redigert av lil'c : 10-08-07 kl 00:02.
lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 20:56   #107
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har direktenummer til isbilen. Kanskje noen har det til ambulansen. :viktig:

Ja, til 2 til og med. :veldig viktig:

Vil du ha?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 23:23   #108
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nettopp. Helsepersonale skal behandle pasienter med respekt uavhengig av personlige følelser. Punktum.

Da jeg gikk sykepleien brukte vi det første året til å snakke etikk og dette med å ha dyp respekt for pasienter. Jeg lurer litt på denne ambulansepersonell-utdanningen.....hvor mye fokuserer de på etikk der? Hadde vært intressant å vite. Kanskje de må gjøre noe med hele utdanningen på nytt, der respekt for andre mennesker vies stor plass. Jeg synes ikke hvem som helst skal kunne ha en slik stilling,- de med dårlig respekt for andre mennesker, og som ikke klarer å vise respekt og omsorg for mennesker i sykdom og nød, mener jeg har INGENTING i et slikt yrke å gjøre! Luk dem ut!

Og, for det om man har vært lege, sykepleier, eller ambulansepersonell i 10-15 år, bør man aldri slutte å reflektere over sine handlinger i møte med pasienter.

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 23:27   #109
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Jeg er ikke enig i at man må ha dyp respekt for pasienter. Men man skal handle som om man har det og pasienter skal aldri føle negative vibber fra en omsorgsperson i helsevesenet. Etikken på sykepleien strekker det litt vel langt etter min mening.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 01:56   #110
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hmm, men hvor er FRP i denne saken, de pleier jo ikke la sjansen gå fra seg til å påpeke det når ordensmakten ikke gjør jobben sin ...

Næsj, FrP har vel fått sin politkk demonstrert i praksis her, og det går liksom ikke an å slå mynt på denne.

Min nye T-skjorte:

Alle skal med
ambulansen

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 11:28   #111
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Sitat:

- De er fryktelig lei seg for det som har skjedd og de synes dette er veldig tøft med tanke på de enorme dimensjonene dette har fått i mediene. Det er så vidt de orker å lese avisen, sier Gulliksen.
Mange har reagert sterkt på hvordan Ali ble forlatt blødende i parken med hjerneblødning. Ifølge Gulliksen er de to ambulansearbeiderne «helt perplekse» over dimensjonene som saken har fått.

- De beklager også, såklart, det som har skjedd voldsomt. Og ønsker ham lykke til, han Ali. Men vi tar vare på dem, så vi får håpe vi kommer styrket ut, alle vi som jobber i denne bedriften, forteller Gulliksen i intervjuet med P4.

Jeg kjenner jeg blir helt paff jeg. Perplekse over at folk reagerer på at de etterlot en alvorlig skadet mann, i tillegg til å skjelle ham ut? Ja, da trenger de virkelig en realiycheck. Jeg syns også det er merkelig at arbeidsplassen deres tydeligvis ikke reagerer på det de har gjort.

Ellers skrev Anne Holt en bra kronikk i Aftenposten i dag.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 11:36   #112
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Den kronikken var ganske bra, ja og sier vel akkurat hva jeg tenker om saken.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 11:38   #113
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er ikke enig i at man må ha dyp respekt for pasienter. Men man skal handle som om man har det og pasienter skal aldri føle negative vibber fra en omsorgsperson i helsevesenet. Etikken på sykepleien strekker det litt vel langt etter min mening.

Jeg er heller ikke enig. Men man skal være seg sine fordommer bevisst (for alle har fordommer) slik at man er ekstra skjerpet i situasjoner der man kan risikere å handle utetisk pga sine fordommer.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.


Min nye T-skjorte:

Alle skal med
ambulansen

Eller kanskje

Alle skal med
hilsen 113

(det rimte)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 10-08-07 kl 11:40. Årsak: La til et viktig "heller"
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 11:51   #114
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Næsj, FrP har vel fått sin politkk demonstrert i praksis her, og det går liksom ikke an å slå mynt på denne.

Min nye T-skjorte:

Alle skal med
ambulansen

Ta patent på den Mim. Du og Miss Norway kan starte firma.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 11:51   #115
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.804
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Fantastisk god kronikk. Den sier i klartekst det jeg mener. Jeg har fått beskrivelse av hendelsen fra en av de som var det, og hvis det stemmer så var det virkelig en hårreisende oppførsel fra ambulansepersonellet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 11:51   #116
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Hvorfor skulle fjørti vitner lyge, liksom.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 11:57   #117
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Det var forresten en rasende god kronikk Anne Holt har skrevet.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 12:07   #118
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg er heller ikke enig. Men man skal være seg sine fordommer bevisst (for alle har fordommer) slik at man er ekstra skjerpet i situasjoner der man kan risikere å handle utetisk pga sine fordommer.

Eller kanskje

Alle skal med
hilsen 113

(det rimte)

Enig, men hva rimte?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvorfor skulle fjørti vitner lyge, liksom.

Sant? Hvor er logikken i det?

Og jeg er også enig i Holt sine tanker om dette.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 12:08   #119
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Med+ en en tre.

Og ja, man skal være ganske konspirasjonsparanoid om man tror at en god håndfull uavhengige vitner lyger fordi de vil "ta snuten".

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 12:09   #120
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Desembermamma da. En-en-tre. Det er en dødssynd å kalle det hundreogtretten. Jeg vet ikke hvorfor, men har blitt korrigert MANGE ganger.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no