Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Napper du øyenbrynene dine?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Napper DU øyenbrynene dine?
Ja, selvfølgelig - jevnlig 150 59,06%
En gang i blant, til fest f.eks. 41 16,14%
Næsj, jeg er penest som jeg er - naturlig 26 10,24%
Nappe øyenbryn?!?? 16 6,30%
Alternativet HI ikke tenkte på (spesifiser) 21 8,27%
Deltakere: 254. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-07, 19:52   #101
melloz
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 8
melloz har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper av og til nå, men i tenårene nappet jeg hver dag og var panisk redd for at ikke brynene skulle være perfekte.... Men nå har jeg funnet ut at brynene mine er finest som de er( har ikke så rufsete bryn da)

melloz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 19:53   #102
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Hvordan kan tatoverte øyenbryn bli pent? Det må da bli synlig at det er tatovering og ikke hår`?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:09   #103
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, men absolutt ikke jevnlig. Blir litt sånn skippertak når det virkelig trengs, gjerne i forbindelse med farging av dem.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:25   #104
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hvordan kan tatoverte øyenbryn bli pent? Det må da bli synlig at det er tatovering og ikke hår`?

Man kan tatovere slik at det ligner på hår da.

Mine ser tatoverte ut, men jeg tegner lett over som jeg gjorde den gangen jeg ikke hadde tatoverte.
Mange synes ikke det er pent, men smaken er som baken, heldigvis.

Man velger selvsagt hvor mye farge og tykkelse man vil legge på, men noe som dette blir det kanskje:

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:54   #105
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Selvsagt ikke. Mine er fine som de er, det at de er litt lyse fikser jeg med blyant. De fleste burde la være, for det er altfor mange som napper for mye og får en litt Tanya Hansen-aktig look. At man vil tynne buskaset noe og ta i mellom og sånn, det skjønner jeg, men ikke napp til det bare er en syltynn strek, det er ikke fint!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 23:32   #106
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper jevnlig, men ikke så mye.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 08:19   #107
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Selvsagt ikke. Mine er fine som de er, det at de er litt lyse fikser jeg med blyant. De fleste burde la være, for det er altfor mange som napper for mye og får en litt Tanya Hansen-aktig look. At man vil tynne buskaset noe og ta i mellom og sånn, det skjønner jeg, men ikke napp til det bare er en syltynn strek, det er ikke fint!

Det er mye på meg som er lite pent i andres øyne.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 08:39   #108
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg vokser og napper. Har gjort det i mange år.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 00:13   #109
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Det er mye på meg som er lite pent i andres øyne.

Puppen din er lekker da

  Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 20:43   #110
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, selvfølgelig - jevnlig

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 21:34   #111
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, napper når det trengs

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 21:58   #112
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.404
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg napper selv, i underkant. Men nå har jeg rotet bort pinsetten... så jeg må vel kjøpe meg en ny.

Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 08:04   #113
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Puppen din er lekker da

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 08:33   #114
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Selvsagt.

Selvsagt for deg, eller burde det være selvsagt for alle?

Jeg har ganske krafte bryn, og jeg liker dem. Napper dem ikke.

De har vært nappet noen få ganger i forbindelse med fotografering/modellgreier, og da har jeg følt meg kjemperar. Ikke mitt fjes som kikket tilbake fra speilet.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 09:59   #115
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Vokser! Blir mye jevnere og varer lenger.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 10:01   #116
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

men ikke napp til det bare er en syltynn strek, det er ikke fint!

Det er direkte stygt og umåtelig harry.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:35   #117
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Får dem vokset med ujevne mellomrom. Jeg har forholdsvis kraftige og tildels uryddige bryn, så trenger å rydde opp litt selv om jeg liker å ha en naturlig form og tykkelse. Det gjør virkelig underverker for utseendet. Så hvorfor gjør jeg det ikke oftere?

Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:22   #118
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, det gjør jeg.

Det er virkelig den enkleste måten å dramatisk forbedre utseendet på, for veldig mange. Trekkene blir mye "renere" når øynene er pent rammet inn.

Men det er viktig å ikke nappe for mye!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:29   #119
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg napper jevnlig, men prøver å ikke ta for mye.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:31   #120
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg prøver å vedlikeholds-nappe selv, men syns det er kjempevanskelig!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no