Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen II

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-13, 17:38   #101
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.086
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen II

Ja, den tanken er det naturlig å tenke. Huff.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 17:39   #102
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.226
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

(Jeg er ellers litt skeptisk til det hvis det faktisk er sånn det henger sammen; jeg ville likt mye bedre at Saga bare er som hun er enn at hun er traumatisert av overgrep hjemmefra.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 17:41   #103
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Jeg regner med det var hennes søster som ble lidende der, og at Saga tok seg av henne. Dessverre for sent.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 21:34   #104
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.054
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Broen II

Barnepiken fikk jeg ikke med meg. Men jeg fikk heller ikke med meg det glasset med saft. Å gjøre flere ting samtidig som man ser på gjør at jeg nok ikke får med meg absolutt alt.
Men tror som flere at det samme nok skjedde i Saga sin familie.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 00:50   #105
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.445
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tenkte meg at det var en eller begge av foreldrene hennes som hadde gjort det mot enten henne eller søsteren. Hun sa til kjæresten sin at hun ikke hadde kontakt med foreldrene fordi de "ikke var bra for henne". (Og det er kanskje ikke veldig vanskelig å se for seg at en ustabil mor eller far med sterkt behov for bekreftelse og omsorg kan ha blitt farlig frustrert over et barn som Saga.)

Akkurat det tenkte jeg også

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 08:44   #106
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.319
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Var det medisinen hun haddet sett før, da? Jeg trodde det var Münchausen by proxy hun hadde erfaring med? Det at hun forstod medisin+symptomer tolket jeg bare som en del av den litt leksikalske databanken i hodet hennes.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 08:46   #107
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.718
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(Jeg er ellers litt skeptisk til det hvis det faktisk er sånn det henger sammen; jeg ville likt mye bedre at Saga bare er som hun er enn at hun er traumatisert av overgrep hjemmefra.)

Hvorfor det egentlig?

Det er forøvrig gitt ganske mange hint om at Saga hadde en kjip oppvekst, så jeg ville blitt ganske overrasket om det skulle vise seg plutselig at hun vokste opp i en velfungerende kjernefamilie.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 08:54   #108
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.203
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Var det medisinen hun haddet sett før, da? Jeg trodde det var Münchausen by proxy hun hadde erfaring med? Det at hun forstod medisin+symptomer tolket jeg bare som en del av den litt leksikalske databanken i hodet hennes.

Akkurat den delen av serien synes jeg de tok litt lettvindt på. Har lest en del om MBP, og det tar jo ofte ganske lang tid å avsløre, tviler sterkt på at politiet hadde møtt opp slik.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 09:43   #109
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.226
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvorfor det egentlig?

Egentlig bare fordi jeg synes det ville være befriende om man kunne ha en hovedperson som åpenbart er annerledes enn folk flest uten at det er noe "galt" med vedkommende eller at hun er "skadet". Jeg liker det når man viser frem et større spekter enn bare flertallsnormalitet, og særlig dersom man lar være å forklare avvikene som symptomer eller skader.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 09:46   #110
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.662
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Var det medisinen hun haddet sett før, da? Jeg trodde det var Münchausen by proxy hun hadde erfaring med? Det at hun forstod medisin+symptomer tolket jeg bare som en del av den litt leksikalske databanken i hodet hennes.

Sånn oppfattet jeg det også.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 10:53   #111
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.627
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Broen II

Men tenker du da at hun ikke har et syndrom? Jeg har alltid tenkt at hun har asberger eller er autist. Og så synes jeg hun var bedre i den første sesongen, for i denne synes jeg hun er overspilt og litt karikert. Selv om jeg jo ler mer nå, da.... men det at jeg ler gir meg en følelse av at produsenten ønsker at hun skal være litt parodisk, og det synes jeg er et billig knep.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 11:18   #112
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.319
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Jeg er enig med Skilpadda. Og det å kalle noe en diagnose eller en personlighet er nå uansett et spørsmål om definisjon til en viss grad.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 11:45   #113
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.226
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Men tenker du da at hun ikke har et syndrom? Jeg har alltid tenkt at hun har asberger eller er autist. Og så synes jeg hun var bedre i den første sesongen, for i denne synes jeg hun er overspilt og litt karikert. Selv om jeg jo ler mer nå, da.... men det at jeg ler gir meg en følelse av at produsenten ønsker at hun skal være litt parodisk, og det synes jeg er et billig knep.

Jeg har alltid tenkt at hun har Aspergers syndrom, og det er jo en diagnose, men det er ikke en feil, tenker jeg. (Som Polyanna sier kan det være ganske glidende overganger mellom diagnose og personlighet.) Jeg synes det holder med syndromet, uten at hun trenger å være traumatisert og skadet i tillegg, hvis du skjønner. (Litt som at man kan ha f.eks. en homofil hovedperson med uten at vedkommende skal ha blitt utsatt for overgrep eller mobbing, og uten at legningen nevnes i tide og utide - det er et tegn på hvor normalisert en ting har blitt, synes jeg.)

Jeg skjønner godt poenget ditt med billig knep. Det er en vanskelig balansegang, det der - på den ene siden er det billig og kjipt å gjøre narr av folk som ikke kan annet, men på den andre siden er det normaliserende å vise at en person utenfor normalområdet er normal nok til at man kan le av henne innimellom (og bli irritert innimellom, og grensesette innimellom). Det er ikke respekt å pakke noen for mye inn i bomull heller, det kan egentlig fungere sykeliggjørende. Om man synes de lykkes eller ikke, det er jo en subjektiv vurdering.

Og jeg synes det kan være et billig poeng om man gjør henne stakkarslig ved å gi henne en tragisk og traumatiserende barndom. Men dersom det var søsteren som ble skadet, og hun selv forsøkte å hjelpe søsteren, ville det føles mindre problematisk for min del, tror jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 20:25   #114
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og jeg synes det kan være et billig poeng om man gjør henne stakkarslig ved å gi henne en tragisk og traumatiserende barndom. Men dersom det var søsteren som ble skadet, og hun selv forsøkte å hjelpe søsteren, ville det føles mindre problematisk for min del, tror jeg.

Men hvorfor gjør det henne stakkarslig isåfall? Hun er jo den hun er, og en flink etterforsker, uansett om hun har hatt en tragisk barndom?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 20:27   #115
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Akkurat den delen av serien synes jeg de tok litt lettvindt på. Har lest en del om MBP, og det tar jo ofte ganske lang tid å avsløre, tviler sterkt på at politiet hadde møtt opp slik.

I dette tilfellet var det jo politiet (Saga) som var veldig sikker i sin sak og allerede hadde funnet medisinene i sakene hennes, da var det vel kanskje ikke fullt så vanskelig å få noen betjenten til å komme og arrestere henne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 21:25   #116
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.226
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men hvorfor gjør det henne stakkarslig isåfall? Hun er jo den hun er, og en flink etterforsker, uansett om hun har hatt en tragisk barndom?

Jeg mener ikke at folk er mer stakkarslige av å ha hatt en tragisk barndom, det handler mer om hvordan jeg synes film og TV oftest bruker dette. Dersom serien bygger opp til en tragisk barndom, er det lett for at de spiller på at man primært skal synes synd på henne, noe som gjør noe med hvordan man opplever henne. Jeg har mer sans for at man respekterer henne for det hun er flink til og irriterer seg over det hun er dårlig til enn at man skal redusere henne til et offer som man synes synd på (som jeg synes ofte er resultatet når man har rollefigurer med en tragisk bakgrunn).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 22:57   #117
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.086
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen II

Mo lurer eg på om han svenske politimannen ender opp som helt. Og korleis det går med ho innlagte jenta.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 12:29   #118
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Eg har begynt irritere meg. Over at så mange mennesker er drept og at det ikkje er fleire ressursar inne. At Laura som virkelig er et kronvitne ikkje har bedre beskyttelse. Det virke så lettvint og amatørmessig.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 22:12   #119
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.652
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen II

Jeg sitter og ser på reprisen.
Hva tenker dere om broren til hun kreftsyke, som smugtitter på henne? Veldig spesielt å begjære en søster, er det ikke?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 23:05   #120
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen II

Jeg synes det er alt for mange tråder og alt for lenge mellom hver episode. Vurderer å hoppe av nå og se det hele i et jafs etterpå.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no