Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 10:29   #101
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Ingen med Palestinasjal, bestefarsdressjakke og lignende?

Her ble det forresten brukt Young Yellow 01 - Vanilje som leppestift, hvit med lilla i og med smak av vanlilje. Eller Adelsteens nr... 44 tror jeg? Noen av de som skulle være virkelig hip brukte Pasta Lasar sammen med brunkremen sin.

Jeg var mer svartkledd, bestefarsdressjakke og greier.

Så på slutten av 80-tallet kom disse Baggyfit-buksene... Husker jeg hadde 28 i vidde, så den var smal over rumpa, men kunne gått to av meg i hvert bukseben.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:31   #102
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Noen som kjenner igjen denne karen:

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:34   #103
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Man kan ikke gremmes med å tenke på det flotte 80-tallet. Hvert 10-år - hver sin sjarm!

Synes 80-tallet var helt topp jeg Synes jeg var kjempefin i klærne, og mitt tuperte permanent hår, lilla øyenskygge og lys rosa leppestift.

Musikken var suveren, det var også mange av filmene.

Har vært på flere 80-talls party, med stor suksess. Lenge leve 80-tallet, men takk og lov for at vi har kommet oss litt videre.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:34   #104
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Joey Tempest? Han har flott puddelrockfrisyre, helt etter moten. De hadde masse hits.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:40   #105
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Joey Tempest? Han har flott puddelrockfrisyre, helt etter moten. De hadde masse hits.

Final Countdown ble vel populær igjen for noen år siden.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:41   #106
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Jeg vil ikke huske. Jeg vil ikke!

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:50   #107
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.934
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Ingen med Palestinasjal, bestefarsdressjakke og lignende?


Pluss pappas rutete arbeidsskjorter, pintrange olabukser og Lappikas. Men jeg tok permanent... og brukte Clynol.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:14   #108
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Ingen med Palestinasjal, bestefarsdressjakke og lignende?
.

Joda!
Utvasket Fjâllreven jakke, palestinaskjerf, militærstøvler, trange lappete bukser og pappas islender. I tillegg (som om ikke antrekket var ille nok) var jeg 170 og 45 kilo, så klærne måtte nærmest teipes på.

Jeg hadde mye og høyt hår da ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:22   #109
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.



Joda!
Utvasket Fjâllreven jakke, palestinaskjerf, militærstøvler, trange lappete bukser og pappas islender. I tillegg (som om ikke antrekket var ille nok) var jeg 170 og 45 kilo, så klærne måtte nærmest teipes på.

Jeg hadde mye og høyt hår da ...

FOR et bilde i hodet mitt...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:03   #110
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.


Utvasket Fjâllreven jakke, palestinaskjerf, militærstøvler, trange lappete bukser og pappas islender. I tillegg (som om ikke antrekket var ille nok) var jeg 170 og 45 kilo, så klærne måtte nærmest teipes på.

Hvis du bare dobler vekta, så har du min stil store deler av nittitallet...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:39   #111
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Tror egentlig jeg er litt for ung til å gremmes så veldig over 80 tallet jeg
Mer 90 her gitt

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:44   #112
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Noen som kjenner igjen denne karen:

Der har vi jo godeste Joey-gutten jo!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:54   #113
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Husker hele familien fikk invitasjon til SS Norway da den var på jomfrutur i Oslo
Min far var chief ombord
Vi var invitert på mat etc

Jeg var da i min periode med mest mulig stygge utvaskede slitte Levi's bukser og min fars irrgrønne møllspiste ull v-genser
Dette syntes jeg var et dødskult antrekk og skulle på død og liv ha det på meg.... kan tro jeg var lekker...

Noe jeg selvsagt ikke lov til av mine foreldre

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 14:09   #114
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Husker hele familien fikk invitasjon til SS Norway da den var på jomfrutur i Oslo


Åh, SS Norway.... mimre, mimre...nostalgisk. Var på cruise med SS Norway i 1991 jeg....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 14:33   #115
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Åh, SS Norway.... mimre, mimre...nostalgisk. Var på cruise med SS Norway i 1991 jeg....

Jeg fikk aldri vært med på cruise.
Min mor og lillesøster var, men jeg var veldig aktiv innenfor orientering og om sommeren, i skoleferiene, da var det flere o-cup'er og samlinger utenlands
Prioriterte det fremfor samvær og ferie med familien....spennende på slike samlinger nemlig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 19:54   #116
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

På NRK1 begynner det en programserie (10 programmer) om 80-tallet....

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 19:56   #117
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Jane Helen-shampoo.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 20:36   #118
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Ingen med Palestinasjal?


Jeg var palestinaskjerf, og slik. Jeg syns fremdeles den stilen er god som gull, og den er jo på tur inn igjen den også :nuikker: Kanskje jeg skal finne fram mine gamle skjerf og jakker fulle av buttons.

Forresten kjøpte jeg meg 3 svært politiske buttons i sommer.

Buttons 1 : "Yes, these are real!" (festes rett på puppen )
Buttons 2: "I love my atitude"
Buttons 3: "Death by chocolate"


Buttons er ikke hva det en gang var

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 20:41   #119
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Jeg hadde puddelkrøller og råååååsa "La det swinge" joggedress. Lekkert

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 20:45   #120
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Jeg hadde rosa "solbriller" àla Bobbysocks; dvs, det var ikke glass i dem, men horisontalt "plastgitter" (om noen skjønte det).

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no