Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-10, 07:44   #101
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Fniser hjelpeløst av Missa.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 14:26   #102
Abeline
Aktiv
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 102
Abeline har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Synes egentlig det er greit å ha litt hard hud under føttene på sommeren. Da er det ikke så vondt å gå med bare føtter.

Deilig med barfotdager.

Abeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 16:24   #103
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Kjøpte en sånn i forrige uke, men har klart å miste posen på vei hjem.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 16:30   #104
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Jeg har prøvd og var ikke sånn kjempeimponert. Det flasser av der det ikke er sånn kjempenødvendig, men der jeg virkelig har hard hud har jeg fortsatt hard hud, bare litt mindre. Kunne klart meg like godt med et godt fotbad og en fotfil.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 16:59   #105
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.244
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har prøvd og var ikke sånn kjempeimponert. Det flasser av der det ikke er sånn kjempenødvendig, men der jeg virkelig har hard hud har jeg fortsatt hard hud, bare litt mindre. Kunne klart meg like godt med et godt fotbad og en fotfil.

Men du måtte prøve du også, ja?

Jeg er jo akkurat like ille selv. Og selv om jeg ikke var fornøyd første gang så har jeg kjøpt produktet en gang til og tenker at det kanskje virker nå. Herregud, jeg er en hver markedsførers våte drøm!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 17:01   #106
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Ikke imponert.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 18:17   #107
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Men du måtte prøve du også, ja?

Jeg er jo akkurat like ille selv. Og selv om jeg ikke var fornøyd første gang så har jeg kjøpt produktet en gang til og tenker at det kanskje virker nå. Herregud, jeg er en hver markedsførers våte drøm!

Skal ikke si hva jeg tenkte for meg selv i dag morges.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 18:25   #108
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Har også prøvd, og det beste med hele behandlingen var å sitte med sliten føtter i posen i to timer! Nå har det flasset ganske (u)jevnt og trutt, og jeg er vel ikke spesielt imponert.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 18:44   #109
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Har prøvd å få tak i dette, men det er utsolgt jo! Dvs.. eg har ikkje prøvd SÅ hardt da.. får prøve igjen.

Eg har nå så vonde føtter med liktorner at eg nesten ikkje kan gå vanlig. Å gå barbeint på golvet er rett og slett berre smerter. Må ha nokre stygge ecco-sandaler inne for å kunne trø vanlig på føttene. Ille Trur kanskje eg må til fotpleie rett og slett.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 18:46   #110
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Kniser av Adri og Palmen. Og har slett ikke tenkt det samme.

Men jeg har jo salisylolje i skapet. Og plastposer i skuffen. Hvorfor er det liksom ikke like kult?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 19:11   #111
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.426
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Jeg og mannen hadde spakveld på lørdag. I går begynte mannen med flassingen i store flak, jeg begynte så smått med små flak. Gjenstår å se om den tar den virkelig harde huden. :spent:

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 19:34   #112
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men jeg har jo salisylolje i skapet. Og plastposer i skuffen. Hvorfor er det liksom ikke like kult?

Det kommer ikke med japansk fotmaskot.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 23:33   #113
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Hjelpes så mye flass, til og med oppå foten , men fortsatt litt hard hud der hvor jeg ønsket at det skulle forsvinne. Må nok ty til fotpleie også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 23:43   #114
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Jeg sto og tittet på denne greia da jeg var inne på Vita, men bestemte meg til slutt for prøve Scholl Krem for hard hud. Det er jeg glad for, den har så langt gjort det jeg vil si nesten underverker for bena mine og det etter få dager. Ser Scholl har flere produkter for såre føtter, de er sikkert ikke noe dårligere de andre produktene heller. Det står ikke spesifisert at denne er for føtter, men jeg angrer i allefall ikke på at jeg prøvde denne.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 10:46   #115
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.676
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Jeg har ikke sterkt behov for å flasse i store mengde nå som sandal-sesongen er igang... Krem hørtes lurere ut, om den ikke medfører flassing?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 20:23   #116
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har ikke sterkt behov for å flasse i store mengde nå som sandal-sesongen er igang... Krem hørtes lurere ut, om den ikke medfører flassing?

Ingen flassing av kremen jeg kjøpte i allefall, den har bare gjort hælene mine langt mykere enn de var. Nok et stykke igjen til babyhud, tror vel neppe det oppnås, men mye mykere hud nå enn for kort tid siden. Burde vel i tillegg brukt fotfil så hadde nok resultatet vært enda bedre. :lat:

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 20:40   #117
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Da har eg kjøpt baby feet og så snart ungane har sovna er eg klar for å tre på posane. Eg er spent på om det kjem til å ha særlig effekt, for mine føtter er ei utfordring. Dei held seg ok om vinteren, men tre dagar i sandaler er nok til at hælane sprekk opp i djupe sår. Ja, det hjelper med krem kvar kveld, men eg syns det er så klissete. Ikkje kan eg gå berrføt på golvet etterpå, det er litt vemmelig å ta på sokkar (dei blir jo skitne inni, av krem, syns eg), og eg likar ikkje å få krem i sengetøyet heller.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 20:25   #118
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Peeler dere føttene etter at de har flasset en stund? Eller blir alt borte, og det er bare babyhud igjen?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 22:35   #119
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.726
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Peeler dere føttene etter at de har flasset en stund? Eller blir alt borte, og det er bare babyhud igjen?

Jeg gikk over med en sånn hanske fra Bodyshop. Meget mulig at alt hadde falt av av seg selv, men jeg hadde ikke tålmodighet til å vente (og så ser det ganske vemmelig ut med store hudflak hengende på føttene).

Jeg må si jeg ble utrolig positivt overrasket over produktet. Både mannen og jeg har nå de mykeste bena vi har hatt på mange år. (Det sier selvsagt også litt om innsatsen vi har brukt de siste årene, men dette var en fotpleieversjon som passet latmannslivet)

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 08:21   #120
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

salisyl..olje? kan det brukes på føttene altså?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no