Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-21, 11:09   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.636
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Det blir utrolig fint!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-21, 11:38   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.281
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Veldig lekker grønnfarge! Jeg har den også mot teglmur i utleieleiligheten, og syns det blir veldig fint sammen. Jeg syns klassisk hvit funker godt som listfarge.

Så kult at dere bevarer gamlekjøkkenet!


Og jeg leser hele tid "Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig - hva TENKTE VI PÅ!?"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-21, 11:51   #3
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.051
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Grønnfargen ble brukt på kjøkkenet og spisestua i gammelhuset. I nyhuset er den brukt på veggene i stue, gang og kjøkken, inkl mot teglstenveggen. Taket er i en lett eggeskallshvit og var brukt på tak og en del annet i gammelhuset. Den er en av flere farger vi skal prøve lister i.

Gammelkjøkkenet er utrolig fint og praktisk, så det skrudde vi ned fra gammelhuset. Alle nye skap, skuffer og ev andre fronter skal Helten ordne i samme materialer, takket være klesskapdørene i gammelhuset. Vi tok med en del av dem.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(...)
Og jeg leser hele tid "Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig - hva TENKTE VI PÅ!?"

Det leser og ikke minst tenker jeg også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-21, 14:50   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.543
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Så kult at dere tok med gammelkjøkkenet, fin retro-innredning.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-21, 22:10   #5
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.051
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Takk for alle tilbakemeldingene. Jeg skal legge inn flere bilder når kjøkkenet er helt ferdig. Aner dere hvor mange apper det går an å ha for å styre dittendatten nu til sags? Ikke jeg heller, men det er mange. Det er innmari ålreit å slukke lyset fra senga når jeg glemte det mens jeg var på beina.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 07:41   #6
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.842
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Det blir kjempefint!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 09:34   #7
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.051
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Det blir kjempefint!

Tusen takk. Jeg er veldig fornøyd. Bortsett fra at vi allerede har finni ut at kontor og gjesterom må byttes på. Det går noe bra, vi har ikke pakka helt ut ennå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-21, 15:28   #8
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.828
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Det ser veldig fint ut. Hvordan er den teglsteinsmuren behandlet? Vi har stygg og ru teglstein fra 70-tallet, aner ikke hva jeg skal gjøre med den...

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-21, 15:44   #9
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.051
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Det ser veldig fint ut. Hvordan er den teglsteinsmuren behandlet? Vi har stygg og ru teglstein fra 70-tallet, aner ikke hva jeg skal gjøre med den...

Jeg aner ikke, det står om det et eller annet sted, og vi ble fortalt det, men det er så fullt i hodet mitt at det ikke fikk plass. Det er ikke hel teglstein, selv om materialet er teglstein mener jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-21, 20:20   #10
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.051
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Prøvebilde av pizzaoppvarming eller sprøbunnsikring.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20211003_184732~2.jpg (1,83 MB, 53 visninger)
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
oppussing


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no