Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 19:41   #101
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det gjør vel ikke noen av de norske partiene.

Eh, jo, ideologisk sett.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 19:42   #102
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Eh, jo, ideologisk sett.

Pøh. De bare smører velgerene litt bedre.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 19:45   #103
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Hva mener du med denne kommentaren på rødprikken, Elin?

Sitat:

Går det virkelig an å si noe så dumt? Mindreverdig fordi de stemmer fremskrittspartiet....Jøje, meg. Store tanker om deg selv, skjønner jeg.

Påstår du at jeg stemmer Frp? Er du i så tilfelle, enda mer komplett idiot enn jeg trodde var mulig?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 19:46   #104
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 19:49   #105
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nei, jeg stemmer ikke FRP - Det kommer jeg aldri til å gjøre, og jeg blir aggresiv om noen i familien min (stort sett på tull) sier de skal stemme det. Jeg blir høylydt og irritert og på grensa til ufin...Og joda - Denne dialogen har funnet sted:
Bauches svigerinne: Nei, iår tror jeg at jeg skal stemme Frp jeg!
Bauche: Isåfall er du en STOR egoist!

Ja, for det er det jeg føler! - Frp fremmer tanken om å bare tenke på esg selv! - Ironisk nok er det mange av de som virkelig får hjelp av velferdstaten Norges sosiale tjenester - som er stikk i strid med hva Frp står for...


Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Det var da utrolig mange som var negative til Frp her. Er det ikke fint at noen har enkle løsinger på kompliserte problemer da?

Man kan kanskje si at løftene og løsningen Frp "er for gode til å være sanne" - og det er nettopp dette jeg tror er essensen i politikken - lettvinte løsninger som ikke gagner noen i det lange løp *fordomsfull*

Men Hagen skal ha for at han får mye goodwill av den enkle grunn at han har "Kommet opp og fram her i verden" - Jensemann er født og oppvokst i Arbeiderpartiet og har fått mye mer "servert" enn Carl har fått - Noe som gjør Hagen fryktelig folkelig...

Klarte jeg å fatte meg i korthet? Nei, går aldri når det er snakk om politikk..

Om Frp får regjeringsmakt emmigrerer jeg også..*løper og finner fram kart*

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 21-11-06 kl 19:54. Årsak: Nei, hadde bare mere på hjertet
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 19:53   #106
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva mener du med denne kommentaren på rødprikken, Elin?


Påstår du at jeg stemmer Frp? Er du i så tilfelle, enda mer komplett idiot enn jeg trodde var mulig?

Vi kan vel trygt slå fast at Elin stemmer FRP.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 19:53   #107
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.469
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Jeg ser også ned på dem som stemmer FRP

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 19:57   #108
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva mener du med denne kommentaren på rødprikken, Elin?


Påstår du at jeg stemmer Frp? Er du i så tilfelle, enda mer komplett idiot enn jeg trodde var mulig?

Jeg har aldri i påstått at du stemmer fremskrittspartiet. Jeg har kommentert at jeg synes det er rimelig dumt av deg å sette seg selv såpass høyt at man mener at de som stemmer Fremskrittspartiet er mindreverdige mennesker. Slik du nevnte i et av dine tidligere innlegg.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 19:58   #109
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Pøh. De bare smører velgerene litt bedre.

FRP og KRF er helt på linje når det gjelder homofili. Homofile bør ikke ha muligheten til å gifte seg i kirken, ei heller adoptere. Merkelig at FRP ikke er interessert i å smøre alle sine potensielle velgere. I stedet velger de altså å diskriminere en hel gruppe mennesker.

Horribelt, og neimen om jeg støtter oppunder sånn idioti.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:00   #110
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Jeg stemmer ikke FrP og har aldri gjort det, men jeg syns også det høres håpløst ut å kalle noen for mindreverdige mennesker på bakgrunn av hvilket parti de stemmer.
Jeg kjenner mennesker som stemmer de fleste partier tror jeg, inkludert partier jeg ikke ville stemt på selv, men jeg ser ikke på noen som mindreverdige av den grunn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:03   #111
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.447
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nei, jeg kommer aldri noensinne til å stemme FRP.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Kristin Halvorsen f.eks. taklet veldig dårlig å bli kastet kake på, og han som kastet risikerer eller er muligens dømt til flere års fengsel.

Kristin Halvorsen har helt klart gjort sine feil, men hva slags dom kakekasteren evt. kommer til å få (saken er utsatt) kan ikke hun akkurat lastes for.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:06   #112
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kristin Halvorsen har helt klart gjort sine feil, men hva slags dom kakekasteren evt. kommer til å få (saken er utsatt) kan ikke hun akkurat lastes for.

Jeg er selvfølgelig klar over at Kristin Halvorsen ikke kan dømme noen og putte dem i fengsel. Men det har vel vært kastet endel matvarer på politikere her i landet før uten at det har fått sånne følger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:07   #113
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Jeg stemmer FP

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:08   #114
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Påstår du at jeg stemmer Frp? Er du i så tilfelle, enda mer komplett idiot enn jeg trodde var mulig?

Nå er ikke jeg Elin, men jeg tror ikke det var det hun mente, nei. Jeg er forøvrig enig med henne at det å si at alle som stemmer Frp er mindreverdige mennesker er litt ... hmm ... vel ... ikke akkurat høyverdig.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:09   #115
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg stemmer ikke FrP og har aldri gjort det, men jeg syns også det høres håpløst ut å kalle noen for mindreverdige mennesker på bakgrunn av hvilket parti de stemmer.
Jeg kjenner mennesker som stemmer de fleste partier tror jeg, inkludert partier jeg ikke ville stemt på selv, men jeg ser ikke på noen som mindreverdige av den grunn.

Nettopp!! Jeg kjenner flotte mennesker på både venstre og høyresiden av den politiske fløyen. Fra ytterkant til ytterkant til og med faktisk. De er flinke, gode, smarte, empatiske, hardtarbeidende, blide mennesker alle sammen. De har sine gode og dårlige sider alle sammen, og takk og pris for det.
Det bryr meg midt i ryggen hva folk stemmer, så lenge folk er ok. Det spiller heller ingen rolle hvilken religion folk har bare de er ok folk. Eller legning...eller kjønn....

å si at folk som stemmer fremskrittspartiet er mindreverdige mennesker, eller mennesker man ser ned på, blir akkurat like dumt som å si at alle muslimer er terrorister.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:15   #116
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nei Frp er iallefall ikke noe jeg kunne ha stemt på.
Men jeg tror det er en del veldig godt voksne og pensjonister som stemmer Frp pga av innvandringspolitikken. (og det er vel ikke så mange på 60+ som holder seg her på FP)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:22   #117
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.447
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Men det har vel vært kastet endel matvarer på politikere her i landet før uten at det har fått sånne følger.

Igjen, jeg tror ikke engang hun anmeldte det (uten å være altfor bastant på det altså), så hva som blir følgene for denne fyren kan hun nesten ikke få skylda for. At politiet velger å etterforske en sak er jo ikke hennes feil, uansett om hun anmelder eller ikke.

Jeg vil heller disse henne for å komme med dustete løfter hun ikke kan overholde, trekke seg fra løftene og ikke skjønne hvordan man bør oppføre seg i regjering.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:30   #118
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Nei Frp er iallefall ikke noe jeg kunne ha stemt på.
Men jeg tror det er en del veldig godt voksne og pensjonister som stemmer Frp pga av innvandringspolitikken. (og det er vel ikke så mange på 60+ som holder seg her på FP)

Tja ... Det må da være flere enn pensjonistene som stemmer Frp? De er landes største parti på siste måling. (Link til en artikkel om målingen her.)
Jeg er enig med Ryli, en av grunnene til at Frp er så populære som de er skyldes at de kan love "gull og grønne" skoger uten å måtte ta konsekvensen av det. SV (som jeg stemte) er blitt mye mindre "rebellaktig" etter de kom i regjering. Synes også at Kristin Halvorsen har taklet det bra å gå fra opposisjon til regjering.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:35   #119
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Tja ... Det må da være flere enn pensjonistene som stemmer Frp? De er landes største parti på siste måling. (Link til en artikkel om målingen her.)
Jeg er enig med Ryli, en av grunnene til at Frp er så populære som de er skyldes at de kan love "gull og grønne" skoger uten å måtte ta konsekvensen av det. SV (som jeg stemte) er blitt mye mindre "rebellaktig" etter de kom i regjering. Synes også at Kristin Halvorsen har taklet det bra å gå fra opposisjon til regjering.

Enig med deg.

Jeg tror at det er mange ungdommer som også stemmer Frp. Særlig unge gutter.

En av mine fordommer mot Frp-velgere er at de er rasister.....

Jeg har en slektning som er leder i Frp her i byen. Han har sittet i kommunestyret også. Var ordførerkandidat. Faren og broren har også vært aktive der. Jeg har ikke diskutert politikk med ham.


Sist redigert av Jessica : 21-11-06 kl 20:45.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:38   #120
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.932
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nei. Vil ikke. Jeg kommer til å skamme meg på Norges vegne dersom FrP kommer til makten. Rødt er mer min farge.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no