Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du bunad

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du bunad
Ja, jeg har bunad(er) 181 80,44%
Nei, jeg har ikke bunad, men jeg vil gjerne ha en 22 9,78%
Nei, jeg har ikke bunad, og vil heller ikke ha en 22 9,78%
Deltakere: 225. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-16, 22:33   #101
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.886
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg har ikke, men ville inderlig gjerne hatt. Det er bare prisen som gjør at jeg ikke har kjøpt. Fikk tilbudet fra mine foreldre da jeg var i konfirmantalder, men dumme meg sa nei takk. Den er så dyr at jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å kjøpe den til meg selv. Barna våre får bunad, det får holde. Eldstejenta vår fikk til sin konfirmasjon, den kostet 55000 kroner uten sølv.😳

Det var vanvittig dyrt for en beltestakk! Den har jo mye mindre broderier enn de andre Telemarksbunadene og dem vet jeg at du får for 36 000-37 000 uten sølv. Vi kjøpte i 2014.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 22:36   #102
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.947
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det var vanvittig dyrt for en beltestakk! Den har jo mye mindre broderier enn de andre Telemarksbunadene og dem vet jeg at du får for 36 000-37 000 uten sølv. Vi kjøpte i 2014.

Det er veldig mye stoff i den da. Skjørtet et 10 meter tror jeg. Men ja, den er mye dyrere enn Øst-Telemark for eksempel.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 22:38   #103
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes det er utrolig rart at du ikke forstår at folk kan synes bunad er et lite pent plagg.

Jeg ventet på den.

Jeg synes det er rart at folk kan synes at bunad ikke er fint og du synes det er rart at jeg synes det er rart at folk ikke synes bunad er fint.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 22:40   #104
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.673
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg ventet på den.

Jeg synes det er rart at folk kan synes at bunad ikke er fint og du synes det er rart at jeg synes det er rart at folk ikke synes bunad er fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 22:53   #105
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.144
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg ventet på den.

Jeg synes det er rart at folk kan synes at bunad ikke er fint og du synes det er rart at jeg synes det er rart at folk ikke synes bunad er fint.

Ja, all den tid folk har utrolig forskjellig klesmak (noe de fleste er enig med, men kanskje ikke du?), så gjelder jo dette for bunader også? Og kåper? Og undertøy? Og kjoler?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:04   #106
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, all den tid folk har utrolig forskjellig klesmak (noe de fleste er enig med, men kanskje ikke du?), så gjelder jo dette for bunader også? Og kåper? Og undertøy? Og kjoler?

Nei, kanskje ikke meg!

Jeg skriver jo nettopp om dette over her - jeg skiller bunader fra andre plagg, rett og slett. Det er noe annet enn mote og årets farger - det er et staselig plagg med historiske røtter lagd i ordentlige materialer og per definisjon "fint", som i staselig eller ordentlig. Men vi snakker synsing, ikke vitenskap her - jeg synes det er rart, du synes det er rart at jeg synes, etc. Det er ikke noe poeng å skulle bli enige om dette.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 20-05-16 kl 23:12.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:09   #107
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det var ikke så mange av mine venner som konfirmerte seg i bunad, så jeg hadde heller ikke noe ønske om det.

Det var ikke så mange i min tid heller. Under halvparten, vil jeg tro.
I den gruppa S konfirmerte seg i hadde alle jentene bunad. I gruppa dagen før var det kun ei uten bunad.

Føler meg litt gammel nå.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:15   #108
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.947
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Nei, kanskje ikke meg!

Jeg skriver jo nettopp om dette over her - jeg skiller bunader fra andre plagg, rett og slett. Det er noe annet enn mote og årets farger - det er et staselig plagg med historiske røtter lagd i ordentlige materialer og per definisjon "fint", som i staselig eller ordentlig. Men vi snakker synsing, ikke vitenskap her - jeg synes det er rart, du synes det er rart at jeg synes, etc. Det er ikke noe poeng å skulle bli enige om dette.

For meg er også bunad noe helt spesielt, som ikke har noe med andre plagg å gjøre i det hele tatt. Det er en nasjonaldrakt og har ikke noe med mote som sådan å gjøre. Men jeg kommer fra en "bunadfamilie", og for meg er bunad veldig viktig.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:16   #109
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.214
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg har bunad (fikk til konfirmasjonen), og storesøster arvet min mors nå til sin konfirmasjon. Jeg synes det er helt problemfrie plagg som ikke trenger noe ekstra utover en klespose og en runde med strykehjern på skjorta? Jeg spiser og drikker forøvrig det jeg vil når jeg har på bunaden min - og synes HI problematiserer i overkant det å bruke bunad Kostnadene er der selvsagt, og det er en prioriteringssak. Noen velger spare til bruktbil, andre velger å planlegge for bunad.
Å synes at bunader ikke er fine, er helt OK, noen HAR i overkant "omreisende folk" - look over seg... Men å synes at generelt at ingen er fine, blir litt sånn hvor lang er en strek, for meg. Bunadene i Norge er da svært, SVÆRT ulike fra sted til sted?

Det er jeg enig i. Morsomt når både mannen og jeg gikk i bunad. Han var nærmest hysterisk for sin, men det var ikke så farlig med min siden jeg måtte ordne opp i alle små og store barnekatastrofer.

Jeg vurderer forøvrig å sende den på rens etter 28 år i trofast tjeneste. Den fortjener en shinings.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:18   #110
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.947
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Men å synes at generelt at ingen er fine, blir litt sånn hvor lang er en strek, for meg. Bunadene i Norge er da svært, SVÆRT ulike fra sted til sted?

Jeg skjønner heller ikke dette helt.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:18   #111
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.731
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du bunad

Jeg har to, en konfirmasjonsbunad som nå er for liten og en arvebunad som jeg bruker. Tror ikke jeg hadde påkostet meg en selv dersom jeg ikke hadde, det er mye som ville stått over det på prioriteringslisten. Det er jo en dyr investering og ikke noe jeg ville kjøpt fordi noen andre syns jeg burde hatt det iallefall.

Det jeg kanskje syns er litt dumt er at bunadene jeg har er fra et sted jeg har tilknytning til, men som ungene ikke har et like sterkt forhold til. Altså, det er nært nok til at de har "lov" til å bruke dem. Men mens jeg reiste dit hver sommer har de vært der to ganger.

Jentene kommer nok til å få bunader ja. Det er jo et kapittel for seg selv. Min mor har sagt hun vil betale for bunad og da den bunaden jeg helst vil de skal ha. Men nå vil plutselig svigermor brodere til dem og da en annen bunad fordi det er den hun broderer til kusinen deres. Og mannen syns visst at det er jeg som skal finne ut av dette.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:20   #112
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du bunad

Har ikke og har aldri ønsket meg bunad, men nå har jeg fått litt lyst på festdrakt/fantasistakk herfra http://www.evalie.no/fantasistakker

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:25   #113
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Har vel i og for seg forklart det allerede, men: Jeg har ikke sagt at ingen bunader er fine på noen som helst måte. Jeg ser jo det vakre i stoff, farger og broderier på mange av dem. Og en ung vakker jente med smekkert liv er jo flott i sånne plagg. Men helheten, å gå i lang stakk og forkle og linskjorte og alt sammen syns jeg ikke alltid er så veldig fint eller kledelig rett og slett, og jeg hadde ikke trivdes i det. Det er litt too much og museumsaktig for meg. Det betyr ikke at jeg synes alle bunader er kjempestygge uansett, men de har jo i all sin forskjellighet også noen fellestrekk da.

Og det er jo fint for de som er glad i bunader og koser seg med det, men det er nå klær og ikke en religion. Greit å akseptere at andre kan se litt annerledes på det, alle trenger vel ikke å elske bunadene deres. Det er da nok av de som gjør det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:31   #114
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.144
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

For meg er også bunad noe helt spesielt, som ikke har noe med andre plagg å gjøre i det hele tatt. Det er en nasjonaldrakt og har ikke noe med mote som sådan å gjøre. Men jeg kommer fra en "bunadfamilie", og for meg er bunad veldig viktig.

Jeg er helt enig med deg, men likevel synes jeg mange bunader er lite pene. Så lite pene at jeg hadde valgt bort bunad om jeg kom fra det området og ikke hadde hatt andre bunader å velge i ut fra slekttilhørighet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:35   #115
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.947
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er helt enig med deg, men likevel synes jeg mange bunader er lite pene. Så lite pene at jeg hadde valgt bort bunad om jeg kom fra det området og ikke hadde hatt andre bunader å velge i ut fra slekttilhørighet.

Ja det er jeg helt enig i. Men fra det til å si at "alle" bunader er stygge, bare fordi det er bunad liksom, det skjønner jeg ikke. Det er helt greit at man ikke ønsker seg bunad selv, men alle er ikke stygge med bunad av den grunn. Selv om det sikkert er folk som mener det og. Bare fordi liksom.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:37   #116
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.947
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Har ikke og har aldri ønsket meg bunad, men nå har jeg fått litt lyst på festdrakt/fantasistakk herfra http://www.evalie.no/fantasistakker

Jeg kunne hatt en sånn også jeg.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:40   #117
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Er det noen som har sagt at "alle er stygge med bunad"?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 23:43   #118
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.947
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Er det noen som har sagt at "alle er stygge med bunad"?

Ikke her nei. Men jeg har hørt det andre steder.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 00:06   #119
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.390
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du bunad

Ja. Sydd til konfirmasjonen til en noenlunde slank femtenåring, og den passer ennå (med litt banning).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 00:08   #120
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.390
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du bunad

Og så har jeg arvet to bunader fra Telemark (men de må sys litt inn).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no