Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sporten for tøffingene blant oss!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 08:55   #101
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Hvordan er det mulig å legge et jobbmøte på kveldstid på samme dag som Sparta har hjemmekamp mot Stjernen?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:17   #102
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Ryli Sparta leder 3-1 nå,så det blir nok seier idag.
Har satset 50 kr på Spartaseier idag på oddsen
Kjedelig å ha jobbmøte på en slik dag:stakar:

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005

Sist redigert av Tik : 18-10-06 kl 20:22.
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:16   #103
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Grattis med Sparta seier

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 22:42   #104
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

I dag fortalte sønnen min meg at læreren hans hadde sagt at Ishockey var en voldelig sport. Det er jo færre skader i Ishockey enn i fotballen. Er det sånn at folk flest har det inntrykket av Ishockeyen. På 11 års laget til sønnen min, fokuserer de mye på riktig spill og spilleregler osv. Jeg svarte han at læreren kunne godt komme å se på en av treningene. Spillet setter alle på laget i fokus, og de lærer at det er like viktig med lagspill, og passninger, som selve målscoringen. Mener de også får poeng for målgivende passninger. Miljøet er godt, og alle trives i klubben.. og de større gutta (også A-laget) er gode rollefigurer for de yngre spillerne. Syns det er trist at en lærer (som sikkert ikke har vært på så mange Ishockeykamper...?) kan si det på skolen. Idrett uansett type er jo en ting barn/ungdom bør drive med, nettopp for å hindre kriminalitet og annet de kan havne opp i, i fritiden.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:12   #105
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Han vet nok ikke helt hva han snakker om, nei. Hockey er en tøff sport med mye kroppskontakt, men det er jo langt fra voldelig.

Kjipt å sitte i møte på en kveld som denne, men var hjemme i tide til å få med meg 3. periode på radioen. Og det er så deilig når vi banker Stjernen ...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 08:32   #106
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

I dag fortalte sønnen min meg at læreren hans hadde sagt at Ishockey var en voldelig sport. Det er jo færre skader i Ishockey enn i fotballen. Er det sånn at folk flest har det inntrykket av Ishockeyen. På 11 års laget til sønnen min, fokuserer de mye på riktig spill og spilleregler osv. Jeg svarte han at læreren kunne godt komme å se på en av treningene. Spillet setter alle på laget i fokus, og de lærer at det er like viktig med lagspill, og passninger, som selve målscoringen. Mener de også får poeng for målgivende passninger. Miljøet er godt, og alle trives i klubben.. og de større gutta (også A-laget) er gode rollefigurer for de yngre spillerne. Syns det er trist at en lærer (som sikkert ikke har vært på så mange Ishockeykamper...?) kan si det på skolen. Idrett uansett type er jo en ting barn/ungdom bør drive med, nettopp for å hindre kriminalitet og annet de kan havne opp i, i fritiden.

Har inntrykk av de som nesten ikke har vært på en hockeykamp,syns at det er en forferderlig sport.
Kan jo egentlig skjønne det,for det eneste som vises på norsk tv av hockey er jo det negative.
De viser ca 2 minutter av alle kampene,og da viser de somregel slossing.
Ikke rart mange tror det er en voldelig idrett
Enig med deg Cilen at det er en flott lagidrett.
Barna lærer utrolig mye flott gjennom hockey

Idag skal forresten TIK knuse Comet i Leangen Ishall

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 09:34   #107
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av cilen

Idrett uansett type er jo en ting barn/ungdom bør drive med, nettopp for å hindre kriminalitet og annet de kan havne opp i, i fritiden.

Det er jo kjempeviktig. Det eneste som kan være litt negativt er at de fleste jeg kjenner fikk sin første opplevelse med alkohol i forbindelse med idretten, turer og cup'er uten foreldre til stede og sånn. I tillegg debuterte de tidligere enn andre (snakker fortsatt om alkohol hvis noen lurer), men likevel tror jeg de positive sidene er langt flere. For det første er det veldig sosialt, og du får et mye større kontaktnett og mange flere venner. I tillegg lærer du masse om samarbeid, lagspill og samhold.
Og så har du selvfølgelig det fysiske aspektet også da, all treningen.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 09:35   #108
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Tik, her.

Idag skal forresten TIK knuse Comet i Leangen Ishall

Bør være en overkommelig oppgave, det. Lykke til! (Dette er en hockeytacklingsmiley, altså.)

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 09:55   #109
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Det eneste som kan være litt negativt er at de fleste jeg kjenner fikk sin første opplevelse med alkohol i forbindelse med idretten, turer og cup'er uten foreldre til stede og sånn.


Derfor er det viktig å være med barna på ting.. Ikke bare slippe de av, og hente igjen.. Venninna mi gikk på håndball, og der var de på turer med "voksne" på 18-19 år som skulle være ansvarlige for et lag med 15åringer.. Det ble fest og fyll av sånn. Skal ikke overlate barn til å passe på barn nei. Mine eldste på 18 og 19, får ikke blande seg å oppdragelsen våre 11åringer.. det er de ikke voksne nok til ennå!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:27   #110
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Sitter og ser på Stavanger-Storhamar nå. Skikkelig artig kamp!
Får håpe Stavanger holder helt inn.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:29   #111
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Ble nok et knepent tap på TIK ser jeg. Du får trøste deg med Prison Break i dag da, Tik.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 21:01   #112
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Ja,da ramlet vi på bunnen av tabellen
Fy søren for et elendig spill,sikker på at gutten vår på 8 år hadde klart å score mot TIK nå.

Ja,får kose meg med Prison Break ikveld ja,og trøstespise snop

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 21:59   #113
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Fulgte med på KIL-Hockey (Kongsvinger Knights) for et par år siden. Da vant de alle kampene og rykket opp til 1 divisjon. Nå gjør de det ikke like bra ... (Er ikke så tolt av å være medgangsupporter. )

Å se Gjøvik spille kamp i fjellhallen er nok en opplevelse, så det må jeg oppleve en gang. Gjøvik skal faktisk spille mot K. Knights neste søndag. Så da kan jeg jo slå to fluer i en smekk.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 08:12   #114
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Ryli,hvordan tror du det går med Fârjestad mot Frølunda idag da?
Tror nok Frølunda vinner jeg da,de spiller jo på hjemmebane

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 08:13   #115
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Tik møter Stjernen idag,men det tror jeg ikke vi snakker så høyt om
Håper jo de kan ta med seg poeng hjem,men da må de vise ordentlig innstilling

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 08:33   #116
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Dere banker Stjernen, selvfølgelig.

Frölunda - Färjestad er helt åpen i mine øyne. Frölunda har skuffet meg stort i år, og det er visst en del grums og interne problemer der om dagen. Så det er jo en god grunn til å tro på Färjestad. Men de har vært skikkelig dårlige på bortebane i år, så det blir nok en tøff kamp. Men jeg håper på borteseier da.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:31   #117
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Ble tap igjen idag ja
Var forberedt på en dårlig sesong i år,men at det skulle bli så elendig hadde jeg aldri trodd.
Frølunda vant,så det hjalp litt på humøret da
Vi møter VIF hjemme på torsdagen,kan bli stygge tall da også er jeg redd for ...

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 15:22   #118
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Var en dårlig dag for meg i går også, siden Stjernen vant og Färjestad tapte. Det som kan redde helga for min del er at Sparta vinner borte mot Storhamar og at Brann knuser Rosenborg. Men det er vel ikke veldig stor sjanse for at det skal skje. Så det blir nok en tøff kveld, dessverre.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:02   #119
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Jeg driter i om Rosenborg vinner,er møkklei av at RBK får all medieomtale her i byen
Skulle tro det var bare et idrettslag her i byen.
For min del kan godt Brann vinne.

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:55   #120
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Ja, og verre blir det vel etter denne kvelden. Nå er jeg langt nede, nå.
Sparta ble jo rundspilt, de også.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no