Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-10, 10:04   #101
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Vanligvis 7-10 maskiner i uka, tror jeg. Vi er to voksne og tre barn.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 10:36   #102
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Nå er jeg skippertaksvasker, men godt under en maskin om dagen i snitt.
3-4 maskiner. Jeg vasker bare fulle maskiner.
Vi er to voksne og to barn som griser endel.

Meg og gutta må som regel bytte noe hver dag (jeg jobber med småbarn i barnehage), mannen kan bruke flere dager. Overflateflekker vaskes bort med klut. Senger skiftes på ca hver 14 dag (i praksis hver 3. uke). Badehåndler brukes 3-4 ganger før vask.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 12:48   #103
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Jeg tror ca 5-6 i uken. Jeg vasker 2-3 på fridagen min og resten ihelgen.

Vi bruker mye ubehandlet ull så den bruker vi mange dager før den vaskes.
Gensere og bukser til barna når de blir synlig skitne. Det varierer veldig.
Sengetøy hver 14 dag.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 16:33   #104
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Minst 2 maskiner om dagen, så det blir minst 14 maskiner i uka, pluss to maskiner med sengetøy ( bytter minst hver uke) pluss diverse håndklær og ulltøy.

Tja, 20 maskiner?

Vi er to voksne, to barn ( et som kronisk søler _HELE_ tiden ) og to hunder.

Godt vi er flere.
Det går minst 2 maskiner daglig her også, og med hunder i hus har vi endel mer vask av filleryer/tepper enn gjennomsnittet tenker jeg.
Og så har vi ei lita frøken som blir så usedvanlig møkete etter en dag på skolen/sfo at hun må skrelle av seg klærne mmed en gang hun kommer inn døra. Men nå syns jeg det blir nok skitt inne om ikke hun skal gni sandkasseklær inn i møblene også jeg altså, så den ekstra klesvasken tar jeg mer enn gjerne.

Og sengetøy må skiftes ukentlig, noe annet takler jeg bare ikke.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 16:56   #105
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.096
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Jeg tenker vi vasker 6-7 maskiner i uka i snitt. Det går ikke bare på mengde, også på at klær krever ulik type vasking; ull, finvask osv. Tror det blir noe sånt som 3 maskiner med mannen og mine sine klær, 1 med junior sine, 1 med ull deler av året og 1-2 med håndklær/sengetøy.

Vi bruker håndklær i 1 uke stort sett, sengetøy i 2 uker. Vi har lav terskel for å legge klær til vask, jeg bruker aldri genser jeg har inn mot kroppen mer enn 1 dag. Alt av undertøy og sokker byttes daglig. Junior bytter alle klærne (minst) 1 gang daglig, buksa er helt nedmøkket og jeg synes ikke det er trivelig å bruke hans gensere mer enn 1 dag heller, både pga svette, skitt, matsøl og at han vifter såpass med tissen når han er på do ( ) - selv om han ikke ser så skitten ut.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 17:20   #106
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

5 stk i veka, dvs. ein maskin for dagen unntatt fredag og lørdag (då vil vi ikkje ha tørkestativ ståande i stova). Sidan vi ikkje har tørketrommel kan vi ikkje vaske oftare - klea må ha plass til å tørke.

To voksne, to små. Handkle blir brukt mange gonger. Vaskar folk dette etter ein gangs bruk altså?? Dei kan da umulig vere skitne??

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 22:04   #107
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Handkle blir brukt mange gonger. Vaskar folk dette etter ein gangs bruk altså?? Dei kan da umulig vere skitne??

Håndklær blir ikke skitne slik jeg ser det, men jeg vet at etter at jeg har vasket underliv/føtter så er det allikevel mengder med bakterier i området, jeg desinfiserer jo ikke etter vask heller (jeg bruker såpe, men jeg har jo lest av utallige tråder her at svært mange også bare skyller seg nedentil for ikke å forstyrre floraen). Så med dette i mente så klarer jeg bare ikke å bruke håndkleet to ganger. For jeg husker jo ikke akkurat hvor på håndkleet jeg tørket meg nedentil og på føttene (jeg står også på det tilslutt så det er jo innom badegulvet også), så jeg klarer ikke tanken på at neste gang jeg tørker håret/ansiktet så er det med samme område på håndkleet som jeg tørket meg i rompa med sist. Jeg fatter ikke at noen orker å bruke håndkleet flere ganger.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 23:06   #108
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

om man vasker en maskin i uka med sengetøy skifter man vel en gang i uka og?

Ikke nødvendigvis.
Foredesengen en uke, og barnas neste uke. Slik gjør jeg det. = 5 senger med voksenstørrelse på trekkene.

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 23:30   #109
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Ca 10 maskiner i uka. Som regel er maskinen full. Vi tromler ikke.

Er 2 voksne og 4 barn.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 23:34   #110
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Her er vi for tiden to voksne, en tenåring, en 2. klassing og to barnehagebarn. Vi vasker ikke daglig og det går iallefall ikke mer enn 5-6 maskiner i uka.

Vi har redusert klesvask-mengden betraktelig det siste året. Det hjalp mye å få et skikkelig system på oppbevaring av brukt, men ikke møkkete tøy. Tidligere ble alt lagt i en haug på en benk på badet. Dette ble kaotisk og det var umulig å holde styr på hva som skulle vaskes og hva som kunne brukes en dag til. Vi kjøpte derfor fine kroker som vi har hengt opp på badet. Ungene har nå lært seg til å se over klærne sine når de kler av seg om kvelden. Det som er skittent, legges i vaskekurven og det som kan brukes en dag til, henges på knaggene.

Sengetøy skiftes hver 14. dag og håndklær brukes et par ganger før de vaskes.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 23:51   #111
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.922
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Akkurat nå er det vel bare 2-3 ganger pr uke, men så har jeg en diiiiiiger haug med skittent tøy ligendes. Når jeg ikke har eksamen og vaskerommet under oppussing så bør det gå en vask om dagen for at det ikke skal hope seg opp. Vi er 2 voksne og 2 barn. Minsten blir veldig møkkete etter en dag i bhg. Vi andre kan godt bruke tøy et par ganger før vask.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 00:10   #112
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Håndklær blir ikke skitne slik jeg ser det, men jeg vet at etter at jeg har vasket underliv/føtter så er det allikevel mengder med bakterier i området, jeg desinfiserer jo ikke etter vask heller (jeg bruker såpe, men jeg har jo lest av utallige tråder her at svært mange også bare skyller seg nedentil for ikke å forstyrre floraen). Så med dette i mente så klarer jeg bare ikke å bruke håndkleet to ganger. For jeg husker jo ikke akkurat hvor på håndkleet jeg tørket meg nedentil og på føttene (jeg står også på det tilslutt så det er jo innom badegulvet også), så jeg klarer ikke tanken på at neste gang jeg tørker håret/ansiktet så er det med samme område på håndkleet som jeg tørket meg i rompa med sist. Jeg fatter ikke at noen orker å bruke håndkleet flere ganger.




Slik tenker jeg også. Men jeg bruker ett håndkle rundt håret og ett til resten av kroppen. Det jeg bruker til håret kan jeg bruke en gang til.
Også tenker jeg at det sikkert løsner en god del døde hudceller når man tørker/skrubber seg tørr med håndkleet, og jeg vil ikke tørke meg med en håndkle fullt av døde hudceller og bakterier neste gang jeg dusjer.
Da føler jeg at en t-skjorte jeg har brukt under noe annet er mye renere etter en dags bruk (så lenge jeg ikke har svettet), og bruker den gjerne to dager(dusjer hver dag).

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 11:55   #113
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Håndklær blir ikke skitne slik jeg ser det, men jeg vet at etter at jeg har vasket underliv/føtter så er det allikevel mengder med bakterier i området, jeg desinfiserer jo ikke etter vask heller (jeg bruker såpe, men jeg har jo lest av utallige tråder her at svært mange også bare skyller seg nedentil for ikke å forstyrre floraen). Så med dette i mente så klarer jeg bare ikke å bruke håndkleet to ganger. For jeg husker jo ikke akkurat hvor på håndkleet jeg tørket meg nedentil og på føttene (jeg står også på det tilslutt så det er jo innom badegulvet også), så jeg klarer ikke tanken på at neste gang jeg tørker håret/ansiktet så er det med samme område på håndkleet som jeg tørket meg i rompa med sist. Jeg fatter ikke at noen orker å bruke håndkleet flere ganger.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:04   #114
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Vi kjører 5-7 maskiner i uka, tipper jeg. Gjennomsnittlig en om dagen.

Da byttes sengetøy en gang i uka, kluter og kjøkkenhåndklær ca. annenhver dag, undertøy og skitne klær hver dag, og så bruker sønnen tøybleier.

Vi er to voksne og en ett-og-et-halvtåring.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:27   #115
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Vi har maange maskiner i uka - 3 om dagen, av og til mer. Vi er to voksne og fem barn, inkludert en sølegrisete toåring som må skiftes på mange ganger om dagen, og en 17-årig primadonna som skifter nesten like ofte som minstefrøkna...

Så vaskemaskina får kjørt seg!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:55   #116
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.866
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Vasker ikke hver dag, men har gjerne maratondager der det vaskes 4-5 maskiner. Vi er vel gjerne oppe i 7-8 maskiner i uka?

Da er vi to voksne og 3 barn. En tenåringsjente som har skjønt at lag på lag påkledning er moteriktig, så der blir det klesvask, ja..., ellers brukes badehåndklær 2 ggr før de slenges til vask. Sengetøy skiftes etter 14 dager, går det lengre mellom hver gang klarer jeg nesten ikke sove...

Dongeribukser kan vi voksne glatt gå med i 4-5 dager før de vaskes, topper og undertøy skiftes selvsagt mye oftere enn det...

Men jeg vasker ikke alltid full maskin, har jeg først satt meg i klesvaskemodus, ja så skal alt vaskes...., og siden jeg har maskin med 8kg trommel, så syndes det nok litt med dette...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 14:16   #117
Mayamor
Fullverdig medlem
 
Mayamor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 48
Mayamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Vi er 2 voksne + 2 og 3 barn annenhver uke. Men vasker vel ca 1 maskin med tøy hver dag. De dagene jeg skifter på sengene eller vasker håndklær så blir det jo litt mer. Så på 1 uke så blir det kanskje 7-9 maskiner med tøy.

__________________
Gutt~September 2000 Jente~Februar 2002 Gutt~Mars 2006
Mayamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 14:49   #118
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

3 - 5. Vi er bare to stk. Tipper det er 3 maskiner med klær. Håndklær og sengetøy står for de 2 siste.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 15:10   #119
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Tror fort det blir en 7-8 maskiner her også i uka. Vi er to voksne og tre barn.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 21:32   #120
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Sikkert 10. Vi er to voksne og fire barn.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no