Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mammakveld (er jeg urimelig)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-14, 18:59   #101
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Når man kaller det vin-kveld, mamma-vin, pappa-øl så legges premissene for treffet. Det ligger en forventning i at man skal drikke alkohol. Kaller du det treff eller møte e.l. så oppleves det som noe annet (for mange av oss), selv om treffet gjennomføres på samme sted som et vin-treff.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:00   #102
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Selvfølgelig kan en møtes på kafé - men må en kalle det vinkveld?

(Eksempelet med den kanakkas moren er fra et sivilisert strøk på Oslos vestkant, forresten).

Sorry, men jada, jeg ser lett for meg hvordan det kan går riktig så galt og det er ikke morsomt men litt sånn tragikomisk.

Og selvfølgelig har det betydning hva man kaller det i forhold til hvilke premisser som legges.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:08   #103
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Uansett hvordan man velger å kalle inn til foreldretreff, kan det åpenbart ende med at noen sitter igjen frådende av sinne. Jeg synes det er nedslående å lese om at folk fnyser og blir sure når andre foreldre i barnas klasse åpner hjemmet sitt og inviterer til treff for å bli bedre kjent. "Tenk å invitere meg sammen med bare damer - hvilken middelaldersk frekkhet!" Sært og firkanta, synes jeg. Det er ikke vanskelig å forstå at folk ikke har plass til 25 foreldrepar hjemme hos seg, og mor/far er én måte å begrense det på.

Å invitere "én forelder, valgfritt hvem", som det foreslås her, synes jeg blir kunstig - bare én av dere får komme, er ikke det en litt pussig invitasjon?

(Når det er sagt, har jeg selv forsøkt å gå omgjort Facebooks "Mammagruppe for 1 a" til "Foreldregruppe for 1 a" - uten hell. Her er det snakk om informasjon som absolutt bør nå ut til alle, så det synes jeg er pussig. At det er treff i privat regi for hhv mødre og fedre, synes jeg blir en annen sak. Kanskje ikke optimalt, men helt fair av praktiske hensyn.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:12   #104
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.160
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Jeg må bare si meg enig. Og jeg hadde blitt glad for å bli invitert. Jeg hadde møtt opp om jeg kunne. Drukket vin om jeg hadde kunnet eller hadde lyst på.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:13   #105
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg er egentlig litt ambivalent når det gjelder foreldrevin i "skoleregi" også, kjenner jeg. Det kan føles katastrofalt for de barna som har foreldre som ikke klarer å drikke på sivilisert måte - og så skal det komme fram for alle foreldrene i klassen. Jeg var et sånt barn selv og kan kjenne følelsen. Vi har aldri hatt sånne arrangementer, men jeg vet om andre som har det og der en mor ble kanakkas full hver gang, på tidlig ettermiddag/kveld. Pinlig. Jeg er klar over at dette ikke vil være et problem i enhver klasse, men jeg klarer ikke å ikke se det fra den kanten. Selvfølgelig er det et problem uansett for de barna som har de foreldrene, men det er noe med at det kobles til barna og klassen.

Enig med deg i at dette er problematisk. Med tanke på det man vet om utbredelse av alkoholproblem er det statistisk sett svært usannsynlig at ikke noen foreldre på et trinn har alkoholproblemer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:14   #106
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Uansett hvordan man velger å kalle inn til foreldretreff, kan det åpenbart ende med at noen sitter igjen frådende av sinne. Jeg synes det er nedslående å lese om at folk fnyser og blir sure når andre foreldre i barnas klasse åpner hjemmet sitt og inviterer til treff for å bli bedre kjent. "Tenk å invitere meg sammen med bare damer - hvilken middelaldersk frekkhet!" Sært og firkanta, synes jeg. Det er ikke vanskelig å forstå at folk ikke har plass til 25 foreldrepar hjemme hos seg, og mor/far er én måte å begrense det på.

Du er klar over at det sannsynligvis er bare inne i hodet ditt at folk fnyser og er sure ja?

Jeg er mer sånn "Ikke noe for meg tralalala, håper de har det fint"

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:15   #107
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg må bare si meg enig. Og jeg hadde blitt glad for å bli invitert. Jeg hadde møtt opp om jeg kunne. Drukket vin om jeg hadde kunnet eller hadde lyst på.

Jeg ville ha syntes at det hadde vært hyggelig å blitt invitert på treff. Men ser du ikke at det å bruke alkoholtilknyttingen kan være ekskluderende?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:16   #108
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du er klar over at det sannsynligvis er bare inne i hodet ditt at folk fnyser og er sure ja?

Jeg er mer sånn "Ikke noe for meg tralalala, håper de har det fint"

Mulig du er det, men det er da nok av ampre reaksjoner på den slags i denne tråden.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:19   #109
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Det er forskjell på å invitere til kafetreff og vintreff med tanke på inkludering. Ved invitasjon til vintreff er nok risikoen også større for at den som ikke drikker blir konfrontert med undringen som er så velbeskrevet i andre tråder den siste tiden.
Er man invitert til kafétreff kan man jo alltids bestille seg vin og øl om man har lyst til det, men man slipper enklere unna om man velger å ikke drikke enn om man ikke drikker på vinkveld.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:20   #110
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Å invitere "én forelder, valgfritt hvem", som det foreslås her, synes jeg blir kunstig - bare én av dere får komme, er ikke det en litt pussig invitasjon?

Det samme er jo strengt tatt tilfelle når man inviterer enten bare mødrene eller bare fedrene, da? Én får komme (og vi bestemmer i tillegg hvilket kjønn den ene skal ha - jeg synes det er veldig pussig).

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:21   #111
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Det samme er jo strengt tatt tilfelle når man inviterer enten bare mødrene eller bare fedrene, da? Én får komme (og vi bestemmer i tillegg hvilket kjønn den ene skal ha - jeg synes det er veldig pussig).

Da går invitasjonen til én bestemt person - jeg synes det er betraktelig mindre pussig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:22   #112
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.160
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg ville ha syntes at det hadde vært hyggelig å blitt invitert på treff. Men ser du ikke at det å bruke alkoholtilknyttingen kan være ekskluderende?

Det går jo an å la være å drikke vin selv om det heter vinkveld?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:23   #113
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Mulig du er det, men det er da nok av ampre reaksjoner på den slags i denne tråden.

Jeg synes jo også at foreldretreff hvor man spesifiserer det ene kjønnet er bælteit, men det betyr jo ikke at man blir personlig sur liksom. Det er helt sammenlignbart med andre ting som man er prinsipielt uenig med uten at man involverer så masse følelser.

Det som jeg blir mer overrasket er jo at folk forsvarer det uten å ha andre argumenter for å skille enn et eller annet "jamen jomen åååh joda"

Jeg har fortsatt ikke hørt et eneste godt argument for å ha treff for bare et kjønn.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:25   #114
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Da går invitasjonen til én bestemt person - jeg synes det er betraktelig mindre pussig.

Men dersom argumentet er å bli kjent foreldre imellom så må det da være bedre at en av dem møter opp enn at ingen gjør det?

For hele greia hviler jo på at rene kvinnetreff er hyggeligere enn blandet selskap? Det er det som dere mener sånn egentlig?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:26   #115
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Kjører man mammatreff i klasser hvor barn har to pappaer også? I så fall vil ingen av barnets foreldre bli invitert.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:29   #116
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

For hele greia hviler jo på at rene kvinnetreff er hyggeligere enn blandet selskap? Det er det som dere mener sånn egentlig?

Jeg mener overhodet ikke det, i alle fall - jeg har aldri vært noen utpreget jentekveldype.

Ellers mistenker jeg at motivasjonen ofte kan være at man da slipper å støte på fraskilte ektefeller som man har et anstrengt forhold til og nødig vil dele en sosial kveld med. Det er et moment i Livs klasse, i alle fall, der 70 % av jentene har skilte foreldre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:34   #117
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.160
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Jeg har forresten ikke lest i diskusjonen i det siste her. Og har aldri vært på mammakvelder. Jeg tror ikke det er så utbredt her.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:38   #118
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Er det rart at det er krig i verden? Jeg synes synes det er urteit å invitere til knappesying og kalle det for mammakveld (og ekstra ironisk når man skal snakke om mammarollen). Men jeg klarer ikke å synes det er urteit å invitere bare mammaene eller bare pappaene i en klasse. Og om det er en familie med bare mødre eller bare fedre så får se jo fremdles invitasjonen og kan jo komme.

Selvfølgelig synes jeg det er kjekkeste om man inviterer hele gjengen, og jeg har ikke veldig behov for å bare omgås mitt kjønn (jeg går i syforening med 50/50 menn og damer - ingen par - som ble opprettet da en kompis klaget over at bare samboeren hadde forening. Men har man ikke plass til 27 x 2 foreldre - eller x 4 i de tilfellene hvor det er skilte foreldre med ny partner, så er det kanskje nødvendig å dele på et vis.

Ellers har jo Bluen et poeng mht skilte foreldre. Det er faktisk en god del som ikke ville dukket opp om det var blandet. Dessverre.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:42   #119
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Er pappatreff særlig utbredt?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 19:48   #120
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Er pappatreff særlig utbredt?

Aner ikke. Blir sjelden invitert på dem.

Men det sier vel kanskje igjen noe om hvor interessen ligger? Når det er sagt, så har jeg ikke blitt invitert på mammarreff heller. Men det har vært snakk om det - møtes på hytta til et foreldreløse (bynær) og drikke vin. Jeg syntes det hørtes hyggelig ut - jeg kjenner ikke ungdomsskoleforeldrene like godt som de i klassen til minstemann, iom at det er foreldre fra to skoler og flere klasser.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no