Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-09, 13:20   #101
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jeg regner ikke med at du egentlig vil ha et svar fra meg, men jeg svarer allikevel.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

1) Du mener altså at det er rene tilfeldigheter at deltakerne løste oppgaven, fordi de på forhånd hadde fått vite at de skulle til et sted som skjulte en mørk historie. Dermed er det opplagt at det dreier seg om en massemorder? Hva med en dødsbrann, eller et barn som ved ulykke hadde hengt seg i et tre? En galge som hadde stått her?

Å assosiere utsagnet "mørk historie" til drap tror jeg er rimelig lett og en av de første tankene som ramler en inn i hodet. Man vet heller ikke om de "klarsynte" har sagt andre ting først, men kanskje lest ansiktsutrykk til dem rundt seg, og skjønt at det er feil.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Alle 4 deltakerne sa umiddelbart at dette dreide seg om en mann som hadde begått flere drap, på kvinner. Alle mente at det var også noe(n) som var gravlagt under jorda der de stod (det vet vi ikke, bare at ett av likene aldri ble funnet - tro om de vil grave nå i ettertid). To av deltakerne beskrev gjerningsmannen (utseende: briller/lite hår + alder) og flere andre detaljer som eierne av tomta/de som kjente til historien var forbløffet over. De fornemmet pustevansker/kvelningsfornemmelse og mye smerte. Ofrene hadde blitt dopet ned med eter (?)/klut foran nesen og siden mishandlet og drept. Det var vel også nevnt nekrofili, og du har rett i at ingen av deltakerne nevnte dette.

De fleste mordere er menn i en viss alder, og de dreper som regel kvinner. Å bli drept gjør ofte vondt. Å kvele noen er en relativt vanlig måte å drepe noen på. Å bli skutt/stukket i overkroppen vil også føre til pustevansker og smerte.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

2) Du mener at de menneskene som står rundt dem og som kjenner til forhistorien og skal vurdere det deltakerne fanger opp, utstråler så mye frykt - og at dette gjør at deltakerne blir så kvalme, gråter og føler så sterkt ubehag at de vurderer å trekke seg fra oppgaven fordi det blir for tøft.

Å gråte og si at man er kvalm er jo rimelig lett da.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg syns det blir litt vanskelig å diskutere programmet og deltakerne i detalj når du kun har hatt det på i bakgrunn, og jeg har sett 4-5 episoder med kritiske øyne.

Problemet er at du har ikke det. Du har ikke sett på dette med kritiske øyne. Du tror på dette, og du legger mer vekt på din egen observasjon enn innspill fra folk som både kan mer om underholdningsbransjen og om hvordan forklare overnaturlige fenomener. Det er ikke definisjonen på et kritiske blikk.
Det beviser du med dette utsagnet:

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Kanskje for at flere skal få øynene opp for at det er mer mellom himmel og jord.

Jeg syns det blir for lettvint å skylde på skuespill, klipping og TVNorge som useriøs kanal som kun vil underholde lettlurte seere.

Jeg tror nok at de fleste "klarsynte" tror selv at de er det, at de ubevisst leser ansiktsutrykk, plukker opp utsagn eller tar utgangspunkt i naturlige assosiasjoner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 13:25   #102
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jakten på den 6. sans - Tv Norge, søndager:

1) Har du sett mer enn èn episode? Nei
2) Har du sett mindre enn en episode/styrt unna? Ja
3) Tror du deltakerene har spesielle evner, a´la en sjette sans? Nei. På generelt grunnlag.
4) Hva synes du om serien? Har ikke sett

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 13:51   #103
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jeg kunne tenke meg å se de uklippede opptakene. :åpent sinn:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 14:01   #104
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Beklager, men jeg kan iallefall ikke ta deres meninger seriøst når dere ikke har sett mer en halv episode av serien, med et halvt øye.

Jeg har sett flere av episodene og selv om jeg hadde trodd på slikt, så hadde jeg vært som noba at jeg ikke hadde ment at TV-serien beviser eller motbeviser noe som helst.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 14:06   #105
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg regner ikke med at du egentlig vil ha et svar fra meg, men jeg svarer allikevel.

Det hadde vært mer interessant å lese svaret ditt om du hadde sett litt mer av serien, Glitter. Da hadde du kanskje sklidd ned fra høyhesten.

Jeg er står fast ved at jeg nekter å tro at dette er en renspikket blanding av skuespill, gjetning, innbilning og bevisst påvirkning fra tv-selskapet. Jeg ser at serien er et underholdningskonsept og ikke gir noen holdbare bevis for at man kan ha overnaturlige evner - men tror neppe TVN har stor fortjeneste i forhold hva hele konseptet koster. Forøvrig har jeg alltid syntes at kanalen viser mye drit, men det betyr ikke at alt de viser/lager er søppel.

Kan forøvrig fint leve med at du gjentar til det kjedsommelige at du synes jeg er lettlurt, ukritisk og dum i alle trådene som omhandler noe alternativt.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 14:06   #106
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kunne tenke meg å se de uklippede opptakene. :åpent sinn:

Jeg også.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 14:10   #107
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Amelie, du har en ufattelig arrogant måte å svare på.

At man uttaler seg om underholdningsprogram på TvNorge uten å ha nifulgt med på hver eneste episode er ikke så pussig, all den tid TvNorge har en svært velkjent strategi i disse programmene. ...og at man diskuterer fremstillingsmåten og at "resultatene" ikke akkurat er et banka bevis for overnaturlige evner, er ikke å sitte på sin høye hest. Det er å være saklig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 14:18   #108
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Det hadde vært mer interessant å lese svaret ditt om du hadde sett litt mer av serien, Glitter. Da hadde du kanskje sklidd ned fra høyhesten.

Jeg kan godt sette meg ned og se tre episoder av det her, hvis du virkelig tror det endrer noe. Jeg tror ikke du helt forstår at jeg, og flere her inne, faktisk kan endel om dette.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg er står fast ved at jeg nekter å tro at dette er en renspikket blanding av skuespill, gjetning, innbilning og bevisst påvirkning fra tv-selskapet.

Hvis du leser det jeg skrev over, så tror jeg også at mange av de "klarsynte" selv tror at de har evner, jeg tror også at mange av dem som deltar rundt ikke er klar over hvor tydelige signaler de sender ut.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg ser at serien er et underholdningskonsept og ikke gir noen holdbare bevis for at man kan ha overnaturlige evner - men tror neppe TVN har stor fortjeneste i forhold hva hele konseptet koster.

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener? Tenker du på om TVNorge tjener på å fremstille klarsynte som at de virkelig får til noe, i motsetning til å rette et kritisk blikk på det hele? TVNorge er en reklamefinansiert kanal som lever av å å ha flest mulig seere. Jo flere seere, jo flere annonsører. De har også funnet seg en målgruppe de ønsker å tilfredstille. Hvis de lager et program som ikke treffer målgruppen, og dermed får veldig få seere, går det ut over annonselysten til annonsørene, i tillegg til at seerne blir mer skeptiske til andre programmer på TVNorge. Derfor er det i TVNorges interesse å gi målgruppen sin tilfredstillende programmer, som er innen deres interessefelt. Et skikkelig kritisk program om klarsyntehet er ikke det TVNorges målgruppe vil ha. Og det hadde gått ut over inntektene. Man kan ikke isolere ett program.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Kan forøvrig fint leve med at du gjentar til det kjedsommelige at du synes jeg er lettlurt, ukritisk og dum i alle trådene som omhandler noe alternativt.

Hadde du vist noen som helst tegn til å være så kritisk som du selv påstår at du er, så hadde jeg ikke gjort det heller. Dum har jeg for øvrig aldri påstått at du er, den får du ta på egen kappe.

Jeg ser for øvrig at du og andre troene avskriver realistiske forklaringer som "for enkle". Hvorfor tror du alt i verden er så komplisert? Det er som regel ikke det. Jeg skjønner at det er mer spennende å tro på det overnaturlige, enn på å lese ansikter og ønske høye seertall, men det er ikke mer troverdig fordi det fremstår som mindre enkelt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 14:38   #109
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg syns det blir for lettvint å skylde på skuespill, klipping og TVNorge som useriøs kanal som kun vil underholde lettlurte seere.



Det er nok ikke spesielt lettvint nei, det er en helt realistisk holdning. Men: Akkurat TV-seriers etterettelighet er jo egentlig en helt annen diskusjon enn hva folk tror på?

Det går jo fint an å være NewAger og samtidig være skeptisk til TV-seriers ønske om å fremstille hva som er reelt, og samtidig være ikke-New Ager men være lite kritisk til TV-serier.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 14:39   #110
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

@Amelie: Fint at du svarer, i alle fall! ..Men vi er fortsatt dypt uenig. Og jeg vil i hovedsak svare deg med å signere Glitterchick.

I tillegg vil jeg si at ja, jeg tror deltakerne kunne reagere med både gråt og kvalme (muligens reell, til og med), "bare" ved å lese TV-teamets ansiktsuttrykk og kroppsspråk. Vi er sabla gode til å fange opp andres redsel/ubehag, ikke minst fordi det har hatt høy overlevelsesverdi å "lukte" fare. For å si det på en annen måte: Den apekatten som ikke skjønner at flokken er redd, og som sitter igjen ved elvebredden mens de andre flykter - det er han som blir spist av krokodillen.

Og som et lite apropo: Forskning har vist at placebo til og med virker på kjæledyr om bare eieren tror på "medisinen" som blir gitt. Så ja - andres signaler har mye å si for hvordan vi føler oss.

  Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 14:40   #111
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jakten på den 6. sans - Tv Norge, søndager:

1) Har du sett mer enn èn episode? Nei
2) Har du sett mindre enn en episode/styrt unna? Styrt unna!
3) Tror du deltakerene har spesielle evner, a´la en sjette sans? Nei, jeg tror ikke på "evner" i synsk/kontakt med underverdenen o.l.kategorien.
4) Hva synes du om serien? Har ikke sett den, men synes programmer innenfor den sjangeren er noe stort tullball. Ganske spekulativt også, særlig der de bruker "synske" for å oppklare mord og lignende

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 14:43   #112
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

@Amelie: Fint at du svarer, i alle fall! ..Men vi er fortsatt dypt uenig. Og jeg vil i hovedsak svare deg med å signere Glitterchick.

I tillegg vil jeg si at ja, jeg tror deltakerne kunne reagere med både gråt og kvalme (muligens reell, til og med), "bare" ved å lese TV-teamets ansiktsuttrykk og kroppsspråk. Vi er sabla gode til å fange opp andres redsel/ubehag, ikke minst fordi det har hatt høy overlevelsesverdi å "lukte" fare. For å si det på en annen måte: Den apekatten som ikke skjønner at flokken er redd, og som sitter igjen ved elvebredden mens de andre flykter - det er han som blir spist av krokodillen.

Og som et lite apropo: Forskning har vist at placebo til og med virker på kjæledyr om bare eieren tror på "medisinen" som blir gitt. Så ja - andres signaler har mye å si for hvordan vi føler oss.

Dessuten så burde de i serien hatt med noen som ikke definerer seg som klarsynt, men som er flinke i cold-reading, for å vise hvor mye man faktisk kan få frem. Men det er jo de som produserer TV-serien ikke interessert i selvfølgelig. Denne serien er ikke produsert for å vise at det finnes reelle klarsyntkrefter, den er produsert for at folk som tror på slikt skal se på deres kanal når programmet går.

Linda Thorstensen som vant ble jo kraftig avslørt som en som ikke klarer å lese noen ting som helst da hun skulle forsøke å lese Asbjørn Dyrendal. Hun bommet jo på absolutt alt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 19:43   #113
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Altså, tror du virkelig på at ting var slik som Margit Sandemo skriver om?

Hæ!? Kom ikke å si at du ikke blir litt skremt nå!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 19:46   #114
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Du er reinspikka ondskap, Guniss.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 19:46   #115
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Pfft, alle som har lest Isfolket holder med heksene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 19:47   #116
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du er reinspikka ondskap, Guniss.

You and me.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 19:47   #117
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jessir!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 23:03   #118
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Dessuten så burde de i serien hatt med noen som ikke definerer seg som klarsynt, men som er flinke i cold-reading, for å vise hvor mye man faktisk kan få frem. Men det er jo de som produserer TV-serien ikke interessert i selvfølgelig. Denne serien er ikke produsert for å vise at det finnes reelle klarsyntkrefter, den er produsert for at folk som tror på slikt skal se på deres kanal når programmet går.

Linda Thorstensen som vant ble jo kraftig avslørt som en som ikke klarer å lese noen ting som helst da hun skulle forsøke å lese Asbjørn Dyrendal. Hun bommet jo på absolutt alt.

produsert for at folk som tror på slikt skal se på deres kanal???? den var tynn,den henger ikke på greip!
Kraftig avslørt? nei jeg må ærlig si at dere som ikke tror på dette er ganske arrogante i måten dere aviser at noen kan ha evner.man har gode å dårlige dager noen ganger gjør man ne god jobb og noen ganger ikke sånn er det med klarsynte også.
må spørre igjen her

Er det ingen av dere som har gått med en følse at noe er galt eller noe kommer til å skje,drømt noe også skjer det en har drømt om?
en liten "stemme" som forteller deg at noe er galt , "magefølsen"
en føler på seg at noe kommer til å skje?

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 23:12   #119
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

produsert for at folk som tror på slikt skal se på deres kanal???? den var tynn,den henger ikke på greip!

Hva innbiller du deg at årsaken til at TVNorge produserer serier er?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 23:13   #120
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hva innbiller du deg at årsaken til at TVNorge produserer serier er?

Folkeopplysning!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no