|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Huff jeg liker ikke vinteren. Snømåking, svære klær, våte klær, kalde tær. Jeg skulle ønske jeg kunne begynne å overvintre i syden jeg også. Om ikke hele vinteren så kanskje i perioden november til februar. Men det er jo helt utopisk. Men etter å ha kjøpt meg Mukluk så håper jeg i hvertfall å slippe kalde tær. Kommer til å BO i dem hele vinteren. Å ta på seg andre sko når det er kuldegrader kommer til å føles naturstridig når en skal ut å vente på et tog som kanskje dukker opp.
![]() |
#102 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Det er vått, kaldt, glatt, surt.
![]() |
#103 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Kroppen min endrer seg etter været. Er det kaldt blir jeg mye stivere enn ellers og det er vondt og vanskelig å stå opp om morgenen. Jeg fryser lett, og da anspenner jeg meg slik at musklaturen blir enda værre.
![]() |
#104 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?
Dette er meg også, men jeg nyter vinteren likevel. Jeg elsker vinter. Da mener jeg skikeklig snøvinter, sånn som vi hadde i fjor. Frost og isende kulde. Herlig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Hvit jul er fantastisk, det kan jeg godt ha igjen i år. I fjor var det jo helt magisk. En sjeldenhet her, men kanskje det blir sånn hvert år nå?
![]() |
#106 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Ja, du kan så tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Ja, jeg håper det. Det eneste aberet er at varmepumpa må stå på døgnet rundt ellers fryser den, men vi har ekstremt lav strømregning her uansett så det får så være.
![]() |
#108 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Vinter kan være bra det, men ikke enda! Vente litt! Nå er det sånn deilig, klart høstvær ute som jeg bare elsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
maler
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg vil egentlig ha høst til desember, så kan det godt være snø ut januar og så vil jeg ha vår.
![]() |
#110 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg har leddgikt, jeg stivner og får vondt når gradestokken kryper mot blå. Det er veldig vondt! Og jeg blir stiv, fungerer ikke.
![]() |
#111 |
Slumrende Ullteppe
|
Noe slikt noe ja, eller kanskje et lite snødryss på julaften.
![]() |
#112 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker ikke at det er så mørkt så lenge, spesielt ikke når jeg står opp! Jeg er heller ikke fan av alle klærne og kulden, synes det er ukomfortabelt å gå i vintersko og hater å ha på lue! Jeg liker heller ikke å kjøre på glatt føre eller i snøføyke. Jeg er sommermenneske delux!
![]() |
#113 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg elsker begynnelsen på hver årstid og jeg syns det er koselig med den første frosten. Har tatt frem tykke klær og syns det er kos å kle på meg ullkjoler og andre typiske vinterklær. Jeg håper på en skikkelig vinter i Oslo med masse snø og lite slaps. Jul uten snø er bare trist.
![]() |
#114 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Ja, den første frosten.
![]() |
#115 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Nå er det is med vann oppå ute. Hvis jeg glir, låser ryggen seg. Dette kommer vel ta å vare hele vinteren i år også.
![]() |
#116 |
Erfaren nok
|
Hvilken pumpe har dere da?
![]() |
#117 |
Nymotens gammeldags
Den var her da vi flyttet inn, Panasonic-et eller annet. Funker veldig bra, men fryser når det er maange minus altså. Men jeg leste jo stadig om varmepumper som frøs i fjor, det virket som om det var utrolig utbredt. Jeg laget denne tråden om det da jeg ikke skjønte hvorfor pumpa oppførte seg så merkelig.
![]() |
#118 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg er ekstremt frossen av meg. Har problemer med å stå opp om morgenen når det blir kjøligere i huset. Kan fryse selv med flere lag tøy og dunjakke i -2 grader, og føler at jeg rett og slett blir handicappet når senhøsten/vinteren slår til. Lever ikke helt, for jeg fryser konstant (og derfor skal jeg også få sjekket dette nå). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|