|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)
Jeg ble kvalm når jeg så at oppgaven var å lese hele greien, og sette seg inn i det. Ja, fysisk uvel.
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)BitterKjerring, denne diskusjonen minsker ikke akkurat inntrykket av at du er her på dette forumet primært for å skape kvalm, og ikke for å bidra på noen hyggelig og konstruktiv måte. Det kan du godt slutte med.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Hvor har jeg laget mer kvalm i denne diskusjonen enn andre har? |
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg reagerer veldig på dette:
Sakset herfra.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Nei,det syns jeg virker mer enn fornuftig. En streik som rammer tusenvis av uskyldige (jeg sikter til flystreiken) burde strengt tatt være fullstendig unødvendig og ikke minst ulovlig. En streik skal selvfølgelig ramme, men ikke uskyldige på den måten, og i så måte bør det være en treffende god grunn for det! |
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Det er en ting som virkelig får meg til å lure vedr. Frp-velgere.
|
|
|
#11 |
|
Hertuginne
|
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Problemet med å bruke enda mer penger på vei er at man rett og slett ikke har ressurser til å bygge mer vei nå. Det vil bare drive opp inflasjonen, fordi tilbudet av arbeidstakere ikke er godt nok. For å få tak i nok folk må man øke lønningene, forbruket vil stige enda mer og det er noe norsk økonomi faktisk ikke tåler nå. De aller fleste partiene på Stortinget er enig i at man følger Handlingsregelen, som sier noe om hvor mye at Oljefondet vi har råd til å bruke. Alle partier utenom Frp, selvsagt, som lever som om vi alle skulle dø om noen år. De har ikke noe særlig langsiktig perspektiv på pengebruken sin, for å si det mildt.
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
I alle fall: lite smart trekk av dem som bestemte! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Nok et eksempel på regjeringens ondskap:
|
|
|
#14 |
|
Ser lyst på livet
|
Dersom du vet om så mange som snylter, så kanskje du skulle "hjulpet" sosialkontoret litt og tipset dem om disse snylterne? Kanskje de har rett på hjelpen kanskje ikke, men da har du i det minste gjort det offentlige oppmerksom på at det muligens er litt "skurr" her, eller er det usolidarisk å gjøre noe sånt? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Når dere skriver FP i andre tråder, leser jeg FrP... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Ja, æsj, den (u)vanen har jeg også!
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Nå har jeg akkurat lest ferdig hele denne tråden. Jeg kan ikke bidra med så mye egentlig. Alt er sagt. Alt og mere til...
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)En liten avsporing. Sist redigert av Frost : 24-02-07 kl 03:03. |
|
|
|
![]() |
|
|