Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-11, 20:35   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Fine ! Er cardigan'en fra TiMo ?

Takk! Ja, den er fra TiMo.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 03-03-11, 20:16   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:smell:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-03-11, 20:18   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Fiiiine kjolesmellen.

Gammel 03-03-11, 20:18   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Fiiiine kjolesmellen.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-03-11, 20:23   #5
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Fine kjoler, kiki og Nessie.

Jeg har kjøpt den samme kjolen som Elinblu viste frem tidligere i tråden, bare i blå. Den er så fin! Og veldig fin blåfarge også. Den er litt liten i størrelsen ja, sånn som fjorårsmodellen av La Bella-kjolene.

Gammel 03-03-11, 20:30   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, en ørliten smell der, ja! Grattis!

Har du fått kjolen din nå, Agurke? Jeg synes ikke fjorårsmodellen var særlig liten i størrelsen (i alle fall ikke over puppene ).

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 03-03-11, 20:35   #7
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Fikk den i dag.
Nei, den var ikke liten over puppene, men jeg har bryterrygg, og måtte derfor ha str. 38.

Gammel 03-03-11, 20:55   #8
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det var en fiiin kjolesmell Nessie

Gammel 03-03-11, 22:41   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 4402356520_exlg.jpg (13,0 KB, 375 visninger)
Gammel 06-03-11, 01:04   #10
elle
Aktiv

elle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
elle er litt kul
Standard

Litt vårshopping igjen

Veske fra See By Chloe:-)))
Genser og cardigan fra Maison Scotch

Vedlagte bilder
Filtype: png WW-11-60705-B-FNT.png (65,4 KB, 19 visninger)
Filtype: png WW-11-50880-A-FNT.png (101,0 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg seecl2044033063_p2_1-0_150x296.jpg (17,4 KB, 16 visninger)
elle er ikke aktiv  
Gammel 06-03-11, 09:54   #11
Line123
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Line123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har shoppet dette.
http://www.landstil.com/picview.asp?pid=115396
Er det noen som har tips til cardigan eller tunica som jeg kan kjøpe til dette settet. Det består av en underkjole og tights.
Blir kjempeglad for tips om hva dere ville ha brukt dette til

Line123 er ikke aktiv  
Gammel 06-03-11, 09:56   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde det var blå jeg skulle ha. Det viste seg å være helt feil da jeg fikk sett dem, det var selvfølgelig den hvite som måtte bli med hjem.

Gammel 08-03-11, 00:35   #13
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg trodde det var blå jeg skulle ha. Det viste seg å være helt feil da jeg fikk sett dem, det var selvfølgelig den hvite som måtte bli med hjem.

Veldig fin

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 06-03-11, 10:03   #14
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne genseren (i den gråaktige mørkeblåfargen), og
denne jeansen, begge fra Tiger. Jeg har jeansen fra før i lysegrått, og det er den beste og fineste jeansen jeg har hatt.

Hjemmesiden nektet å la meg linke direkte til bildene.

Sist redigert av Nera : 06-03-11 kl 10:10.
Nera er ikke aktiv  
Gammel 07-03-11, 18:49   #15
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har min lekre cambridge satchel kommet Min er italian red!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image3xl.jpg (23,3 KB, 42 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 07-03-11, 23:32   #16
elle
Aktiv

elle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
elle er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Da har min lekre cambridge satchel kommet Min er italian red!

Den var jo superfin!!!!
Hvor har du kjøpt??

elle er ikke aktiv  
Gammel 08-03-11, 12:08   #17
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av elle, her.

Den var jo superfin!!!!
Hvor har du kjøpt??

Denne bestilte jeg fra ebay. Tror det var en butikk i Leichester som hadde lagt den ut der.

iben er ikke aktiv  
Gammel 08-03-11, 14:29   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Bestilt meg Lee Jade bukse hos Ellos, og fått 50 % rabatt
Håper den passer nå da.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-03-11, 15:08   #19
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er resultatene fra min shopping spree i Edinburgh og Glasgow sist uke.

Sko fra Dr.Martens

Diverse basic topper fra Hollister

Trenchcoat fra Louche

Kjole fra Eucalyptus Clothing

Skjorte fra Desigual

Topp fra Ness

Gammel 08-03-11, 15:11   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Myyyye fint!

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.