Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's Anatomy sesong 7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-11, 21:42   #101
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 7

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Siste episode

Ikke for alltid vel?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 21:45   #102
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er vel planlagt en seson 8, men aner ikke når den kommer.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 21:49   #103
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MANGE serier som har sesongslutt nå. Hjelp! Fringe, Grey's, Private Practice, Vampire Diaries, HIMYM, Frustrerte Fruer ... Alt er jo slutt og jeg aner ikke når de neste sesongene kommer, hulk.

Gammel 20-05-11, 21:53   #104
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er derfor du må finne deg serier som du kan se i feriene. Jeg liker godt United States of Tara.

Gammel 20-05-11, 22:00   #105
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tipset, jeg har ikke sett den. Men jeg og mannen min har et par hele sesonger av The big bang theory å gå gjennom, vi begynte på (og fullførte ) sesong 1 i Hellas (hadde med oss pcen og så på det mens ungene sov, kunne jo ikke akkurat gå ut) og ble fullstendig hekta, for en FANTASTISK serie!!

Ja, og så har jeg min elskede Doctor Who. Har 2 usette episoder, og så kommer det en rykende fersk i morgen.

Gammel 20-05-11, 22:03   #106
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

The big bang theory er helt fantastisk ja!
Ellers kan jeg også anbefale Warehouse 13. United Stateds of Tara må jeg sjekke ut også. Er ganske så tom for serier akkurat nå. Men så tenker jeg at kanskje jeg får gjort litt mer her hjemme når det ikke er så mye å følge med på.. (Som husarbeid, beising, hagearbeid og andre hjemlig sysler..)

Gammel 20-05-11, 22:03   #107
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken sesong er det nå? Fortsatt 7?

Gammel 20-05-11, 22:05   #108
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

The big bang theory er helt fantastisk ja!
Ellers kan jeg også anbefale Warehouse 13. United Stateds of Tara må jeg sjekke ut også. Er ganske så tom for serier akkurat nå. Men så tenker jeg at kanskje jeg får gjort litt mer her hjemme når det ikke er så mye å følge med på.. (Som husarbeid, beising, hagearbeid og andre hjemlig sysler..)

Jeg så 3-4 episoder av Warehouse 13 men jeg likte den ikke. Merkelig nok, jeg elsker jo sånt. Mulig jeg må gi den en sjanse til.

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hvilken sesong er det nå? Fortsatt 7?

Sesong 7 hadde sesongslutt i dag ja. I USA.

Gammel 20-05-11, 23:07   #109
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

MANGE serier som har sesongslutt nå. Hjelp! Fringe, Grey's, Private Practice, Vampire Diaries, HIMYM, Frustrerte Fruer ... Alt er jo slutt og jeg aner ikke når de neste sesongene kommer, hulk.

JA! Legger du på House og Bones også så er det nesten krise i heimen. Hvorfor går alle seriene mine samtidig? Kunne godt ha delt opp så noen gikk på våren og noen på høsten synes jeg

Gammel 21-05-11, 06:23   #110
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Kom det to episoder av Grey's i går, eller bare en? Fikk bare sett halve ep.22, så jeg må se resten i dag. Og sesongavslutningen av Supernatural.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 09:00   #111
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Det kom bare én. Episode 22. (Men jeg hadde ikke sett episode 21 enda, derfor hadde jeg to episoder å kose meg med).

Gammel 21-05-11, 09:01   #112
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Bare en episode.

Gammel 21-05-11, 09:48   #113
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Synes ikke episoden var spesielt god for å være en sesongavslutning.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 12:58   #114
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg så 3-4 episoder av Warehouse 13 men jeg likte den ikke. Merkelig nok, jeg elsker jo sånt. Mulig jeg må gi den en sjanse til.

Brukte noen episoder før jeg ble hekta jeg også må jeg innrømme.

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Synes ikke episoden var spesielt god for å være en sesongavslutning.

Det er jeg enig i. Den var bare trist syns jeg.

Gammel 21-05-11, 14:20   #115
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Næmmen.... De kan jo ikke avslutte sånn???? Frustrerte Fruer hadde ihvertfall litt avslutning på alt. Det her var jo bare trist.

Gammel 21-05-11, 14:23   #116
Input

Input sin avatar

Standard

Nesh, Meredith som alenemamma hadde vært en fin twist det. Men jeg er enig i at det var en litt kjip episode for en sessongavslutning. Forrige sessongavslutning var jo ekstremt nervepirrende til sammenlikning.

Gammel 21-05-11, 14:26   #117
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Frustrerte Fruer ja, der ble vi ikke overlatt til frustrasjon frem til neste sesong, akkurat. Om det kommer mer da?? Kanskje dette var slutten?
Fringe hadde den mest intense sesongavslutningen, jeg vet ikke hvordan jeg skal takle å vente til sesong 4 ...

Gammel 21-05-11, 15:17   #118
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bare synes Derek ga opp litt vel fort her. Det er ikke som om dette var noe nytt og revolusjonerende rundt Merediths personlighet. Vi har jo alltid visst at han ser ting i sort-hvitt og hun i gråsoner. Ikke det at det hun gjorde var greit, men han var teit han og. Egentlig synes jeg alle var teite den episoden her. Bortsett fra Callizona, som ser ut til å ha det greit nå. :gruff:

Gammel 21-05-11, 18:04   #119
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hele episoden var jo bare ... flat? Det var ingenting ved den som gjorde at jeg har så veldig lyst til å følge med i en evt. neste episode hvertfall.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 21:58   #120
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sesongstart neste uke?!
Fikk jeg med meg tv2 reklamen rett da? (midt i ferien )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.