|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?
Jeg vet ikke, det virket på meg som om det var en mengde folk som sirklet rundt disse og forsøkte å innynde seg med dem med mer eller mindre hell, så jeg tror nok de sånn generelt ble ansett som populære.
![]() |
![]() |
#102 |
By the Sea
|
Uttrykket "de kule" har alltid fått meg til å fnise litt - både som tenåring og nå som voksen. Jeg har alltid hatt mange venner både på skolen og gjennom ulike fritidsinteresser og jeg har alltid blitt dratt mot folk ut fra hvilke egenskaper de har (humor, selvstendghet, oppegåendehet, empati) og graden av kulhet har alltid vært helt irrelevant.
![]() |
#103 |
Helt vanlig
|
Jepp der har du meg også bortsett fra at det var folkehøgskole jeg hadde drevet med i mellomtiden. Det var helt uaktuelt for meg å se to ganger på noen av guttene i klassen og jeg fikk meg også voksen kjæreste som var i arbeid. Jeg festet med mye eldre folk og lånte kjæresten min sin bil på skolen. Muligens også derfor det ikke falt meg inn at noen skulle være så kule av de i klassen min, for meg var deihvertfall ikke det.
![]() |
#104 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Ikke bare klarte jeg å vri meg unna ungdomsskolen, jeg satte aldri mine bein på videregående heller. Ikke før mye, mye seinere da jeg innvilget meg et år for å få unna de fagene jeg trengte for å søke et høyskolestudium. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var gankse stille og beskjeden og middels skoleflink, godt likt av lærere. Hadde mange venner og var populær blandt gutta. Var på endel fester og ble sammen med en som var 4 år eldre og var mye på fest og diverse ting...!. Flytta sammen med han en periode men det ble slutt etter to år. Flytta hjem. Ble etterhvert sammen med min nåværende mann.
![]() |
#106 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Sendte lapper, ja? Jeg og kameraten min gikk til slutt over til å skrive alt ned i en bok, som jeg jaggu tror jeg har enda.
![]() |
#108 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?En ganske så usikker og sjenert jente, som ikke trodde hun hadde noe som helst å stille opp med. Sa ingenting i timene, for det som kom ut ville sikkert være fryktelig dumt likevel. Sist redigert av Kokosrull x : 05-06-12 kl 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var sinnsykt jålete. Masse sminke, tupert hår, miniskjørt og høye støvletter. Veldig frekk i kjeften, høy av selvtillit og tøffere enn toget.... hadde ingen politiske menineg, var null interressert i fag og skulka mye. Hadde aldri kjæreste på skolen. I 1.gym hadde jeg en kjæreste fra en annen by, som jeg dro og besøkte. Han var det peneste jeg noengang hadde sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var stille og sjenert, usynlig og veldig opptatt av gode karakterer. Til forskjell fra barne- og ungdomsskolen hadde jeg en venn å henge med på videregående, det utgjorde allverdens forskjell.
![]() |
#111 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var ekstremt opptatt av trening. Jeg trente 2 ganger om dagen - før og etter skolen. I sesongen var jeg med i konkurranser i helgene. Jeg ble god på disponering av tiden min og effektiv med lekser. Jeg møtte alltid forberedt og fikk gode karakterer.
![]() |
#112 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Eg var venninna! Eg hadde to kule venninner, som skaffa meg innpass på dei "rette" festane. Det var til tider litt vanskelig å balansera ønsket om å få ok karakterar, og dei stadige ulukkelege forelskingane.
![]() |
#113 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var nok ganske anonym på sett og vis. Ikke kul, ikke soss og ikke freaker. Bare var der. Jeg hadde kjæreste og etter hvert samboer og knyttet ikke sterke vennskapsbånd på videregående.
![]() |
#114 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Vet ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg passet ikke sammen med noen av de andre jentene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Å, videregående var helt fantastisk befriende for meg. Jeg var nok ingen "viktig" person, ikke spesielt poppis, men ikke upopulær heller. Jeg traff en av de populære fra engelskklassen (lurer på om ikke han var russepresidenten eller noe?) her om dagen, og han husket nå hva jeg het etter ti år. Så helt usynlig var jeg jo ikke. Men jeg kom fra et helvete i tre år på ungdomsskolen, droppet bagasjen min, var akkurat den jeg var og ble akseptert for det. Jeg hadde en fast gjeng jeg hang med, og vi var vel kanskje litt utskudd alle sammen? På russebilen var vi ni stykker, ingen med samme kulturelle opprinnelse eller religøse ståsted omtrent.
![]() |
#118 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var en skoleflink rolig jente som slett ikke var i poppis-gjengen. Min vennegjeng var de skoleflinke og seriøse.
![]() |
#119 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var utrolig lite skolemoden så jeg hadde noen roteår og begynte på vg da jeg var 20.
![]() |
#120 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Den frikete, loppemarkedssvartkledde jenta bakerst i hjørnet med for mye svart øyensminke og alt annet fore enn å følge med i timen. Hadde skinnsekk med peacemerke med masse skriblerier på: dikt av Jan Erik Vold, sitater av John Lennon, La elva leve!, artistnavn som Nina Hagen, DePress, Kjøtt osv. Ikke spesielt populær og full av flåsete kommentarer. Var egentlig smart men ga f*** i skolen, gjorde aldri lekser og slutta etter 2. klasse.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 07-06-12 kl 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|