|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Reiser dere på Syden-/badeferie i sommer? | |||
| Ja, vi skal til/er/har vært i Syden-strøk. |
|
80 | 43,24% |
| Tja, vi skal til/er/har vært i Syden-strøk, men har/hadde mer høyverdige planer enn soling. |
|
5 | 2,70% |
| Nei, men det blir/ble en slik ferie på et annet tidspunkt i 2011. |
|
10 | 5,41% |
| Nei, vi har ikke råd. |
|
20 | 10,81% |
| Nei, vi har/hadde andre planer. |
|
55 | 29,73% |
| Nei, vi har ikke sommerferie i år. |
|
3 | 1,62% |
| Annet |
|
12 | 6,49% |
| Deltakere: 185. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Trøtt
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?
Vi skal til Romsdal i neste uke! Noe sier meg at det blir fisking og ikke bading vi skal bedrive da.
|
|
|
#2 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Medmindre du er fjorten hakk tøffere enn meg bør du satse på fisking
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Hele familien var i Tyrkia i begynnelsen av juni, og i går kom vi hjem fra voksentur til Kreta. Skal også på voksentur til Nice i august
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Jeg svarte annet, for jeg har ingen planer on sydenferie verken i år eller til neste år eller året etter det. Jeg kunne svart at jeg ikke har råd, men det er ikke hovedgrunnen.
|
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Jeg har forresten fått litt farge, her i "innenlands-Syden" (festlig uttrykk!
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?28-30 grader om dagen og lett vind er perfekt. Og 18-20 grader om natta, sånn at man kan sitte ute hele kvelden uten å fryse. Sånn hadde vi det på Sardinia nettopp, og sånn burde det vært nesten hele sommeren her. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Trøtt
|
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Ikke badeferie på oss i sommer, men vi var på badeferie i påska og skal på ny badeferie i november. Svarte Nei, men det blir/ble en slik ferie på et annet tidspunkt i 2011.
|
|
|
#8 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Vi var på Mallorca ifjor, vurderte noe ala det i år også, men det ble biltur i Norge i stedet. Til neste år har vi lyst å reise 14 dager til Frankrike, med besøk til Disneyland inkludert, og leie leilighet/hus resten. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Ja, reiser nå på fredag. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Jepp. I år har vi vært i Spania, sydøst. Fantastisk ferie. Sol og varme, tapas og rosèvin. Jeg har bestemt at vi skal gjør noe tilsvarende hver sommer. Jeg trenger sol og D-vitamin, blå himmel og badevann. Jeg blir ikke like glad for å sitte med beina i vann langs norskekysten i duskregn.
|
|
|
#12 |
|
Usedvanlig begavet
Det skal dere ha
|
|
|
#14 |
|
Usedvanlig begavet
Åh, misunnelig...
|
|
|
#15 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?Ulempen med å reise på nydelige solferier, er at det er så utrolig NEDTUR å komme hjem. Jeg blir alltid deppa når vi kommer hjem, jeg vil ikke!
|
|
|
#16 |
|
Bare sær
Vi kom hjem i går, det var deilig. To fine uker, men det er nok. Det vet jeg fra tidligere år også, det eneste problemet med å dra hjem er tanken på et helt år, og en lang vinter, til neste gang. Derfor skal jeg en liten tur i september også i år.
|
|
|
#17 |
|
~~~~~~~
|
Borte bra, men hjemme best - der er jeg ihvertfall. Jeg syntes det er godt å komme hjem igjen etter 2-3 uker på farten.
|
|
|
#18 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Skulle ønske jeg også klarte å tenke sånn.
|
|
|
#19 |
|
Peppy!
|
Sånn er jeg også. Jeg har akkurat kommet hjem fra Spania, og er sjeleglad over å se igjen sengen min og drikke årntli Farris og å slippe å smøre meg med solkrem. Og så synes jeg alltid at folk i andre land er dumme etter en liten stund. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Vi var i Tyrkia i år,men ellers stemmer det. Nydelig å legge seg i egen seng, drikke norsk vann fra kranen og slippe å se en eneste slitsom tyrker..... |
|
|
|
![]() |
|
|