|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pene klær når man skal utJeg skal ha Rogalandsbunad med blått skjørt og hvit vest. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Pene klær når man skal ut
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Men jeg vil ikke ha den stygge der. Jeg vil ha en annen. :sta:
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Pene klær når man skal utDet er nok mange som er blitt for feite for bunaden sin. Hilsen Finn som selger str 36-40.
|
|
|
#12 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Ja jeg sydde ny bunad pga dette men har jo ei snuppe på litt over 3 år som skal arve min gamle med tid og stunder. Tok utgiften med å sy ny til meg selv, så kan vi heller bare "rette" litt på hennes.
|
|
|
#13 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Har du den vestfoldbunaden? Den sorte? Jeg ønsker meg den. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
© All rights reserved
|
Jeg har.
Jeg har sydd inn og ut bunaden min mange ganger. Ut til barnas dåp (for å få plass til fett og pupper), inn igjen etter endt amming og vektnedgang.
Min bunad koster ca 30 000,- komplett med sølv. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
I mål
|
Sv: Pene klær når man skal utJeg har selv en som er sydd via Husfliden. Da kom vi i kontakt med en dame som sydde både for Husfliden og "på egen hånd" og derfor sydde mamma og søsteren min til seg direkte fra henne (billigere så klart). Jeg fikk til konfirmasjonen, og jeg synes det er en flott gave. Bunad er nydelig, men jeg synes ikke det er et problem at mine barn må vente noen år med å gå i det liksom. Jeg håper imidlertid iallfall døtrene mine, hvis jeg får noen, kan få en til konfirmasjonen. På den tiden kan man heldigvis sy en som man kan ha resten av livet så lenge man legger inn ekstra stoff i den. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sånn gjorde vi det og. Mamma broderte også hjalp damen oss med å montere. Men nå jobber mamma også på husfliden så jeg får alt gjort før jeg får sukk for meg nesten. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tåler regn
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Pene klær når man skal utJeg skulle ønske jeg hadde fått bunad til konfirmasjonen min. |
|
|
|
![]() |
|
|