Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du mye rynker?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-12, 18:13   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Jeg har dype furer mellom øynene og langs neseroten, men det er nå så. Det er verre at jeg etter et betydelig vekttap har fått et skikkelig hengeansikt som dessverre får meg til å se ti år eldre ut enn det jeg er. Og det plager meg virkelig.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 19:11   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg grov dypt i lommeboken og kjøpte Dior-serum i dag. Jeg synes jeg ser smashing ut allerede.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 19:15   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes jeg ser smashing ut allerede.

Så bra at du likte det - jeg hater å gi "dårlige" råd.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 22:58   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg grov dypt i lommeboken og kjøpte Dior-serum i dag. Jeg synes jeg ser smashing ut allerede.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:14   #5
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

36 og skilter med streker i pannen, sinnarynker og smilerynker.
Kan plusse på store porer, pigmentflekker, rødeflekker, et par grå hårstrå og 2 rotfyllinger.
Har aldri røykt, drikker minimalt, spiser sunt, har stort sett renset og smurt huden.

Det som dreper huden er sukker, sol og mangel på søvn.
Jeg har, grunnet mine lyse farger, vært alt for mye solbrent i mitt liv, og etter barn kom til verden med søvnløse netter og enormt inntak på sjokoladefronten ..... så var det som en bombe gikk av i huden.
Jeg kan nå uten problemer kjøpe vin på polet.

Sist redigert av Vito : 11-02-12 kl 23:25.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:16   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Det som dreper huden er mangel på søvn, sukker og sol.

Mangel på søvn er jeg med på, men sukkermangel og solmangel klarer huden min godt å leve med.

Gammel 11-02-12, 23:24   #7
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Mangel på søvn er jeg med på, men sukkermangel og solmangel klarer huden min godt å leve med.

Haha, fikser på den!

Gammel 11-02-12, 21:55   #8
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Egentlig ikke. :29: Noen små rundt øynene. Jeg liker rynker, syns det er fint. Tar gjerne i mot flere!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 21:59   #9
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Masse smilerynker og noen streker i pannen.. Det går den veien gitt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:47   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huden min takler sukkeret fint.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 00:10   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Mer rynker enn jeg liker.
Jeg ser godt at jeg har blitt eldre, og det har skjedd ganske store ting de siste tre-fire årene. Jeg slurver med hudstellet og det straffer seg. Men i dag har jeg renset peelet og lagt supermaske over serum. :god samvittighet:

Gammel 12-02-12, 00:33   #12
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mnei, rynker har jeg ikke så mye av, men det er jo selvsagt noen linjer på utsatte steder. Det hjelper nok at jeg har godt med underhudsfett.

Gammel 12-02-12, 11:22   #13
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har alltid holdt meg unna sol uten at det har hjulpet. Haugevis rundt øynene så den fancy øyekremen fra Ole Henriksen hjelper ikke det grann. Det eneste som hjelper er vel å kutte ut all fjasing og leing og bli uttrykksløs ala Posh Spice.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 12:22   #14
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Nei,ingen rynker så langt.
Men det samsvarer vel med at jeg er 27 år.
Og at jeg ikke røyker, drikker ikke noe særlig heller og soler meg aldri.
Er også bittelitt overvektig.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 16:59   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope, noen goder får man da av å være godt polstret.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:32   #16
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg har ingen rynker (33 år). Jeg har litt fet hud og har hørt at en av fordelene er færre rynker. Når det er sagt kommer jeg også fra en familie med lite rynker, mamma ser mye yngre ut enn hun er og faren hennes var sjokkerende rynkefri selv som 80åring, så det kan jo være en del gode gener inne i bildet også. Jeg gjør uansett ingenting for å forebygge rynker. Smører meg med ansiktskrem hver morgen, men det er for egne velvære og ikke fordi jeg tror det hjelper mot rynker.

Gammel 10-02-12, 10:40   #17
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Og jeg ser straks forskjell om det er perioder jeg ikke er like flinkt til å drikke vann.

Det er veldig sant! Jeg ser også stor forskjell på huden "målt ut fra "vannstanden".

Gammel 10-02-12, 10:47   #18
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Og når jeg først er i gang med å reklamere: Fuktighetsmasken til Nivea er veldig, veldig bra! Og når den i tillegg ikke koster all verden, kan det jo ikke bli bedre. Jeg har prøvd "alt" av masker til min tørre vinterhud, men kjøper ikke andre enn denne lenger.

Gammel 10-02-12, 12:08   #19
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Rødme

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Sørg for godt inntak av sunt fett (eks. Cocosa eller annet bra kokosfett, nøtter, godt med Omega-3) og drikk mye vann og grønn te. Bra for huden.

Ikke sant! Det har jeg god erfaring med.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.