|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg boikotter fremdeles ikke Ryanair. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg flyr Ryanair om det passer seg slik. Da jeg besøkte en god venninne bosatt i Irland kostet turen meg 1/4 av hva det nest billigste alternativet hadde blitt på. For meg utgjorde det forskjellen på tur eller ikke tur. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg boikotter ikke, men har heller aldri fløyet Ryanair. Hvorfor? Jeg hat ikke kommet på å sjekke dem ut.
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg boikotter ikke Ryanair, men synes egentlig at jeg burde det. Men når det koster 1/3 av prisen og har gunstige reisetidspunkt for oss, så velger jeg dem allikevel.
|
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg boikotter heller ikke. Men hvis jeg har råd, vil jeg nok foretrekke å reise fra Gardermoen og et "ordentlig" selskap, enn fra Torp med Ryanair. Vi hadde en reise som ble 10 timer forsinket pga teknisk feil med flyet (vi kræsja med en måke og måtte fly tilbake rett etter avgang), dette fordi en tekniker måtte flys inn fra Dublin! Hadde dette vært SAS vil jeg tro de hadde hatt en tekniker litt mer tilgjengelig. (Dog helt sikker på dette er jeg jo ikke.).
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Plombert hjelper jo ikke, så lenge det er mer enn ett kolli.
|
|
|
#8 |
|
Tankefull
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg boikotter vel egentlig ikke Ryanair, men bor 15 min unna Gardermoen. Så kunne sikkert skrytt på meg en boikott, for kommer nok aldri til å fly med de.
|
|
|
#9 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Boikotter ikke, men de er ikke et reelt valg fra mine lokale flyplasser.
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Har egentlig ikke tenkt på å bruke de når vi har reist tidligere men neste gang vi skal ut å fly så blir nok det til London og da skal jeg ta med RA i prissjekk når vi skal bestille fly.
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Vi har boikottet de frem til nå. Men nå vet vi ikke helt for det er rett og slett mange tusen i forskjell på dem og Norwegian neste sommer. Men vi blir ikke helt enige om vi skal fly med de eller ei. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Etter diverse flyturer de siste 6 månedene inkl to 'begivenhetsrike' Flighter, kan jeg oppsummere at Ryanair kom bedre ut enn både Norwegian og SAS.
|
|
|
|
#13 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg boikotter ikke RA.
|
|
|
#14 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Har aldri flydd med Ryanair, men det er ikke pga boikott. De har bare hittil ikke vært et alternativ for våre destinasjoner.
|
|
|
#15 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Boikotter ikke. Men flyr meget sjelden med dem, all den tid de ikke flyr herfra. Har flydd med Ryanair ved to anledninger bare.
|
|
|
#16 |
|
Permakulturell
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Sakset denne fra FB i dag. Noen har sikkert sett den før. Greit å vite litt om noen av faktorene som er med på å utgjøre prisforskjellene (gjelder for Sverige, men kan nok sammenlignes med Norge selskap mot selskap):
|
![]() |
|
|