|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailNåmmin, så fin liten sjarmør og vakre Appelsin! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailÅ, for en vakker sjarmør!
|
|
|
#3 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailSkjønne minstemann! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailSå skjønn han er!
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail
|
|
|
#8 |
|
Søt og rar
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailJeg ser også at flere skriver noe om neste år. Jeg har overhodet ingen planer om å finne på tilsvarende sprell til neste år. Jeg liker ikke ettåringer litt engang, de er jo et mareritt.
|
|
|
#9 |
|
geskjeftig
|
Som sagt, så blir det hjemmeferie på oss i år.
|
|
|
#10 |
|
etterpåklokest
|
Hear ya, sista! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailEnig med Katta. Det var helt klart mer pes å reise til Sydenlandet med mobil men vettlaus ettåring, enn det var å reise med baby. Det som "reddet" ferien med ettåringen, var at han fortsatt sov to laaaange dupper hver dag, og sovnet greit hvor som helst i vogn på kvelden, sånn at det ble tid til både avslapning på solseng, lek med store barn og "voksentid" på restaurant. I våken tilstand måtte han jo selvsagt fotfølges av en av oss voksne til en hver tid.
|
|
|
#12 |
|
Søt og rar
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailÅ, jøje, nå kom jeg på den sommeren minstesøsteren min var 1 år og vi var på campinghytteferie i Stavern i to uker. Hun stakk av - jeg overdriver neppe - treogfemti ganger om dagen.
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailSå fin han er. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Søt og rar
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailJa, det er nok stor variasjon på hvordan det første halvåret til barna "praktiseres".
|
|
|
#15 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailJeg er enige med dem over at ettåringer på sydentur er heftige greier. De er temmelig mobile og kan ikke slippes ut av syne et sekund, før du vet ordet av det raser de utfor en eller annen bassengkant. Jeg synes faktisk perioden fra 10 mnd til nærmere 3 år er mest slitsom på dagtid i alle fall.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailSynd at ferien din blei sånn, Appelsin!
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailSå trist at ferien ble kjip for dere....
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Enig. Vi var på vår hittil siste tilnærma Syden-tur da eldste var halvannet år og jeg var gravid i 13. uke, kvalm og slakk. Nå var det gudskjelov ikke for varmt (siden det var april
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailFor en søting! Jeg syntes det var mye lettere å dra på ferie med en baby enn med en på litt over ett. Mellom ett og tre er de litt sånn overalt og uten noe særlig vett. Da må man virkelig se på de hvert sekund. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailNå har jeg ikke vært på sydenferie med så små babyer som har vært fullammet. Så det kan jeg jo skjønne kan bli slitsomt. Minste jeg har vært med var 8 måneder, og jeg synes det var en av de enkleste turene vi har hatt. Han var knytt fast på meg i MeiTai på tur eller satt bundet fast i sele i vogn og var storfornøyd. Og de er ikke 1-åringen ennå som kan springe og stikke av. |
|
|
|
![]() |
|
|