|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Jeg syns også det er gørrkjedelig å handle, men man kan vel ikke akkurat sammenligne å gå på en kjedematbutikk, og denne. Jeg skulle gjerne hatt en slik mathall i nærområdet.
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!
|
|
|
#5 |
|
Kakemonster
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Tjorven: Hva med en tur dit bare dere to? Så kan dere smake ivei begge to.
|
|
|
|
#6 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#8 |
|
Salt in the rainbow
|
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Fantastisk, Eia!
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Hvorfor tror du det? De har bakeri, kaffebar, slakter, to fiskebutikker, pølsemaker, stangekylling, rettferdig sjokoladebutikk, grønnsakshandel og flere ulike serveringsteder med alt fra pai, tapas, kjøtt og fiskeretter.
|
|
|
#12 |
|
Kakemonster
|
Jeg har bare et mentalt bilde av mengder med spekemat og myke oster.
|
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Jan Omdahl har rett i at dette ikke er en typisk mathall. Det er et "luksusmatsted". Det jeg tror han tar feil i er at folk ikke kommer til å kjøpe middagen sin her. Ihvertfall håper jeg det. Han glemmer også at det ikke bare er løkka og St. Hanshaugen som har dette på veien hjem, men også Sagene, Tåsen, Torshov, Grefsen og Kjelsås. De som skal videre over Carl Berner (hele Groruddalen og opp til Nittedal) kan også stoppe her uten omvei. Mathallen i Stockholm ligger heller ikke i sentrum, og jeg syns Oslofolk bare har godt av å bevege seg litt utenfor kjernebydelene sine.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Skal til Oslo i neste uke og mathallen må jeg innom. Hva bør jeg spise der og hva bør jeg kjøpe med? Noen som har noen favoritter? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Veldig greit med barnevogn der på ukedagene i allefall. Vanskelig å anbefale noe spesielt, syns jeg. Det er så masse bra. Pai fra Hello Goodpie er et must, riktignok.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Skal heldigvis være til torsdag så får dra en annen dag, men søstersen er i Oslo på kurs på mandag så hadde håpet på felles utflukt. Ja, ja. Takk for at du sa ifra! |
|
|
|
![]() |
|
|