|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Metallica!!
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Vi kommuniserer ikke på FB, men vi demonstrerer at vi kommuniserer?
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-dialog med partneren din?007: Jeg snakket om å "klisse" veldig til hverandre på FB-veggen, ikke om å kalle mannen for kjæreste, noe jeg ikke synes er spesielt klissete eller kleint, heller ikke den kino-statusen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Er det en ting jeg har lært her i livet, så er det at man ikke kan "måle" styrken i andres forhold i hvor mye de dikkedikker på hverandre, enten det er på Facebook eller i virkeligheten. Og noen ganger så virker dikkedikkingen bare såååå kunstig. Hvem er det de prøver å overbevise liksom?! Mest seg selv er min teori...
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Gidder ikke utdype når rine sier akkurat det jeg mener.
|
|
|
#6 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Folk må klisse og kose så mye de vil, men kan man ikke gjore det i privat meldingsutveksling, må man gjøre det på veggen? Det virker jo da som halve poenget er å vise det til andre, og det synes jeg er rart. Det blir en slags show-off effekt av tema som er privat, om ikke for paret som gjør det, så for mange av de som ser veggen. Jeg anser meg forøvrig ikke som sjalu i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Da misforstod jeg deg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Jeg elsker samtaler mellom kjærester og ektefeller. Sånn som 007 snakker om, og spesielt gøyale statuser som Blobby viste til. Mannen er nesten ikke på face, så det er dårlig med samtaler oss imellom, gitt.
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Nei, aldri! Det ville føltes som å skrive ut sms-loggen og henge opp på nærbutikken.
|
|
|
#10 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Hm. Greia er at mannen min er like mye kompis som han er mannen min. Det ville da være rart om jeg ikke kommenterte hans statuser, bilder etc. på lik linje med mine andre FB-venner. Tenker jeg.
|
|
|
|
#11 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Jeg har noen venner som holdt på med kiissklass oppdateringer hele tiden. Hele tiden! På meg virket det som om de forsøkte å overbevise hverandre at de hørte sammen men det var neppe hensikten deres. Nå har han pause fra Face og det merkes.
|
|
|
#12 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Jeg synes sånt er utrolig kleint. Jeg kjenner flere som legger ut oppdateringer av typen: Tusen takk snille mannen min Ola Normann som har laget en kopp te til meg nå ikveld. <3<3<3<3 Det er så flaut!
|
|
|
#13 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Nei, det gjør vi ikke. Jeg dåner litt av sånn og syns det er ... rart, for vår del.
|
![]() |
|
|