|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Når rydder du ut jula? | |||
Jeg rydder alltid ut jula første nyttårsdag |
![]() ![]() ![]() ![]() |
78 | 30,95% |
Jeg rydder første helgen etter nyttår |
90 | 35,71% |
Jeg holder meg til 13. dag jul, slik tradisjonen tilsier. ![]() |
45 | 17,86% |
Jula varer minst til påske hos meg |
4 | 1,59% |
Annet (forklar) |
36 | 14,29% |
Happy new year, Miss Sophie! |
14 | 5,56% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 252. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Vi feirer jul en gang pr år. Dvs. julen kommer opp 1. desember og huset vaskes og ryddes 1. januar.
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Så der! Eneste som kan vitne om at det har vært jul her nå, er pepperkakehuset og julekortene ... Aaaah!!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Vi pynter eller ikke til jul før nærmere lille julaften (treet kommer aldri på plass tidligere enn lille julaften). Men det hidrer meg ikke å å kvitte meg med jula den 1. eller 2. januar. Hadde jeg pynta til jul 1. desember, hadde jeg vel kvitta meg med jula lenge før julaften.
![]() |
#5 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Rydder julen bort helgen etter nyttår, som regel på søndagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Nå ble jeg litt i tvil om det var 13. eller 20. dag jul.. Men det spiller uansett ingen rolle i år, den må ut før det. Vi pynta for øvrig juletreet 22/12, og resten (duker og slikt) dagen etter. Julegardinene på kjøkkenet kom vel kanskje opp noen dager før juletreet, jeg husker ikke helt. Det var nå en dag jeg hadde overskudd til det.
![]() |
#8 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Kunne aldri falle meg inn å rydde i det hele tatt på en første nyttårsdag. *lat og sliten* |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Her er det litt forskjellig, alt etter kva som passer best. I år har me rydda ut jula 1.nyttårsdag. I fjor trur eg me venta til første helg i januar.
![]() |
#10 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Treet og nisser ble ryddet unna i dag. Det eneste som er igjen er stjernene i vinduet. De får være oppe til helgen.
![]() |
#11 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Skytte, takk for påminner. Lysene i vinduet har vi glemt å ta bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Vanligvis 1. Januar, men i år venter vi til i morgen siden mannen jobber og jeg er forkjøla/lat.
![]() |
#13 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Hev ut treet i går. Det drysset. Fortsatt juleduker og røde lys her. De kan ligge til de er skitne eller brukt opp. Dvs 1-2 uker. Da er jeg helt klar for å bytte rødt med lyst.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg rydder alltid ut jula 1.januar. Det er liksom et het nytt år og lenge til det er jul igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Julen forsvinner nok så smått i morgen, og kommende dagene. Jeg er egentlig lei, så ja.. får se. Men vi rydder aldri julen 1.nyttårsdag. Det er tross alt helligdag.
![]() |
#18 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Heiv ut jula i dag mest for at jeg hadde overskudd til det og at treet sto i veien.og jeg var dritt lei av hele juleferien. Ligger noen juleduker på enda. Vanligvis venter jeg til første helga etter nyttårsaften
![]() |
#19 |
audio, video, disco
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Hos foreldrene mine heiv de jula ut 20.dag, men jeg har holdt meg til 13.dag jul. Det blir til helga og jeg gruer meg alltid til det. Jeg blir alltid litt trist når det må gjøres og jeg er ikke spesielt glad i jul, så det er litt snålt.
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Vi rydder vekk julen ganske raskt etter nyttår, i dag heiv jeg ut juletreet og tok vel all pynt. Vi pynter ganske tidlig i desember så jeg føler meg ferdig med julen nå. Dessuten bruker vi ofte januar på å ta skikkelige rydderunder, og å rydde etter jul er starten på rydderunden |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|