|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Korleis var din barndomsferie?Om somrene var vi alltid på hytta til mormor og bestefar på Nøtterøy. To somre var vi i utlandet. Først til Illinois i USA hvor pappa skulle på 25 års reunion med highschool-klassen. Vertsfamilien hans sponset noe av billetten, tror jeg. Året etter var vi på campingferie i Danmark.
![]() |
#102 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korleis var din barndomsferie?Vi fikk ikke være med på ferie. Vi var hjemme med praktikanten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korleis var din barndomsferie?
Mens foreldrene dine var på ferie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korleis var din barndomsferie?
Jepp. De måtte jo få litt tid for seg selv siden de jobbet så mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Korleis var din barndomsferie?Vi hadde også praktikanter noen år, men tanken på at mamma og pappa skulle reist på ferie uten oss er likevel absurd. Så trist, Trois.
![]() |
#106 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Korleis var din barndomsferie?Mamma og pappa hadde noen langhelger hvor de vår på tur, det ble møtt med ren lykke, for da kom bestemor og passet på oss, hun foret oss med pannekaker til frokost b.la. Jeg ser mange likhetstrekk mellom mamma og bestemor. Ungene elsker å være hos henne og det er gledelig.
![]() |
#107 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korleis var din barndomsferie?Siden Mamma er fransk gikk de fleste sommerferiene til Provence. Det var herlig, og jeg har mange gode barndomsminner derfra og det er nok det jeg husker best selv om vi også reiste andre steder. Hytta på fjellet ble også brukt en del, riktignok ikke fullt så mye på sommeren som når det var skiføre.
![]() |
|
|