|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?Så lenge vi "bare" har 37.5 times arbeidsuke i Norge kunne det ikke falle meg inn å jobbe mindre.
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?Om jeg hadde gått ned i redusert stilling, hadde jeg forøvrig gjort det for å slippe å jobbe så mye om kvelden. Ulempen er at reduksjonen ikke blir reelt det man faktisk går ned i lønn, så det er ikke så aktuelt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?Nei. Begge har 37,5 times uke, fleksitid og sommertid, 5 uker ferie og kort reisevei. Lillebror er i barnehagen fra ca 0830 til vi henter ham mellom 1530 og 1630 en gang. Stort sett så henter vi ham sent nå for tiden, han vil ikke hjem uansett og han gjør alt han kan for å trekke ut tiden. Storesøster er på skolen til ca 14-tiden, og er sammen med venninner eller gjør lekser etter skoletid.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?Tja, jeg skulle gjere hatt mer fritid, men ikke for å henge med unger for å si det slik. Jeg fungerer særdeles dårlig som tradisjonell husmor, det hadde blitt mer stress for meg enn 100% jobb. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?
Vittig. Jeg er er omvendt. Om et aar naar minsten begynner paa skolen, vil jeg oenske aa arbeide mer. Ser ikke for meg aa vaere hjemme paa dagtid uten barn her. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?Nei. |
|