Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du møtt på en reunion for barneskolen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du ha møtt på reunion for barneskolen?
Ja, så klart! Spennende å oppdatere seg på gamle kjente. 97 47,09%
Ja, sikkert greit nok det. 39 18,93%
Jeg ville ikke hatt så veldig lyst, men jeg hadde møtt. 23 11,17%
Nei, det har jeg ingen interesse av. 34 16,50%
Nei, jeg trenger jo ikke det når jeg har oppdatert meg på facebook. 2 0,97%
Aldri i livet om jeg vil se de dustene igjen! 10 4,85%
Jeg hadde hatt veldig lyst, men hadde ikke turd ... 1 0,49%
Deltakere: 206. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-08, 15:53   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?

Hadde det passet sånn at jeg var nordpå da. De hadde noe sånt i 2003 eller noe sånt, men da passa det ikke.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:31   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Det ville jeg ha gjort.

Jeg har spredd kontakt med noen få derfra, men det hadde vært morsomt å se andre og hvor de er blitt av.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:33   #3
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det ville jeg absolutt ha gjort! Hadde en flott tid på barneskolen og det hadde vært veldig hyggelig å møtt mange av de folkene igjen.

Gammel 08-05-07, 15:35   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barneskolen, ja. Ungdomsskolen, tja. Videregående, NEI, NEI og atter NEI.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:40   #5
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Ja, helt klart. Har allerede vært på reunion for ungdomsskolen. Var utrolig nervøs på forhånd siden jeg ankom alene og edru, men det gikk over all forventning. Topp!

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:42   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, har allerede sagt nei til flere sånne opplegg. Videregående, ja, men barne- og ungdomsskolen er et tilbakelagt kapittel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:46   #7
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg var med å arrangerte 20 år jubileum for vi som gikk ut fra barneskolen. Elever fra 6 klasser.
Det ble utrolig gøy. Startet med litt høytid og taler hvor vi blant annet minnet to som døde for noen år siden. 3 retters middag med drikke. Morsomt å se hvordan noen hadde forandret seg men etter som kvelden gikk så kom det frem de gamle personlighetene

I begynnelsen av juni skal jeg på et jubileum for vi som gikk ut fra videregående/gymnaset. Vi feiret også 10 år jubileum. Gleder meg vilt.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:34   #8
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var på 20 års-jubileum fra barneskolen for halvannen uke siden. Var spent på forhånd, siden jeg ikke har så mye kontakt med gamle skolevenner mer, men jeg hadde det KNALLGØY! Masse moro, skravling og en kveld som gik altfor fort! Nachspiel til kl 06.30...

...og kjente godt dagen derpå hvor vellykket dagen før var

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.