|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?På femåringens trening var oppmøtet ca 7 av 25. Min eldste var den eneste som møtte opp på sin trening, og det var null oppmøte på trening for 2003 modellene. Kanskje like greit å avlyse treninger denne dagen? Min var den eneste i klassen som hadde svart at hun skulle på trening og at hun ikke skulle feire Halloween. Neste år er nok mine iført Halloween kostymer og ber om godteri.
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Her avlyste korpset dagens øvelse men hadde de ikke gjort det hadde mine likevel tatt seg fri
|
|
|
#3 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Fotballtreningen ble avlyst i dag. Pga Halloween.
|
|
|
#4 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?13-åringen droppet teaterøving, men dro på dans. Ingen andre skulle på teater, så jeg skjønner henne.
|
|
|
#5 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?14-åringen har spilt håndballkamp, mens fotballtreningen til 11-åringen ble avlyst
|
|
|
#6 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Storesøster fikk prioritere Halloween fremfor aktivitet i dag. Hennes slutter 2000, da hadde det blitt for sent.
|
|
|
#7 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Sønnen min valgte å dra på trening framfor å gå Halloween. Han hadde fint rukket begge deler, men han ville rett og slett ikke. Han trente med to andre gutter og to trenere, de andre møtte ikke opp. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. halloween?Vi hadde party hjemme så eldste sin svømmetrening ble bortprioritert. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. halloween?Her utgikk treningen for eldstemann, men det er fordi vi har valgt å ha klassefest som Halloweenfeiring. Skulle han bare gått "knask eller knep", så hadde det nok blitt trening først.
|
|
|
|
#11 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. halloween?Eldstemann som er tenåring gikk på trening som vanlig,noe annet var helt uaktuelt for han, mens både 11 og 8-åringen var bedt på Hallowreenfest og fikk ta fri.
|
![]() |
|
|