Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er vakker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-13, 22:51   #101
Storemor
Pauset

Medlem siden: Dec 2013
Storemor har opptrådd uhørt
Standard

Sv: Jeg er vakker

Godnatt alle sammen og sov godt

Storemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 22:55   #102
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Neida, vi er jo ikke like inni, noen er jo født onde og noen er født kjempesnille. Og jeg er født utrolig morsom.

Helt enig. Vi er overhode ikke like på innsiden. Jeg feks. har en løs skrue på innsiden. Opp med labben de som kan skilte med det!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 22:59   #103
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Helt enig. Vi er overhode ikke like på innsiden. Jeg feks. har en løs skrue på innsiden. Opp med labben de som kan skilte med det!

Jeg er veldig ulik på innsiden, jeg.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 23:00   #104
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg har tre skruer på innsiden. Jeg håper ikke de er løse.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 23:06   #105
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg har spansk blod i årene.

Gammel 10-12-13, 23:21   #106
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så tynn, men har jævlig fine former!

Dessuten gleder jeg meg til jul, men gruer meg til eksamen om to dager. Pen og intelligent, der har du meg! Men jeg liker ikke å jobbe med mennesker da.

Gammel 10-12-13, 23:25   #107
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg er ikke så tynn, men har jævlig fine former!

Dessuten gleder jeg meg til jul, men gruer meg til eksamen om to dager. Pen og intelligent, der har du meg! Men jeg liker ikke å jobbe med mennesker da.

Jeg liker å jobbe med mennesker! Jeg er pen, smart OG snill - litt sånn Moder Theresa meets Eva Longoria-Einstein-aktig.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 10-12-13, 23:26   #108
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke er jeg vakker, blond, tynn eller bedriver neglefiling og lakkering. Men jeg er sykepleier da. Det får vel holde. Gleder meg til jul ja!

Gammel 10-12-13, 23:32   #109
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg liker å jobbe med mennesker! Jeg er pen, smart OG snill - litt sånn Moder Theresa meets Eva Longoria-Einstein-aktig.

Wow! Du ass!

Jeg liker å jobbe med leire, sand, grus stein og sånn, og passe på at folk ikke bygger husene sine på farlige steder. Det er viktig det også.

Gammel 10-12-13, 23:36   #110
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Wow! Du ass!

Jeg liker å jobbe med leire, sand, grus stein og sånn, og passe på at folk ikke bygger husene sine på farlige steder. Det er viktig det også.

Og jeg liker å jobbe med leire, sand, grus og stein og sånn og passe på at ungene putter det i bøtta og ikke i munnen eller andre farlige steder. Det er viktig det også.

Sist redigert av Inagh : 10-12-13 kl 23:41.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 23:38   #111
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Åh. Heldige My og Inagh som jobber med Fine Ting.

Gammel 10-12-13, 23:39   #112
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber med å ødelegge planeten.

Gammel 10-12-13, 23:40   #113
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Bilde!

Gammel 10-12-13, 23:40   #114
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller med å få inn penger til at andre kan jobbe med mennesker, kan man jo også kalle det.

Gammel 10-12-13, 23:41   #115
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Jeg jobber med at flest mulige varme hender skal være snillest mulig mot flest mulig gamle folk. Og at de får betalt for det.

Gammel 10-12-13, 23:41   #116
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eller med å få inn penger til at andre kan jobbe med mennesker, kan man jo også kalle det.

Nemlig, akkurat.

Gammel 10-12-13, 23:44   #117
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal du betale healere, pøbelesara?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 23:44   #118
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Jobber ikke. :lat:

Gammel 10-12-13, 23:44   #119
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Noen må gjøre det og.

Gammel 10-12-13, 23:51   #120
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg jobber med at flest mulige varme hender skal være snillest mulig mot flest mulig gamle folk. Og at de får betalt for det.

Hvordan varmer dere opp hendene? Jeg trenger varme hender til arbeid med barn.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.