|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg er vakkerBountyen gjorde ingen skade. Samme BMI som i morges.
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Jeg er vakkerJeg er sjempevakker. Eksen mente at jeg er en sånn som blir penere med årene.
|
|
|
#3 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er vakkerJeg gleder meg til jul! Inkludert sofa, feit mat og bøker. Masse bøker!
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Jeg er vakkerJeg har tatt en kondisjonstest (en ekte, ikke en sånn på nett) som viser at jeg har kondis som en 20-åring.
|
|
|
#5 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Jeg er vakker
Så fin smiley!
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
Sv: Jeg er vakkerGodnatt alle sammen og sov godt |
|
|
|
|
|
#7 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Jeg er vakkerIkke er jeg vakker, blond, tynn eller bedriver neglefiling og lakkering. Men jeg er sykepleier da. Det får vel holde. Gleder meg til jul ja!
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Jeg sov så godt at jeg forsov meg i dag!
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg er vakkerÅh. Heldige My og Inagh som jobber med Fine Ting.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Se der - dere utfyller hverandre i en perfekt symbiose. Det er vakkert.
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Jeg er vakkerEller med å få inn penger til at andre kan jobbe med mennesker, kan man jo også kalle det.
|
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Nemlig, akkurat.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg er vakkerJeg jobber med at flest mulige varme hender skal være snillest mulig mot flest mulig gamle folk. Og at de får betalt for det.
|
|
|
|
|
#17 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er vakkerSkal du betale healere, pøbelesara? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan varmer dere opp hendene? Jeg trenger varme hender til arbeid med barn. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Jeg er vakkerGod natt, storemor, glad for at du kom! Jeg har egentlig alltid tenkt at det er for få vakre brukere her inne, men beskjeden som jeg er, har jeg aldri turt å si det høyt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Jeg er vakkerJeg tror storemor (iPhonen min vil at det skal stå storeslem) lyver og at hun egentlig er en middelmådig person med rotete kjøkken, kranglete unger, knekte negler og som bruker tiden sin på å lese blogger. :kaller en spade for en spade: |
|
|
|
![]() |
|
|