Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 12:59   #101
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Du er ikke den første som spør, jeg samler på dem og synes de er fine, da jeg kjøpte den første så tenkte jeg at jeg skulle ha den i en vugge i stua, for å pynte. synes det er koselig. men den ble jo raskt for lita, nå har jeg plassert dukkene i forskjellige stillinger i en lekegrind, og synes fortsatt det er koselig,

Det er ikke en lekedukke men guttene her har mange jentevenner som ofte spør om de kan få holde i dukkene, og det får de lov til da, mange av 10 åringen sine venner har en sånn dukke på ønskelista si i år.

De er fine de dukkene, men jeg trodde de var for å leke med jeg? - Litt sånn malstrømaktig å ha de som pynt...men jeg går ikke rundt og tror at du har det skummelt hjemme altså...

Gammel 07-10-06, 17:37   #102
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De er fine de dukkene, men jeg trodde de var for å leke med jeg? - Litt sånn malstrømaktig å ha de som pynt...men jeg går ikke rundt og tror at du har det skummelt hjemme altså...

Større barn kan jo leke med de, men de er litt for dyre til å bare slenge de rundt omkring som små barn ofte gjør. de bør behandles forsiktig. Minsten på 3 år liker godt å sitte med en i fanget da han ser på barne tv, men han løper ikke rundt med dem, han er veldig forsiktig med dem.

Gammel 07-10-06, 17:45   #103
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Har nå vært på sykehuset, Mamma har lammelser i halve ansiktet og deler av kroppen, snøvler veldig, men skjønte i allefall at hun sa at hun snart skulle hjem igjen. de har snakket om at det kan ha vært et slag, eller blodpropp. vet ikke mer før legevisitten i kveld.

Gammel 07-10-06, 20:24   #104
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har nå vært på sykehuset, Mamma har lammelser i halve ansiktet og deler av kroppen, snøvler veldig, men skjønte i allefall at hun sa at hun snart skulle hjem igjen. de har snakket om at det kan ha vært et slag, eller blodpropp. vet ikke mer før legevisitten i kveld.

håper dere fikk gode nyheter i kveld

Siggi er ikke aktiv  
Gammel 07-10-06, 20:54   #105
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min siste skitur var påsken 1994, og da hadde jeg på lånte skifeller, og venninnen min var 'far', og bar sekken og sa oppmuntrende ting som: "Bare rundt den åsen der". "Jeg har med sjokolade og rosiner".

Jeg er ute i båt eller ved sjøen hver sommer, og jeg har ALDRI fått en fisk selv.

Gammel 07-10-06, 21:59   #106
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos fisk: Jeg kan å filétere fisk! - og det er jeg litt stolt over egentlig, selv om det egentlig ikke er noe vanskelig

Gammel 08-10-06, 15:30   #107
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det virker som det har vært et slag ja.
Men med opptrening kan hun bli som ny igjen.
En mmr udersøkelse avslører om det har vært drypp eller slag.
God bedring til mamma'n din

Ellers kan jeg fortelle at jeg var på treff i går med mennesker jeg har blitt kjent med via en chatt.
De har jeg chattet med i 3,5 år nå og møtt ganske så mange ganger.

Gammel 09-10-06, 00:10   #108
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg har ryddet i leiligheten i dag, fordi gutten min har hatt barnebesøk

Siggi er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 00:22   #109
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg biter negler!

Gammel 10-10-06, 10:30   #110
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har skaffet vaskehjelp

Gammel 10-10-06, 10:32   #111
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Vi har skaffet vaskehjelp

Å gud ja, der minnet du meg på at jeg også skal gjøre det. Det er ikke bortkastet å bruke penger på sånt vel Vi er litt uenige der jeg og mannen nemlig.

Mani er ikke aktiv  
Gammel 10-10-06, 10:34   #112
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Å gud ja, der minnet du meg på at jeg også skal gjøre det. Det er ikke bortkastet å bruke penger på sånt vel Vi er litt uenige der jeg og mannen nemlig.

Hvis han er uenig kan han jo få vaskefilla et par uker så blir det nok vaskehjelp tenker jeg!

Gammel 10-10-06, 10:37   #113
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis han er uenig kan han jo få vaskefilla et par uker så blir det nok vaskehjelp tenker jeg!

Ja, men da vasker han ikke, også må jeg leve i et vanvittig kaos jeg også..

Mani er ikke aktiv  
Gammel 10-10-06, 10:38   #114
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal prøve å få tak i vaskehjelp når vi har fått ryddet vekk det opprydningsprosjektet som nesten fyller begge stuene nå. Det er klart det ikke er bortkastede penger, tenk så mye bedre livskvalitet man får når man både får det renere og slipper å vaske?

Gammel 10-10-06, 10:50   #115
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Standard

Ja, men da vasker han ikke, også må jeg leve i et vanvittig kaos jeg også..

Ergo: vaskehjelp! Hvis han ikke vasker har han vel mistet stemmeretten i saken?

Gammel 10-10-06, 10:52   #116
Mani
Helt vanlig

Standard

Ergo: vaskehjelp! Hvis han ikke vasker har han vel mistet stemmeretten i saken?

JA! Men siden han mener det er bortkastede penger så mener han også at jeg må betale for den, jeg mener at vi må dele

Mani er ikke aktiv  
Gammel 10-10-06, 11:03   #117
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Standard

JA! Men siden han mener det er bortkastede penger så mener han også at jeg må betale for den, jeg mener at vi må dele

Så lenge han er et familiemedlem, bor i huset og er med å skitne til hjemmet har han et likt ansvar å ha det rent og hygienisk. Da er det ikke riktig at du skal ta hele økonomiske ansvaret bare fordi du har tatt ansvar og vasket til nå!

Gammel 10-10-06, 11:09   #118
Mani
Helt vanlig

Standard

Så lenge han er et familiemedlem, bor i huset og er med å skitne til hjemmet har han et likt ansvar å ha det rent og hygienisk. Da er det ikke riktig at du skal ta hele økonomiske ansvaret bare fordi du har tatt ansvar og vasket til nå!

Mani er ikke aktiv  
Gammel 10-10-06, 11:42   #119
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er den typen diskusjoner som gjør at jeg ikke skjønner hvorfor folk orker å ha separat økonomi. Ikke ment som noen kritikk av noen, for all del, men det er så utrolig mange ting man (i en krangel eller når man føler seg barnslig) kan slå ned på og si: nei, det pålegget får du kjøpe for dine penger, for det spiser jeg nesten aldri av, og jeg synes ikke det er nødvendig å kjøpe den boken, for den kan du låne på biblioteket, og jeg bruker aldri den lampen, så den lyspæren får du ta på ditt budsjett.

Gammel 10-10-06, 11:45   #120
Mani
Helt vanlig

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er den typen diskusjoner som gjør at jeg ikke skjønner hvorfor folk orker å ha separat økonomi. Ikke ment som noen kritikk av noen, for all del, men det er så utrolig mange ting man (i en krangel eller når man føler seg barnslig) kan slå ned på og si: nei, det pålegget får du kjøpe for dine penger, for det spiser jeg nesten aldri av, og jeg synes ikke det er nødvendig å kjøpe den boken, for den kan du låne på biblioteket, og jeg bruker aldri den lampen, så den lyspæren får du ta på ditt budsjett.

Jeg skjønner hva du mener

Mani er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.