Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du svømme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kan du svømme?
Ja 185 97,37%
Såvidt/nesten 5 2,63%
Nei 0 0%
Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-07, 22:15   #101
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du svømme?

Ja, er gammel (!) kretsmester på 200 meter bryst faktisk

Meeeen, gir nok litt mer Keiko-assosiasjoner når jeg entrer det våte element i disse dager...

Gammel 28-05-07, 12:39   #102
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Som tidligere svømmer i norgeseliten i min årsklasse er jeg så absolutt en habil svømmer.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:12   #103
Snuta
Fullverdig medlem

Snuta sin avatar

Hvor: Nittedal
Snuta har et hav av muligheter foran seg
Standard

ja....

Snuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 23:25   #104
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Jeg er en relativt god svømmer og har alltid likt godt å være i vann.

Da jeg tok dykkersertifikat for noen år siden, måtte vi gjennom en svømmetest og jeg ble forundret over hvor dårlig enkelte svømte. Jeg har alltid tatt det som en selvfølge at voksne svømte godt.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 20:03   #105
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan svømme, gjorde det også aktivt i noen barneår. (Oppvokst i et varmt land med svømmebasseng rett utenfor døren.)

Svigermor er vokst opp på ei øy og kan såvidt svømme noen tak takket være et svømmekurs i voksen alder, så det er ingen selvfølge nei.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 20:06   #106
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi bader ofte og alle svømmer untatt minstemann, men han tror at han kan!

Men, vi har tenkt oss til Risenga i morgen den dag, men hvorfor virker ikke hjemmesidene deres?? Det er vel ikke stengt eller noe sånt?

Gammel 15-10-09, 20:29   #107
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg stemte ja, men burde kanskje stemt såvidt. Jeg kan brystsvømming på en måte, men tror ikke jeg klarer å karre meg så veldig mange metrene fremover.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.