|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kan du svømme? | |||
| Ja |
|
185 | 97,37% |
| Såvidt/nesten |
|
5 | 2,63% |
| Nei |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Kan du svømme?Jeg kan svømme og liker det. Jeg kan dog ikke stupe (tung høydeskrekk).
|
|
|
#2 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?Elsker å svømme
|
|
|
#3 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Kan du svømme?Jeg kan svømme, men mannen min kan ikke det. Han har vokst opp i fjellene i et land der svømmekurs ikke er obligatorisk, og kun rike unger har tilgang til svømmebasseng. Jeg synes han godt kunne lært seg det raskt, for jeg liker ikke tanken på at han oppholder seg på brygger/strender med guttungen og ikke vil være i stand til å redde ham hvis det skjer noe. Han har også måttet be om fritak fra å ha med SFO-barn i svømmehallen da han jobbet der.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
![]() |
|
|