|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
maler
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Med ujevne mellomrom har Ica tikronerstilbud med pakker med fire eller fem pølser i. Jeg bruker å hamstre.
![]() |
#102 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...
Smart! Min ICA har tikronesctilbud nå.
![]() |
#103 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Ikke greit! Hva i alle dager skal de bruke hver sin musikkdings til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
maler
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Vi har bare fått beskjed om hvilken uke ungene skal på leirskole. Jeg er spent på om det kommer noen utstyrsliste, men jeg tror egentlig ikke det.
![]() |
#105 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Jeg var på butikken presis kl 7 i dagmorges for å kjøpe pølser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Har diplom
Her var utstyrslisten lang som et vondt år. Men det er jo ikke så rart når de er på fjellet midt på vinteren. Min var også nettopp på tur. Men der kunne de leie slalomski, i det minste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
maler
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Hm. Får stålsette meg da.
![]() |
#108 |
Har diplom
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Det sto på listen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
maler
|
![]() |
#111 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Vi har det likedan og er kjempefornøyd. Spesielt på femteklassingens trinn har det vært fokus på fellesopplevelser, noe som har gjort at det er et sammensveiset trinn, også på foreldresiden.
![]() |
#112 |
Har diplom
Ja, listen var rimelig detaljert. Men det er jo bra, det er jo ikke alle som vet hva som trengs til fjelltur. Jeg må innrømme at jeg fniste litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Glamorøs
|
Jeg fniste litt over hvilken bås vi ble plassert i når Hiawata fikk med et stykk Vanity Fair, ett stykk Retro Gamer, ett stykk Southern Living og ett stykk Empire. Med de litt dodgy sidene bakerst revet ut.
Jeg har aldri hørt om noe slikt.
Sist redigert av Tallulah : 06-03-14 kl 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
By the Sea
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Skolen vår er veldig rund i kantene på sånt. Når det er tur, står det "ta med pølser til grilling om du vil" og "De som har, kan ta med en vedkubbe".
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 06-03-14 kl 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Har diplom
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Vi får også beskjed om vedkubber. Jeg har alltid trodd at meningen er at de som har tar med, og de andre dropper - det er jo begrenset hvor mye de trenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Ringskrømt
|
Sånn tolker jeg det også. Vi har ved, mellomsøs' klasse er på tur hver tirsdag, og hun har med hver gang det står på ukeplanen. Det står "ta med ved", men jeg tolker det som at de som har tar med, og ved å skrive det sånn, sikrer de seg nok ved til bålet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Det er sikkert ingen av lærerne som ville sagt noe på at ungene kom uten ved, men særlig Frøkna blir jo hysterisk og har null forståelse for logiske tillempinger av instruksjonene på ukeplanen. "JEG MÅ HA MED VED. DET STÅR AT VI SKAL HA MED VED. ALLE SAMMEN SKAL HA MED VED. DU MÅ SKAFFE EN VEDKUBBE!!! JEG VIL IKKE VÆRE DEN ENESTE SOM IKKE HAR MED VED. OG ALLE DE ANDRE HAR!!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
kamerat
|
Prima er nøyaktig lik. Heldigvis får vi ganske begrenset med pålegg av den typen.
![]() |
#120 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jo takk. Den har jeg også opplevd en morgen når en krøllete lapp, langt utenfor beskjedmappa har blitt trukket opp av sekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|