Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 03:20   #101
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er helt enig. Jeg har ikke klart å svare på noen Noharivinduer.

Ikke jeg heller.

Gammel 14-10-06, 12:23   #102
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Litt vanskelig da jeg er en sånn rase som ofte bruker tid på å slappe av i tøylene og bare være meg selv. Altså - jeg er meg selv, bare en litt stille versjon i starten.

De som kjenner meg vil vel kanskje si at jeg er hjelpsom,flink til å lytte, skyr konflikter, barnslig til tider..

Selv oppfatter jeg meg som en liten grå mus i ett hjørne. Sjenert,rådvill og en smule nervøs.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 13:19   #103
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, jeg er en sånn person som kan oppfattes veldig forskjellig utifra situasjon og hvilke mennesker jeg møter. Er jeg usikker og føler meg på gyngende grunn blir jeg stille, beskjeden, høflig og litt nervøs. Er jeg sikker på meg selv er jeg humoristisk, skravlete, litt høyrøstet og barnslig/gal. På jobb kan jeg være alt dette, men også særdeles bestemt, skarp, litt "besserwisser", vennlig og hjelpsom. Mannen min er veldig fascinert av at jeg har egenskapen til å synes jeg selv er utrolig morsomt, og kan ha latterkrampe og dette av sofaen av noe helt utrolig barnslig. Jeg har et til dels voldsomt temperament, noe som er vanskelig for enkelte å forstå, siden jeg ofte kan framstå som en solstråle…
Her på nettet er jeg svært usikker på hvordan jeg oppfattes.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 13:29   #104
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

En vanvittig diskusjon å hoppe inn i på side 3. Skjønte ingenting. Skjønner mer nå - men er sur fordi jeg bare kunne velge 6 gode egenskaper på Saint. Du har jo alle jo

Bortsett fra kanskje to ..

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 13:54   #105
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Hvordan jeg tror folk oppfatter meg:

På nett: usynlig og lite engasjert, men grei og høflig.
På jobb: omtenksom, rettferdig, engasjert, sosial, til å stole på, konfliktsky.
Ellers i RL: vennlig, beskjeden, ujålete og litt distre.

Gammel 14-10-06, 15:10   #106
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg som alltid har trodd at jeg har virket beskjeden og lykkelig hvis noen har snakket til meg, har nå oppdaget at jeg faktisk oppfattes som overlegen.

Ironisk og sarkastisk er også beskrivelser som endel, bl.a. mine elskede lærere fra ungdomsskolen har gitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 11:11   #107
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg vært innom noen flere Johavinduer.

Her er min.

Gammel 12-04-07, 11:13   #108
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg er relativt enkel å like jeg - både på nett og i RL - Jeg er enkel å ha med å gjøre. (Evt blottet for selvinnsikt)

De som liker stillhet synes nok jeg bråker for mye, for jeg skravler endel da

Gammel 12-04-07, 11:17   #109
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir sikkert oppfattet som masende, irriterende, sær og vanskelig. I tillegg tror jeg noen få utvalgte anser meg som humoristisk, men til dels slitsom.

Gammel 12-04-07, 11:19   #110
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer for at Sitron lager seg et Johariskjema.

Gammel 12-04-07, 11:20   #111
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg ingen interesse av.

Gammel 12-04-07, 11:21   #112
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Det kunne jo hende du oppdaget at du tok feil.

Gammel 12-04-07, 11:21   #113
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, det har jeg ingen interesse av.

Det er da ikke for din skyld. Tenker du ikke på oss?

Gammel 12-04-07, 11:22   #114
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Nei, jeg bryr meg ikke særlig mye om dere.

Gammel 12-04-07, 11:22   #115
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Gammel 12-04-07, 11:24   #116
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, jeg bryr meg ikke særlig mye om dere.

Ja, særlig.

Gammel 12-04-07, 11:28   #117
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Nemlig.

Gammel 12-04-07, 11:30   #118
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg laget et sånt vindu.

Gammel 12-04-07, 11:34   #119
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, jeg lagde sånne vindu på MM en gang i tiden. Hvordan finner jeg dem igjen?

Gammel 12-04-07, 11:34   #120
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg er ganske lik IRL og på nett, men kanskje litt mer genert IRL sånn i starten. Jeg tror andre mener jeg er

omtenksom
morsom
pålitelig
hissig (mest mannen min som ser det da)
ironisk
lettlurt
skeptisk

Johari
Nohari

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.