|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Litt vanskelig da jeg er en sånn rase som ofte bruker tid på å slappe av i tøylene og bare være meg selv. Altså - jeg er meg selv, bare en litt stille versjon i starten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Tja, jeg er en sånn person som kan oppfattes veldig forskjellig utifra situasjon og hvilke mennesker jeg møter. Er jeg usikker og føler meg på gyngende grunn blir jeg stille, beskjeden, høflig og litt nervøs. Er jeg sikker på meg selv er jeg humoristisk, skravlete, litt høyrøstet og barnslig/gal. På jobb kan jeg være alt dette, men også særdeles bestemt, skarp, litt "besserwisser", vennlig og hjelpsom. Mannen min er veldig fascinert av at jeg har egenskapen til å synes jeg selv er utrolig morsomt, og kan ha latterkrampe og dette av sofaen av noe helt utrolig barnslig. Jeg har et til dels voldsomt temperament, noe som er vanskelig for enkelte å forstå, siden jeg ofte kan framstå som en solstråle…
![]() |
#104 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?En vanvittig diskusjon å hoppe inn i på side 3. Skjønte ingenting. Skjønner mer nå - men er sur fordi jeg bare kunne velge 6 gode egenskaper på Saint. Du har jo alle jo |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Hvordan jeg tror folk oppfatter meg:
![]() |
#106 |
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg som alltid har trodd at jeg har virket beskjeden og lykkelig hvis noen har snakket til meg, har nå oppdaget at jeg faktisk oppfattes som overlegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg tror jeg er relativt enkel å like jeg - både på nett og i RL - Jeg er enkel å ha med å gjøre. (Evt blottet for selvinnsikt)
![]() |
#109 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg blir sikkert oppfattet som masende, irriterende, sær og vanskelig. I tillegg tror jeg noen få utvalgte anser meg som humoristisk, men til dels slitsom.
![]() |
#111 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Nei, det har jeg ingen interesse av.
![]() |
#113 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?
Det er da ikke for din skyld. Tenker du ikke på oss?
![]() |
#114 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Nei, jeg bryr meg ikke særlig mye om dere.
![]() |
#119 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Hm, jeg lagde sånne vindu på MM en gang i tiden. Hvordan finner jeg dem igjen?
![]() |
![]() |
#120 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg tror jeg er ganske lik IRL og på nett, men kanskje litt mer genert IRL sånn i starten. Jeg tror andre mener jeg er
![]() |
|
|