|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvorfor skal man ikke drikke saft?Hvorfor er sodastream ukorrekt? (Jeg har ikke og har ikke planer om å skaffe, så jeg føler meg unnskyldt for å ikke vite det)
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvorfor skal man ikke drikke saft?
Den er israelsk. Så den er i allefall ukrorrekt for meg.
|
|
|
#4 |
|
|
Israelsk merke med fabrikker på okkuperte, tidligere palestinske områder. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvorfor skal man ikke drikke saft?Se det. Hva man ikke vet. At det er israelsk er ikke nok til å boikotte for meg. Fabrikker på okkupert land er det. Men jeg skal uansett ikke ha.
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg mener å ha lest at produksjonen er flyttet til Negev.
|
|
|
|
#8 |
|
Audacious
|
Sv: Hvorfor skal man ikke drikke saft?Jeg reagerer på aspartam (i form av at jeg blir søtsugen, og så virker det vanedannende på meg), men ikke på sukralose, så jeg drikker iblant Lerums sukkerfrie saft, enten skogsbær eller appelsin. Den har 97% råsaft, så den smaker ikke syntetisk som Fun light gjør.
|
![]() |
|
|