|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adams matkasseGL har nettopp hatt ute en brukerundersøkelse hvor de sjekker interessen for andre typer menyer. Så det er sikkert et bra tidspunkt å stille spørsmål til kundeservice om allergivennlige menyer, uten svinekjøtt og whatnot. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Sv: Adams matkasseJeg tenkte jeg skulle prøve Adams matkasse nå, etter å ha vært litt irritert på Godt Levert (først og fremst en utrolig pågående og frekk selger som har ringt meg hver gang jeg har pauset abonnementet). Men når kassen leveres mandag kveld blir det jo like stress med middag mandag som vanlig? Godt Levert leverer på søndager og det er en stor fordel for min del. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Adams matkasseVi har pauset Adams en liten stund nå, men vi fikk da levert på søndager for ikke lenge siden. Har de sluttet med det? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Sv: Adams matkasseVi fikk også mandager først, men de siste gangene fikk vi på søndag. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Flawsome
Sv: Adams matkasseMen nå husker jeg at de sendte meg en melding om at det var snakk om en (prøve)ordning i enkelte områder. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tatt på
|
Sv: Adams matkasseDet er tydeligvis regionforskjeller, for Godt Levert leverer kun på mandager her vest. Fordelen med Adam var at der kunne jeg se på hjemmesiden når de kom sånn omtrentlig.
|
|
|
#10 |
|
Klar
|
Sv: Adams matkasseEnig i at det er lite grønnsaker, Sonja. Ene middagen besto av en HALV brokkoli på deling, til fire personer.. Sjelden det er mange store, gode grønnsaker i kassen, bare mye løk og vårløk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
saftig
|
Sv: Adams matkasse
Vi venter nå på første kasse med Godt Levert, og er spent på om det er bedre. Ryktene sier at det er det. Vi avbestilte etter første kassen fra Adam, ble skikkelig skuffet. Ikke bare var det lite grønnsaker, men det var dårlige grønnsaker også. Og så manglet det en ganske viktig ingrediens.
|
|
|
#12 |
|
saftig
|
Hvah?! Vi ble kreditert kr 25 for tortillalefsene (som vi måtte ut på butikken og kjøpe inn, hvilket ble dyrere enn dette), ellers ingen kompensasjon.
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Vi fikk tilbake en ussel femtilapp for noe bedervet kjøtt. Vi kunne jo ikke lage den middagen. Og mtp at en middag koster 200 kr (250?) hos Adams matkasse, så synes jeg det var ynkelig. |
|
|
|
![]() |
|
|