Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-15, 22:03   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?

17. mai er jeg glad i!

Feiringen i en middelstor by er ikke klaustrofobisk, ungene møter ikke før rundt ti på skolen om morgenen og vi har ikke hektisk program - kun toget og familiebesøk på ettermiddagen til pølser og bløtkake.

Gammel 18-05-15, 21:59   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

I år syns jeg faktisk det var litt pesete, og det er jeg litt lei meg for. Jeg er i utgangspunktet fryktelig sliten av hverdagen for tiden, og tror det gjorde at det ble slik.

Er jeg like sliten neste år blir det buffét på hotell, og ikke familiemiddag hjemme i alle fall.

Gammel 19-05-15, 18:42   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

I år syns jeg faktisk det var litt pesete, og det er jeg litt lei meg for. Jeg er i utgangspunktet fryktelig sliten av hverdagen for tiden, og tror det gjorde at det ble slik.

Er jeg like sliten neste år blir det buffét på hotell, og ikke familiemiddag hjemme i alle fall.

Her er vi ikke på noen stor felles middag hverken ute eller hjemme. Det blir litt pølser og småtterier på ulike arrangementer, og så fikset vi oss pizza da vi kom hjem på kvelden

Jeg har i grunn bestemt meg for «lavterskel» 17.mai, der jeg ikke tenker på andre ting enn å tilfredsstille barna. Og for de er det mer enn nok med litt skole, aktiviteter, lek, tog, is og moro.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-15, 20:14   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Vi kjører så lavterskel 17.mai som mulig, men det blir allikevel litt stress da man skal rekke barnetoget som starter tidlig, så på skolen for leker og kake (i år og neste år er vi med og arrangerer og da er det litt mer stress), så er det normalt sett litt tid før vi skal dra til nabobyen for at LilleVenn skal delta i folketoget. Og så vips er klokken 18 og det har gått i ett hele dagen.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 22:07   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes det er en fantastisk flott dag! Har et korpsbarn som skulle leveres til revelje 0645, men å stå opp den dagen og pynte utenfor med flagg etter at hun var levert var jo bare ekstra koselig. Ja, det gikk i ett siden korpset har stort arrangement der toget starter og slutter. Det betyr at jeg måtte stå der et par timer, men med de summene vi fikk inn ble det en helt grei dugnad. Vi slipper lett resten av året. Folk var blide og høflige, pengene satt løst og alt var bare greit. Det var kaldt og surt, men da gjelder det å kle seg.

Barna har gledet seg lenge til denne dagen, særlig musikanten, stas å få vise seg skikkelig frem. I år var de eneste korps i barnetoget (de går i bydelen, ikke i sentrum), noe som gjorde at de fikk ekstra mye oppmerksomhet. De er også eneste korps med drilltropp her i byen.

Vi fikk vært på skolen, liten skole så der traff vi mye kjentfolk slik at det ble skikkelig hyggelig for alle. Barna løp rundt med venner og var på aktivitetene og fikk mange fine premier.

Eldste måtte spille i borgertoget, så dermed måtte vi til byen i år. Litt sure miner for det, men en flott opplevelse det også. De var eneste skolekorps i det toget. Yngste fikk mange russekort, så da var det ikke så ille med bytur likevel.

Jeg innser at våre 17. mai'er vil bli like så lenge hun fortsetter i korpset. Det eneste som nok vil endre seg er at vi dropper det "obligatoriske" besøket på skolen med leker når de blir litt eldre. Da ser jeg for meg å dra til byen og spist buffet på hotell før borgertoget.

Gammel 18-05-15, 22:25   #6
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker 17. mai og neste år skal jeg like det enda litt mer for da har jeg ikke hovedansvaret for arrangementet på skolen. Ikke at jeg har noe å gjøre på selve dagen, men er litt smånervøs for at ett eller annet er glemt av, som i fjor når det ikke var ordnet med premeier til lekene og vi føyk rundt på søndagsåpne butikker og kjøpte godteri.

I går gikk vi ut døra kl. 9.45 for å rekke barnetoget. Så var det tog, park med taler og is før vi går rett til skoleplassen som ligger vegg i vegg med parken toget stopper i. 13-åringen jobbet dugnad for fotballen og solgte is og brus i parken. Siden det var så fint vær i går ble vi sittende der å prate i to timer, ungene så vi ikke for hele tiden. Etter det dro vi ut og spiste middag før ungene skiftet klær til borgertoget. Jeg gikk sammen med fotballaget til eldste i år, første gang jeg har gått i borgertoget faktisk. Etter borgertoget var det rett hjem, av med bunad og innta sofaen. Så lå vi henslengt på hver vår sofa og spiste kake

Gammel 18-05-15, 22:43   #7
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker 17. mai, liker at alle pynter seg, at alle er glade og sier gratulerer med dagen - enten de er født i Norge eller Nederland eller Iran. Vi har liste stress og holder oss stort sett innenfor skolekretsen, med spleisefrokost (dog var vi alene i år) og spleisemiddag/koldtbord og barn som løper og voksne som tar av bunadsko.

Elsker gleden til Lille når hun ser at toget kommer nærmere og nærmere og hun finner venninner i barnehagetoget bakerst og de går hånd i hånd og stråler og ler. Elsker Junior som vinker det han kan når han passerer, og gleden de har ved å spise så mange is de vil (og likevel blir det liksom sjelden mer enn 3 stk). Liker skolen vår som er relativt flerkulturell, der folk går med de nydeligste drakter fra mange land, jeg liker at jeg handler kake av en pappa fra Afghanistan og at barna med kinesiske foreldre har på seg bunad og at den nydelige vietnamesiske piken i Juniors klasse går i gule silkeklær fra hjemlandet.

Jeg synes 17. mai er en herlig dag, og syntes tilsvarende før jeg fikk barn og hadde timeslange champagnefrokoster. Om noen år blir det en del dugnad, men det avskrekker ikke veldig synes jeg, slik det organiseres her vi bor.

Gammel 18-05-15, 23:06   #8
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Egentlig er jeg glad i 17. mai, men jeg ser jo at jeg ikke skal ha noe særlig med ansvarsområder før jeg blir grinete. I år har jeg båret fane, det var ikke gøy i blesten.
Her vi bor er et tog ca klokka 9, og så er det aktiviteter på skolen umiddelbart etterpå. Jeg skulle veldig gjerne hatt et par-tre timer imellom der. Det er liksom ikke rom for noenting annet enn å følge strømmen, og så er alt ferdig og det er altfor mange timer igjen til leggetid.

Gammel 18-05-15, 23:25   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er en hyggelig dag der vi satser alt på å lage koselige rammer med enkle midler. Besøk og matlaging er vraket fra planen for lengst, det er det uaktuelt å få tid til. I år skulle ikke storebror møte på skolen før kvart på ti, og vi fikk til en skikkelig frokost bare oss fire, dekket et hyggelig bord med litt 17. maieffekter, lagde rundstykker og hadde litt ekstra pålegg. Jeg synes det er viktig at barna får med seg en følelse av fest fra dagen.

Vi satser ellers lavterskel, tar lunsj på McDonalds etter barnetoget, har brus og is her hjemme som vi fyller på med når vi deretter er hjemom (en halvtime var vi her i år), vi koser oss på skolen med mange kjente. Storebror får egne penger til disposisjon og han regner og regner for å få flest mulig is, løper rundt med kamerater og har det topp. Lillesøster får ballong og en is, og igår traff hun bestevenninnen og storkoste seg med henne. I 18-tiden går vi hjem, tar på pysj, steker en grandiosa, tar mer brus og is hvis vi orker, ser på barnetogreprisen.

Jeg synes det er en finfin dag nå som vi har funnet en form på det som fungerer og konkludert med at maten blir lettvin og at islager hjemme er viktig .
Barna hadde det supert igår begge to, de opplever det som kjempespesielt å få så mye is og brus de vil, og alle var glade.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 23:26   #10
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Her vi bor er det kun barnetog med skolen kl 9.30. Skolen er ferdig i 12-13 tiden, og deretter er dagen åpen.

Gammel 18-05-15, 23:43   #11
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var litt irritert å korpset på forhånd pga arrangementet på selve 17. mai der de forventer at folk stiller i flere timer, men det gikk så greit.

Det som stresset meg mest i går var å rekke å få på meg bunaden før jeg måtte levere yngste i tog i går. Det er like ille hvert år å få på seg den bunaden med søljer, snøring og greier. Men, det er fort glemt. Det er 3 minutter å kjøre til skolen der yngste skulle leveres, jeg satset på at det var greit å få plass, så alt det gikk finfint.

Det eneste vi endrer på til neste år er å stå opp bittelitt tidligere enn 0605 når eldste skal møte 0645 med korpset. Det ble i snaueste laget på tid, men det gikk. Hun rakk til og med å flette håret og spise en liten skive mens jeg drakk en rask kopp kaffe. Akkurat det er en fordel med å bo nært og gå i bydelen.

Gammel 19-05-15, 00:02   #12
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jøss, var det så stor forskjell på været, altså? Ungene her hadde på singlet under bunadsskjorta, men ingenting utenpå. De fikk tilbud om skjerf i halsen, skjal rundt skuldrene, bomullsjakke over, lue, men syntes ikke selv at de trengte noe av det, og de hadde ikke vært kalde heller.

Gammel 19-05-15, 01:02   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jøss, var det så stor forskjell på været, altså? Ungene her hadde på singlet under bunadsskjorta, men ingenting utenpå. De fikk tilbud om skjerf i halsen, skjal rundt skuldrene, bomullsjakke over, lue, men syntes ikke selv at de trengte noe av det, og de hadde ikke vært kalde heller.

6 grader her utenfor Oslo, det meste av dagen. Det var den desidert kaldeste dagen vi har hatt siden mars - jeg har sjekket yr. Kulda og brisen fra nord var kanskje ikke hovedproblemet i seg selv, men i kombinasjon med tett regnvær hele dagen ble det kaldt, ja.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-15, 00:21   #14
millact

Standard

Vet ikke hvor kaldt det var her i sør, men jeg tviler på det var noe mer enn 5-6 grader da eldste ble levert 0645.

Gammel 19-05-15, 01:21   #15
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Jeg har det strålende.

Vi hadde en finfin dag. Frokost med naboene som også har småunger, så festbordet stod klart litt før åtte, ispedd sukkerspinn og is. God tid til det lokale barnetoget, overfylt skoleplass med leker og lotterier og gassballong og is, hjem og chille litt mens Minste tok luren sin, svosj til venner som stod klar med grillmat og trampoline. Hyggelig for de voksne, stor stas for ungene.

Ser for meg at det blir litt mer pes når vi får skolebarn de årene skolen går i sentrum. Vet ikke helt hvor ofte det er, men annet eller hvert tredje år tror jeg. Men jeg liker sentrumstoget også, selv om det er kaotisk og overfolksomt. Og så liker jeg å tusle på Grønland etterpå, med yrliv i gatene og boder med mat fra overalt og skranglete tivoli.

Svigermor syr bunader, og har designet sin egen cape til Ungens østtelemarksbunad så hun ikke skal fryse. Den kom godt med. Hun lille i festdrakten så ut som en klovn etter hvert, med stakken stikkende ut under vinterjakka og den knæsjråååsa luen hun liker, men pytt, liksom.

Gammel 19-05-15, 01:54   #16
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg kjørte gjennom Holmestrand og Tønsberg også på 17 mai. Stort sett alle vi passerte så kalde, sure og stressa ut.

Absolutt alle menneskene jeg møtte i Tønsberg var bare blide og hyggelig, så det jo synd at du opplevde det motsatt.

Vi startet dagen rolig her hjemme, Far dro på jobb før seks siden han hadde vakt.
Jeg smurte matpakke og pakket en liten veske med ullteppe, mat og drikke. Vi var i spruteparken ti over åtte, og var veldig tidlig, men en vennefamilie kom samtidig.
Frokost i parken, kransenedleggelse og tale. Så var det å følge ungene til oppstillingsplassen lenger nede i byen. Salutten gikk klokken ti og da gikk barnetoget.
Jeg så hele toget sammen med gamle venner( på fast plass i byen) og etterpå gikk vi til en restaurant hvor vi har vært i hver 17.mai siden 1989. Der kommer nye og gamle venner innom før det er videre til neste post på programmet.
Ungene kom når talen for dagen var ferdig, og de rakk is og kake før vi kjørte hjem for å varme lapskaus til eventuelle gjester som dukker opp før og etter ulike aktiviteter. Noen dro og noen kom i noen timer, ungene dro ned på skolen( de slipper å gå i toget som går rundt i gatene her, om de ikke har lyst) og kom hjem med premier og var fornøyde med dagen.

Litt over ti kjørte vi alle fire ned til byen igjen for å se fyrverkeriet klokken 23, noe som også er blitt en tradisjon.

Ikke noe stress, ikke noe mas, bare kos og hygge som er viktig for store og små.

(Det hender det blir litt stress 16. Men det er selvfølgelig fordi jeg tror at alt går mye raskere enn det i virkeligheten gjør, men både kjole og jakke ble ferdig sydd og symaskinen ble ryddet bort før det ble noen timer søvn)

Gammel 19-05-15, 02:57   #17
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liker:
Leke sammen med barna!
Spise god mat.
Gruse svigerfar i spikre og sagekonkurranse
Det å ta av skoene etter en lang dag. Tror faktisk det kan sammenlignes med sex

Liker ikke:
Korps.

Gammel 19-05-15, 09:58   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Det å ta av skoene etter en lang dag. Tror faktisk det kan sammenlignes med sex

Det er det samme med bunad.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 10:10   #19
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Liker ikke:
Korps.

HVA??? Joda, sikkert mange som er enig med deg, men helt ærlig: 17.mai tog uten marsjer?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-15, 06:51   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker 17. mai veldig godt og legger opp til en feiring med på fokus på glede, ikke stress. Vi deltar på det vi har lyst til. Likevel er en slik dag når man har et sykt barn i huset bare nok et bevis på hvor annerledes livet blir, så i år (som de siste tre årene) har jeg vært skikkelig lei meg i etterkant.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.