|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdagAng. mat. I en bursdag vi var i for litt siden ble det servert pølser, chili con carne, salat, fruktsalat, stangselleri og gulrøtter med dip, masse god frukt og kaker. Ingenting var forbeholdt barn eller voksne og man spiste det man hadde lyst til.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag
Jeg har aldri vært ute for at ungene ikke har fått alt som har blitt servert (med unntak av alkohol
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdagI "familieselskapet" til min seksåring serverte vi pølser, etter hennes ønske. Det var pølser og ulike stapper (potet, potet og selleri og kålerabi). Til dette kunne man drikke, brus, alkoholfritt øl, lettøl eller pils. Det var for meg helt naturlig når jeg hadde invitert voksne til middag, selv om begrunnelsen for invitasjonen var et barns fødselsdag. |
|
|
|
![]() |
|
|