|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva er din rareste frykt?Nå har jeg ingen fobier som hindrer meg i å gjøre noe, men jeg driver med "face your fear" hele tiden, nettopp fordi jeg er redd for å dyrke redselen, slik at den forsterkes.
|
|
|
#102 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er din rareste frykt?
I know! Jeg har skikkelig skrekk for at de skal sette seg fast i håret mitt.
Både nei og ja. Jeg har et par frykter som jeg aktivt har tatt tak i og mer eller mindre kvittet meg med, fordi de begrenset livet mitt. Det ene var flyskrekk, det andre var taleskrekk. Det første tvang jeg vekk med egen kraft, det andre har jeg blitt kurset i.
|
|
|
#103 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg har jo en høydeskrekk som er vanvittig, men den ser jeg ikke på som rar. Det er jo farlig med høyder, at man får sug i magen av å stå på verandaen er kanskje litt mindre normalt, men det får så være.
|
|
|
#105 |
|
Kamerat Pære
Sv: Hva er din rareste frykt?Ja, det er noen som reagerer litt når jeg sier at jeg ikke liker mat med hull i. I og med at det er så åpenbart irrasjonelt, også i egne øyne, klarer jeg å ta meg sammen og f.eks. spise macaroni om jeg blir servert det, så det hemmer meg stort sett ikke i hverdagen da
|
|
|
#107 |
|
Kamerat Pære
Sv: Hva er din rareste frykt?Ja, det er ikke vanskelig i dete hele tatt. Særlig siden jeg sånn generelt ikke er glad i gratenger. Det er jo stort sett der man møter på den.
|
|
|
#108 |
|
heimføing
|
Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg kom til å tenke på denne tråden da jeg så denne avisartikkelen. Noen som frykter ugler i soveromsvinduet? |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Bedreviter
|
Ja, jeg driver aktiv eksponeringsterapi for høyder, og det hjelper jo. Først og fremst hjelper det på én og én ting (når jeg har klatret i akkurat den stigen på akkurat den veggen tilstrekkelig mange nok ganger, slutter jeg å være redd), men på sikt merker jeg jo at det hjelper generelt også. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Jeg hadde en virkelig panisk frykt for slanger. Det kurerte jeg ved å la Lillemann få hilse på slanger (kornsnok og pyton) for da måtte jeg jo forholde meg til dem sjøl også.
|
|
|
#111 |
|
Absolute Beginner
|
Trypophobia? |
|
|
|
|
|
#112 |
|
can-jur
|
Jeg kurerte min høneskrekk (vi snakker krampegråt og hysterisk anfall og sitte i times vis i bilen og vente på hjelp) rett og slett ved å anskaffe høner. Og de vi fikk var avdanka industrihøner, uten fjær og så tykke at de knapt kunne gå.
|
|
![]() |
|
|