|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Jeg blir litt himlete over at man skal være så himla ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Hvis man ser på andre fora, så er FP et paradis. Det skal ikke mange tulle-/trolletråder til før folk ikke gidder p svare mer I det hele tatt. Bare se på kg, det er jo et helveteshull.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Jeg kom inn på FP fra en "karriere" på SM og NM, og det at det er mer "kanter" her inne var virkelig grunnen til at jeg ville være med her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?
Nuvel, du kommenterte vel stavingen av et bilnavn for noen dager siden. (og jeg lo høyt, siden det åpenbart var en skrive-fort-fra-mobil-feil fra flere av oss.)
![]() |
#107 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Det blir av og til fortsatt kommentert skrivefeil, men da er det som regel når en veldig kjent bruker slumper til å skrive noe helt feil som bare er for morsomt til å ikke kommentere. Jeg husker Polyanna hadde en festlig en for litt siden, og hun fikk ikke akkurat dø i synden.
![]() |
#108 |
Leser
|
![]() Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Synes ikke FP er "verre" enn det var tidligere. Jeg har alltid ment at FP er elitisk i den forstand at forumet ikke henvender seg til alle. Om man mener det er et pluss eller et minus er jo en definisjonssak. Jeg tror det kommer mye an på hvordan man bruker forumet. Hvis man bruker det som en hjelp til diverse ting, er det veldig greit at folk vet hva de snakker om. Bruker man det til sosiale ting er det viktigere hvordan folk oppfører seg enn hvilken kompetanse de har.
![]() |
#109 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Det er forholdsvis enkelt å se hvordan enkelte kommer til å trives her noen ganger ja. I sånne tilfeller som denne tråden kommer fra skulle jeg ønske at de som mistenkte trolling bare lot den dø ut, og da hadde det ikke forsuret og minnet meg på hvilket kjip side det også kan være her.
![]() |
#110 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, hvis jeg konsekvent skriver et ord feil, og tydelig tror det er slik det staves, så er jeg bare svært takknemlig for å få det korrigert.
![]() |
#111 |
|
Porscha? Joa, var det ufint? Da tolket jeg tråden feil, sorry. Var ikke i en introtråd med purferske usikre brukere, så vidt jeg husker, og jeg kommenterte vel heller ikke noens innlegg, kun "det heter Porsche, for øvrig". Men nok unnskyldninger, jeg tar den til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Hun sa ikke at det var ufint, bare en faktaopplysning, som påpeker at jo, det kommenteres fortsatt stavefeil, også i 2016. Så det er feil å si at det er slutt på det. Men for meg er det helt greit.
![]() |
#113 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Nei, nei - det var ikke ufint. Som sagt lo jeg, for du hadde jo helt rett. Porsche skrives sånn. Det var bare en kommentar til at det fortsatt finnes korreksjoner. (og jeg hadde helt klart gjort det samme.
![]() |
#115 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Selvsagt finnes det fortsatt korreksjoner, og ve den dagen de opphører. Poenget var vel at det er nokså lenge siden en evt. nykommer fikk stavefeilene sine påpekt? I tilfeller der nyankomne folk skriver innlegg på dialekt, så er det absolutt innafor å gjøre dem oppmerksom på at det er dårlig forumkultur.
![]() |
![]() |
#116 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
heimføing
|
Du tenker sikkert på denne teksten som man ser når man ikke er logget inn (jeg prøvde forgjeves å lete etter den her om dagen, men fant den ikke før idag på jobb, der jeg ikke er automatisk innlogget):
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Nettopp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?Ja, den ja, ea.
![]() |
|
|