|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Adventskalender som passer tenåring
Hverken jeg eller mine barn har hatt kalender i den prisklassen, men jeg hadde pakkekalender hele barndommen.
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
Siden jeg fikk kalender på 80-tallet var nok prisen en ganske annen, men jeg fikk pakkekalender av samme typen som snuppa mi får. Med hårstrikker, hårspenner, sokker, truser, fargeblyanter osv. Ting jeg uansett ville fått
![]() |
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Adventskalender som passer tenåringJeg fikk et år kun bildekalender, det var ganske skuffende. Hvor var sjokoladen lizzom.
![]() |
#4 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Ja, bildekalender hadde jeg også
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Adventskalender som passer tenåringJeg elsket den figurkalenderen min! Men jeg visste jo ikke om noe annet heller. Jeg tror ikke jeg kjente noen som fikk pakkekalender på den tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Adventskalender som passer tenåringJeg hadde et juletre i filt limt på en papplate, og en filt-julepynt jeg hang opp hver dag. Og jeg syns forskerfabrikken også er dur. Vi har kjøpt halv kalender derfra en eller to ganger, og da syns jeg at jeg har strukket meg langt økonomisk.
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: Adventskalender som passer tenåringJeg tenker at de fleste vurderer verdien litt opp mot hva man tenker at barnet "bør" få også (opp mot egne verdier / ønsker / tanker). Det er jo derfor dette er så vanskelig å diskutere? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|