|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Altså - fredag er aldri feil!
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Sol!
|
|
#4 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Vin og tulipaner.
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Fine femtenåringen, som deltok med skolebandet på Åpen dag på skolen i går (enda han hadde fått øvd minimalt med dem), og kom hjem med fine karakterer i dag, og nå i kveld tok halvannen times pause fra karaoke på Discord (som tydeligvis er det ungdommen nå til dags driver med på fredagskvelden
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Paddington 2 eller hva den heter er også flott, Skilpadda!
|
|
#12 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Dobbelpostimg Sist redigert av Strå : 27-01-18 kl 14:14. |
|
|
|
|
#13 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Jeg har fått gått på ski både i går og i dag. Det er helt fantastisk med glitrende hvit snø og ingen andre skispor enn de jeg lager selv. Nå skal jeg snart ut en tur til. Hurra! Ja og sola som tittet fram over fjellet i sør. Dagslyset er merkbart lenger på den korte tida vi har vært her på 70°N. Sist redigert av Strå : 27-01-18 kl 14:14. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
|
#14 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4At eldstejenta og venninnen hennes avslutter en telefonsamtale med å si: "Glad i deg".
|
|
|
#15 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Sol!
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Jo? Det var en kjempefin film, og vi er litt skuffet over at vi må vente på å se nr. to. (Den går bare i dubbet versjon på kino.)
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Neida! Traileren så kjempeteit ut, men både mannen og jeg hadde hørt så mye pent om den at vi ville se den. Det er Ben Whishaw som er stemmen til Paddington, og Nicole Kidman er skurken, og den er kjempemorsom og veldig fin.
![]() |
|
|