|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange GB datatrafikk har dine barn/ungdommer?Ene 15 åringen har 6 GB. Det holder akkurat. Andre 15 åringen har 8 GB og går slltid tom
![]() |
#102 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange GB datatrafikk har dine barn/ungdommer?9 åringen gikk 200 mb, det gikk støtt og stadig tom etterhvert som han ble eldre (ja, og første mnd på en dag fordi han ikke viste at han ikke burde se nrk super på mobilnett mens han veeeeeentet på et kjedelig stede på bursdagen sin. Og mnd etterpå da han ikke sørget for å få wifi hos besteforeldre en helg. Siden hadde han kontroll til i sommer)
![]() |
#103 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mange GB datatrafikk har dine barn/ungdommer?Jeg har inntrykk av at Snap, som vel er det sosiale mediet de unge bruker mest, suger mye mer MB enn FB og Insta. Naturlig nok fordi det er filmer etc. I tillegg bruker de unge tlf mye mer til YouTube. Er vel derfor de kan bruke mer GB på en dag enn vi gjør hele måneden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvor mye GB datatrafikk har dine barn/ungdommer?
Mine har det samme som Bluen, jeg har 25 GB på jobbtlf. Vi har familiebonus på 2 GB som det hender unga får etter behov (hvis en av dem er uten wifi av ulike årsaker, blir det barnet prioritert). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|