|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva skjer torsdag klokken 12 med været?Det var skikkelig show i Oslo senrum i hvert fall. Og det buldrer her ute i forstaden hvor jeg bor enda.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva skjer torsdag klokken 12 med været?Vi hadde det mest insane været akkurat da hele skole skulle stille opp og synge sommersanger.
![]() |
#103 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva skjer torsdag klokken 12 med været?Hadde forventa mer altså. Var et bulder som var skikkelig og et par lyn som var litt spektakulære. Og av og på regn, for øyeblikket på, men ikke øspøs.
![]() |
![]() |
#104 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skjer torsdag klokken 12 med været?Jeg hadde en ganske skummel kjøretur forbi Alnabru i dag. Herregud som det regna! Hadde heldigvis gått over når jeg kom ut på andre siden av operatunellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva skjer torsdag klokken 12 med været?Glad til at eldste sin trening var ferdig før det startet. Konkurrerende lag flykta fra sin trening da lynet slo ned. Min ville ikke ha vært så langt unna hvis de hadde hatt senere trening.
![]() |
![]() |
|
|